iPhonen kuvakkeet piiloon?
-
iPhonen kuvakkeet piiloon?
Viesti Kirjoittaja Annnikae »
Eniten ärsyttää mun päivitetyn iphone4:sen 'lehtikioski', jota ei saa kansioon. Olisiko mahdollista saada kuvakkeet kokonaan pois näkyvistä "päävalikoista"?
Kiitos jos joku tietää(:
-
Re: iPhonen kuvakkeet piiloon?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ja saa sen lehtikioskinkin muuten kansioon, vaatii vain hurjaa sorminäppäryyttä. (Sen saa siis kansioon vetämällä kaksi muuta ikonia päällekkäin ja raahaamalla lentikioski sekaan ennen kansion muodostumista. Aikaa on kuitenkin vain millisekunteja, joten ei ole helppoa.)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Annnikae »
Mutta siitä lähtee takuu:/tuomaril kirjoitti:Cydista saatava SBsettings ohjelma ajaa tämän asian. Vaatii siis jailbreakin.
-
Jos puhelin tarvitsee viedä huoltoon, niin palautat vain tehdasasetukset niin jailbreak on poissa.Annnikae kirjoitti:Mutta siitä lähtee takuu:/tuomaril kirjoitti:Cydista saatava SBsettings ohjelma ajaa tämän asian. Vaatii siis jailbreakin.

-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Ehkä vähän liiottelua?kallekilponen kirjoitti:Eikö ne voisi vain heittää muutaman sivun sivummalle pois näkyvistä? Tai tosiaan kansioihin. Piiloon niitä ei ilman jailbreakia saa.
Ja saa sen lehtikioskinkin muuten kansioon, vaatii vain hurjaa sorminäppäryyttä. (Sen saa siis kansioon vetämällä kaksi muuta ikonia päällekkäin ja raahaamalla lentikioski sekaan ennen kansion muodostumista. Aikaa on kuitenkin vain millisekunteja, joten ei ole helppoa.)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Ei ollenkaan. Koitapa itse.omenamyyrä kirjoitti:Ehkä vähän liiottelua?kallekilponen kirjoitti:Eikö ne voisi vain heittää muutaman sivun sivummalle pois näkyvistä? Tai tosiaan kansioihin. Piiloon niitä ei ilman jailbreakia saa.
-
Viesti Kirjoittaja vilzi »
Laitat kaksi ohjelmaa vierekkäin ja lehtikioski niiden oikealle puolelle ja muodostat kansion. Heti kun alkaa muodostamaan kansiota(tulee kehykset ikonin ympärille) niin päästät ja painat lehtikioskin pohjaan ja ja liikutat sen kansion sisään. Ei kovin vaikeaa luulisolevan...kallekilponen kirjoitti:Ei ollenkaan. Koitapa itse.omenamyyrä kirjoitti:Ehkä vähän liiottelua?kallekilponen kirjoitti:Eikö ne voisi vain heittää muutaman sivun sivummalle pois näkyvistä? Tai tosiaan kansioihin. Piiloon niitä ei ilman jailbreakia saa.
-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Olen tehnyt jo muutaman kerran kavereillekin ja kertaakaan en ole epäonnistunutkallekilponen kirjoitti:Ei ollenkaan. Koitapa itse.omenamyyrä kirjoitti:Ehkä vähän liiottelua?kallekilponen kirjoitti:Eikö ne voisi vain heittää muutaman sivun sivummalle pois näkyvistä? Tai tosiaan kansioihin. Piiloon niitä ei ilman jailbreakia saa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ehkä olen erikoinen yksilö
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja vilzi »
Tuosa vielä video ww.youtube.com/watch?v=xIFLePXXSbA&feature=youtube_gdata_playervilzi kirjoitti:Laitat kaksi ohjelmaa vierekkäin ja lehtikioski niiden oikealle puolelle ja muodostat kansion. Heti kun alkaa muodostamaan kansiota(tulee kehykset ikonin ympärille) niin päästät ja painat lehtikioskin pohjaan ja ja liikutat sen kansion sisään. Ei kovin vaikeaa luulisolevan...kallekilponen kirjoitti:Ei ollenkaan. Koitapa itse.omenamyyrä kirjoitti:Ehkä vähän liiottelua?kallekilponen kirjoitti:Eikö ne voisi vain heittää muutaman sivun sivummalle pois näkyvistä? Tai tosiaan kansioihin. Piiloon niitä ei ilman jailbreakia saa.
-
Viesti Kirjoittaja grewi »
^^ Hohhoh, timanttisin neuvo! Kokeilin jokin aika sitten, kun täällä tästä tuli keskustelua millisekuntipelistä. Ajattelin jo, että tuskin tässä kukaan tavallinen kuolevainen on edes onnistunutvilzi kirjoitti: Laitat kaksi ohjelmaa vierekkäin ja lehtikioski niiden oikealle puolelle ja muodostat kansion. Heti kun alkaa muodostamaan kansiota(tulee kehykset ikonin ympärille) niin päästät ja painat lehtikioskin pohjaan ja ja liikutat sen kansion sisään. Ei kovin vaikeaa luulisolevan...

-
Viesti Kirjoittaja gobbali »
Jostakin luin että tuo lehtikioski-bugi saattaa kaataa iOS:n tai jotain.

-
Jep, eli jos tuota Lehtikioskia yrittää käyttää silloin kun se on kansiossa, niin iOS kaatuu.gobbali kirjoitti:Joo eipä niitä saa ilman jailbreakia poissa. Ite oon vaan tehny turhille Applen ohjelmille yhden kansion johon oon tunkenu ne. SIelläpä ovat sitten jos tarvittee käyttää.
Jostakin luin että tuo lehtikioski-bugi saattaa kaataa iOS:n tai jotain.hauska bugi kuitenkin.
-
Viesti Kirjoittaja gobbali »
Aa näinhän sen olikin. Sen verran hyödyllinen on tuo lehtikioski että itse en ainakaan tuohon alkaisi.tuomaril kirjoitti: Jep, eli jos tuota Lehtikioskia yrittää käyttää silloin kun se on kansiossa, niin iOS kaatuu.
-
Ei se ikkuna silti sekuntia taida auki olla…eli: Millisekuntejaomenamyyrä kirjoitti:Olen tehnyt jo muutaman kerran kavereillekin ja kertaakaan en ole epäonnistunutkallekilponen kirjoitti:Ei ollenkaan. Koitapa itse.omenamyyrä kirjoitti:Ehkä vähän liiottelua?kallekilponen kirjoitti:Eikö ne voisi vain heittää muutaman sivun sivummalle pois näkyvistä? Tai tosiaan kansioihin. Piiloon niitä ei ilman jailbreakia saa.
Ja saa sen lehtikioskinkin muuten kansioon, vaatii vain hurjaa sorminäppäryyttä. (Sen saa siis kansioon vetämällä kaksi muuta ikonia päällekkäin ja raahaamalla lentikioski sekaan ennen kansion muodostumista. Aikaa on kuitenkin vain millisekunteja, joten ei ole helppoa.)![]()
Ehkä olen erikoinen yksilö
EDIT:
Nyt selvisi miksi ihmisillä on asiasta ihan eri käsitys. Kokeilin juuri kikkaa uudelleen (alunperin kokeilin sitä heti 5.0 päivityksen jälkeen, ja silloin aikaväli oli todella tiivis). Nyt kokeilin hommaa uudelleen ja aikaahan oli ruhtinaallisesti. Apple on tainnut jossain pikkupäivityksen yhteydessä venyttää tuota kansion luomisen aikaväliä, ja sen takia homma on nykyään rutkasti aiempaa helpompi!
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Eikös iLaite muutenkin kaadu/respringaa jos yrität avata tuota lehtikioskia kansiosta?iPadi kirjoitti:Tuon lehtikioskin panemisessa kansioon on sellainen sivuoire, että ne lehdet karkaa sieltä lehtikioskista omiksi kuvakkeiksi
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Miksi sitä ylipäätään pitää yrittää edes piilottaa? Heittää sen, vaikka yksinään jonnekin viimeiselle sivulle, jos ei sitä tarvitse.TR8 kirjoitti:Eikös iLaite muutenkin kaadu/respringaa jos yrität avata tuota lehtikioskia kansiosta?iPadi kirjoitti:Tuon lehtikioskin panemisessa kansioon on sellainen sivuoire, että ne lehdet karkaa sieltä lehtikioskista omiksi kuvakkeiksi
-
Viesti Kirjoittaja hannusep »
Minä ratkaisin tämän siten, että kaikki vähiten käytössä olevat kansioihin.Annnikae kirjoitti:Miten iphonen kuvakkeet saa piiloon, mutta kuitenkin saisi tarvittaessa käyttöön?
Eniten ärsyttää mun päivitetyn iphone4:sen 'lehtikioski', jota ei saa kansioon. Olisiko mahdollista saada kuvakkeet kokonaan pois näkyvistä "päävalikoista"?
Kiitos jos joku tietää(:
Sitten neljä sivua. Kotisivu (johon iPhone menee kun valikoissa painetaan kotinäppäin) on täysin tyhjä kuvakkeista. Näkyy vain alareunan neljä yleisimmin käytettyä (esim. puhelin, viestit, maili ja safari).
Sitten seuraavalla sivulla yleisimmin käytetyty muut ohjelmat ja jne.
Tuon tyhjän kotisivun tekeminen onnistuu yksinkertaisesti siten, että aloittaa raahaamaan kuvakkeita viimeiseltä sivulta aina yhden sivun eteenpäin.
Yksi "bugi" hommassa on. Puhelin taitaa siirtää kuvakkeet lähtemään "kotisivulta" silloin jos iTunesin kautta käpistelet valikkosivuja tai kun sammutat puhelimen kokonaan ja käynnistät uudestaan.
-
Viesti Kirjoittaja flassi »

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka