Samavinouma kirjoitti:Ilotulituksia on kyllä ihan hauska seurata, mutta henkilökohtaisesti en kyllä olisi valmis laittamaan penniäkään ilotulitteisiin...The raconteur kirjoitti:Paljon hauskempaa kaataa satoja euroja kurkusta alas.
/V
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Samavinouma kirjoitti:Ilotulituksia on kyllä ihan hauska seurata, mutta henkilökohtaisesti en kyllä olisi valmis laittamaan penniäkään ilotulitteisiin...The raconteur kirjoitti:Paljon hauskempaa kaataa satoja euroja kurkusta alas.
/V
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Jokainen saa tehdä rahoillaan mitä tahtoo, mutta se, että 500€ ostetaan raketteja tai alkosta viinaa pistää mietityttämään. Kaikki ei vaan osaa käyttää sitä rahaa.The raconteur kirjoitti:Paljon hauskempaa kaataa satoja euroja kurkusta alas.omenamyyrä kirjoitti:Mikä siinä on että ihmiset haluavat välttämättä räjäyttää satoja euroja taivaalle?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
raketit on täysin puuceestä!Jamac kirjoitti:Mun mielestä raketit on kanssa aika... älyttömiä. Joskus muinoin ne varmaan ollu tosi vau-vau, mutta nykyään... well.. Macin Flurry näytönsäästäjäkin on siistimpi.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Eihän nykynuoret ole sellaisesta kuulleetkaan. Nyyssitkin menivät aikoinaan pilalle, kun netti kotiutui lipastoista tavalliselle rahvaalle.Anniel kirjoitti:Ihmettelen muutamaa viestiä, joissa kirjoitettiin Hompun sääntöjen olevan jotenkin erityisen tiukkoja. Nehän perustuvat suurimmaksi osaksi netikettiin, jonka jokaisen pitäisi hallita.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Älä ruoki trollia!Kain kirjoitti:Onnistuin jotenkin lähettämään itselleni YV:n.![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Repsistä vaanKunkkuJ kirjoitti:Älä ruoki trollia!Kain kirjoitti:Onnistuin jotenkin lähettämään itselleni YV:n.![]()
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä minä olen, vaikka "nykynuori" olenkin.jomppa kirjoitti:Eihän nykynuoret ole sellaisesta kuulleetkaan. Nyyssitkin menivät aikoinaan pilalle, kun netti kotiutui lipastoista tavalliselle rahvaalle.Anniel kirjoitti:Ihmettelen muutamaa viestiä, joissa kirjoitettiin Hompun sääntöjen olevan jotenkin erityisen tiukkoja. Nehän perustuvat suurimmaksi osaksi netikettiin, jonka jokaisen pitäisi hallita.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Netti olikin ennen paljon mukavampi. Juuri ennen tätä soneraplaza aikaa, mutta minne katosi tämä mystinen hakukone? Missä oli monta riviä ja jokaisen perässä search nappula. Pystyi yhdellä sivulla hakemaan monesta eri paikasta. Altavista katosi käytöstä, koska opettaja tartutti minuun sen googlen käytön. iobox sähköposti oli ennen kova sana, mutta nykyään sekin on vain muisto. Ihan alkuaikoina tuo chat oli mukava ja sitä tuli käytettyä paljon. Myös mbnet purkki oli käytössä ja heiltä sai sen modeemin soittosarjan yms liittymän. Aijai niitä aikoja. Modeemin piipitystä ja kohinaa.jomppa kirjoitti:Eihän nykynuoret ole sellaisesta kuulleetkaan. Nyyssitkin menivät aikoinaan pilalle, kun netti kotiutui lipastoista tavalliselle rahvaalle.Anniel kirjoitti:Ihmettelen muutamaa viestiä, joissa kirjoitettiin Hompun sääntöjen olevan jotenkin erityisen tiukkoja. Nehän perustuvat suurimmaksi osaksi netikettiin, jonka jokaisen pitäisi hallita.
No voi saakutti! Joku on pöllinyt autoni ja naamani!richidi kirjoitti:Olin näkevinäni Tauvon täällä Haminassa äsken, samanlainen auto ainakin, pärstä oli vertailukelpoinen jo nähtyihin kuviin.
Kyllä nykyään ei voi enää luottaa mihinkään! Entiseen hyvään aikaan olisi ollut aivan varmaa, että kumpaakaan noista ei kukaan olisi halunnut varastaa.Tauvo kirjoitti:No voi saakutti! Joku on pöllinyt autoni ja naamani!richidi kirjoitti:Olin näkevinäni Tauvon täällä Haminassa äsken, samanlainen auto ainakin, pärstä oli vertailukelpoinen jo nähtyihin kuviin.
Turussa kyllä olen ollut jo perjantaista asti.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jotenkin meni maku, kun ratkesi tuollaiseen halpaan maaliin yv:llä, jota ei olisi edes kuulunut tulla.arisel kirjoitti:Kuusi tehtyä maalia ja silti maalinteko tuntuu tervanjuonnilta!![]()
Vaikeaksi meni taas - ei pitäis luulla! Neljän maalin johto on suomalaisille vähän liikaa...![]()
No nyt! Josko se siitä...
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
+1. Mistä työ puhutte?Erño kirjoitti:^mitä se höpäjää?