![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Live life now, there's plenty of time to be dead.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jos tämä meno jatkuu, niin bannaan molemmat.omenamyyrä kirjoitti:Raamattua tulkitsee jokainen omalla tavallaan. Miten voit sanoa minua tietämättömäksi?iDock kirjoitti:Välillä vain ihmetyttää omenamyyrän tietämättömyys raamatusta itsestään, vaikka kristitty kehuu olevansaOlettaisin hänenkin olevan perillä enemmän asioista.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hompussa on paljon teini-ikäisiä ihmisiä, joiden aivoihin on syöpynyt heidän elinikänsä aikana valtava määrä uskonnollista hapatusta. Mielestäni on oikein, että he oppivat argumentoinnin kautta muodostamaan oman näkemyksensä.Macco kirjoitti:Jos tämä meno jatkuu, niin bannaan molemmat.omenamyyrä kirjoitti:Raamattua tulkitsee jokainen omalla tavallaan. Miten voit sanoa minua tietämättömäksi?iDock kirjoitti:Välillä vain ihmetyttää omenamyyrän tietämättömyys raamatusta itsestään, vaikka kristitty kehuu olevansaOlettaisin hänenkin olevan perillä enemmän asioista.
Viesti Kirjoittaja waiski »
Viesti Kirjoittaja iDock »
No verrattaen olen täällä kuitenkin osannut ollaMacco kirjoitti:Jos tämä meno jatkuu, niin bannaan molemmat.omenamyyrä kirjoitti:Raamattua tulkitsee jokainen omalla tavallaan. Miten voit sanoa minua tietämättömäksi?iDock kirjoitti:Välillä vain ihmetyttää omenamyyrän tietämättömyys raamatusta itsestään, vaikka kristitty kehuu olevansaOlettaisin hänenkin olevan perillä enemmän asioista.
Minäkö en?iDock kirjoitti:No verrattaen olen täällä kuitenkin osannut ollaMacco kirjoitti:Jos tämä meno jatkuu, niin bannaan molemmat.omenamyyrä kirjoitti:Raamattua tulkitsee jokainen omalla tavallaan. Miten voit sanoa minua tietämättömäksi?iDock kirjoitti:Välillä vain ihmetyttää omenamyyrän tietämättömyys raamatusta itsestään, vaikka kristitty kehuu olevansaOlettaisin hänenkin olevan perillä enemmän asioista.
---
Ja aiheeseen: tuli tuossa haukattua pientä yöpalaa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
+1tuomaril kirjoitti:^Et.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
*Krhm* hatey...iPadi kirjoitti:Päivin allekirjoitukseni ton 3 rivin suosituksen mukaiseksi.
Just niin. Ja hänen allekirjoituksessa on vielä tosi paha typo.omenamyyrä kirjoitti:*Krhm* hatey...iPadi kirjoitti:Päivin allekirjoitukseni ton 3 rivin suosituksen mukaiseksi.
Se ei siitä pienene kuin pakolla. Minä en pienennä sitä.iPadi kirjoitti:Just niin. Ja hänen allekirjoituksessa on vielä tosi paha typo.omenamyyrä kirjoitti:*Krhm* hatey...iPadi kirjoitti:Päivin allekirjoitukseni ton 3 rivin suosituksen mukaiseksi.
Typo eli kirjoitusvirhe. Nii eli Intel kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, sulla on se pienellä.hatey kirjoitti:Se ei siitä pienene kuin pakolla. Minä en pienennä sitä.iPadi kirjoitti:Just niin. Ja hänen allekirjoituksessa on vielä tosi paha typo.omenamyyrä kirjoitti:*Krhm* hatey...iPadi kirjoitti:Päivin allekirjoitukseni ton 3 rivin suosituksen mukaiseksi.
Typo?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jaa... pienellä....iPadi kirjoitti: Typo eli kirjoitusvirhe. Nii eli Intel kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, sulla on se pienellä.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mulle kanssa. Mistä niitä saa - siisöh - millä hakusanalla?hatey kirjoitti:Imuroin lentokonemittaristoappseja iHupelimeen.
Nämä ovat nimeltään Wingtip lite (saa myös HUD-display) ja V-Cocpit (hieno yö-näyttö). Sitten pari mittarlento mittareiden treenaus appsia ovat Air Naw ja Nav Trainer Basic. Erittäin hieno kompassi on Commander Compass Lit 3. PF AR näyttää mikä mikä liikennekone lentää taivaalla, mistä tulossa, minne menossa millä korkeudella ja nopeudella, sekä millä etäisyydellä, kun iHupelimella osoittaa sitä konetta.vinouma kirjoitti:Mulle kanssa. Mistä niitä saa - siisöh - millä hakusanalla?hatey kirjoitti:Imuroin lentokonemittaristoappseja iHupelimeen.![]()
Viesti Kirjoittaja jomlini »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Häh?hatey kirjoitti:^ rivo™
Kunhan kasvat vielä ja saat ikää.....iDock kirjoitti: Häh?
Viesti Kirjoittaja jomlini »
Wow! Enpä oo tollasta ominaisuutta huomannuMacco kirjoitti:Kirjoitin Googleen, että "Let it snow". Heh