Hups, anteeksi, olet oikeassaKunkkuJ kirjoitti:Citruuna kirjoitti:... en voisi olla tämän ystävällisempi homppulaisille mitä jo nyt olen, sittten menisi jo siirapiksi??? !
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hups, anteeksi, olet oikeassaKunkkuJ kirjoitti:Citruuna kirjoitti:... en voisi olla tämän ystävällisempi homppulaisille mitä jo nyt olen, sittten menisi jo siirapiksi??? !
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Koskee ja se alkaa 31.12 klo 23.59 ja 1.1 klo 00.00 välissä.Kain kirjoitti:Koskeeko tuo tipaton tammikuu vuoden ensimmäistä päivää?
Vaikeampaa se tipallinen olisi kuin tipaton ja tämä koskee vain minua.arttula kirjoitti:Minä en edes yritä huijata itseäni tuollaisen suhteen.
Vai hymiötä ja välttää kasvolihasten käyttämistä.Thoth kirjoitti:Eikös se riitä, että käyttää kerran päivässä hymiötä? Enempi turmelee, viittaan esimerkiksi Adeleeseen tuolla jossain piraattiketjussa. Siis tuolla neuvollahan lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli hymyilee kerran päivässä ja on ystävällisempi muille homppulaisille.
Voihan muriseva koirakin olla ystävällinen, mutta voisin jättää sen murinan vähemmälle ja heiluttaa häntää enemmän. Se kuulemma näyttää ystävällisemmältä eleeltä ja täytyy nyt olla näin ystävällisempi.Citruuna kirjoitti:Minä ainakin olen aina hyvin ystävällinen, en voisi olla tämän ystävällisempi homppulaisille mitä jo nyt olen, sitten menisi jo siirapiksiei siis tarvi luvata mittää
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Älä Homputa.iPadi kirjoitti:Keksikää mulle joku hyvä uuden vuoden lupaus nii yritän toteuttaa sen
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Miks?Kain kirjoitti:Älä Homputa.iPadi kirjoitti:Keksikää mulle joku hyvä uuden vuoden lupaus nii yritän toteuttaa sen
Tai ainakin pysy kauempana Off-Topicista.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä se riitääkin.KunkkuJ kirjoitti:En millään keksi mitään luvattavaa tai parannettavaa. Olen ollut tähänkin asti kiltti, ymmärtäväinen ja kohtelias kaikille täällä hompussa. Kyllä sen pitäisi riittää ensi vuonnakin.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Paitsi minulle.KunkkuJ kirjoitti:En millään keksi mitään luvattavaa tai parannettavaa. Olen ollut tähänkin asti kiltti, ymmärtäväinen ja kohtelias kaikille täällä hompussa. Kyllä sen pitäisi riittää ensi vuonnakin.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Aina on joku, jolle ei riitä mikään.darthmother kirjoitti:Paitsi minulle.KunkkuJ kirjoitti:En millään keksi mitään luvattavaa tai parannettavaa. Olen ollut tähänkin asti kiltti, ymmärtäväinen ja kohtelias kaikille täällä hompussa. Kyllä sen pitäisi riittää ensi vuonnakin.