Toka kerta oli kun itsenäisesti tuli harjoteltuu pyörällä ajoo asfaltilla. Molemmista keikoista tuloksena risti arpi leuan alla. se on ihan ok. Onneks osu molemmilla keikoilla vain päähän eikä johonki tärkeeseen paikkaan..
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
amanita kirjoitti:Vanhempien kertoman mukaan olin pikkulikkana pudonnut sängystä, ja kun meluun heränneet vanhemmat tulivat paikalle, kysyin unisena, että "Kuka putosi?"
Viesti Kirjoittaja eeroaw »
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kuulostaa hyvältä! 8)hatey kirjoitti:Niin juuri, että voi nappaskengillä kävellä ympäri vuoden, ehkäpä katuvalopylväissä voisi olla uv-lämmittimet, niin olisi ilman lämpötilakin +25 tammikuussa?![]()
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Barkkis kirjoitti:Marlowe: Jotain oli tarttunut poskeeni, yritin pyyhkiä sitä pois kunnes huomasin sen olevan lattia.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Pyörryitkö? Minä olen pyörtynyt vain kerran elämässäni, armeijan jälkeen, kun opiskelijasolussa kävin yöllä hakemassa jääkaapista mehua, vedin sitä jotenkin väärään kurkkuun ja omaan huoneeseen kävellessäni .. poks, olin yhtäkkiä maassa.henkkaize kirjoitti:Tänään kävin kävelyllä ja siinä sitten yhtäkkiä huomasin olevani maassa makaamassa. Henkilövahingoilta vältyttiin. Viime kertaisesta maan kohtaamisesta on noin seitsmän vuotta
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Sitten annan, jos ensin postaat kuvan siitä tanssista ilman paitaa.Kain kirjoitti:^ Anna edes vihje!
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
No kun ei oo kuvia.Thoth kirjoitti:Sitten annan, jos ensin postaat kuvan siitä tanssista ilman paitaa.Kain kirjoitti:^ Anna edes vihje!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Krhm...Thoth kirjoitti:Sitten annan, jos ensin postaat kuvan siitä tanssista ilman paitaa.
Thoth kirjoitti:.. siitä en uskalla kertoa tällaisellä foorumilla, jossa on paljon lapsia/teini-ikäisiä lukemassa viestejä.
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Ei, en pyörtynyt. Koskaan en ole pyörtynytThoth kirjoitti:Pyörryitkö?henkkaize kirjoitti:Tänään kävin kävelyllä ja siinä sitten yhtäkkiä huomasin olevani maassa makaamassa. Henkilövahingoilta vältyttiin. Viime kertaisesta maan kohtaamisesta on noin seitsmän vuotta
Viesti Kirjoittaja Tauvo »