SBSettingsiin sellanen lisäosa kuin Airplane SBSettings, lisää airplanemode-togglen settingsiin. Mä en käytä lukitusnäyttöä nykysin ollenkaan, NoLockScreen toimii hyvin, eikä lukitusnäyttöä jää jatkossa kaipailemaan. Toinen hyvä "No"-tweak iOS5:lle on NoNewsIsGoodNews, joka siis piilottaa Newsstandin, ja näyttää lehdet yksittäisinä omina kuvakkeinaan. Mulle ainakin Newsstand oli sellanen pettymys (pelkkä pakotettu kansio omalla kuvakkeella), että puoliksi mielenosoituksena (ja puoliksi koska en phonella lehtiä lue) se oli varma lataus
Mitäs muuta. Activator on ihan ehdoton jokaiseen jailbreik-puhelimeen. Jos et löydä sille muuta päivittäistä käyttöä, niin ainakin voit leijua seurassa, kun voit asettaa musasoittimen aukeamaan pyyhkäisemällä ruudun sivulle

Jos jailbreikkaat kännykkäsi, niin tuon käyttämisen jälkeen neljä ohjelmaa dockissa tuntuu tilantuhlaukselta. Gridlock antaa sun järjestellä ohjelmien kuvakkeet vapaasti, suosittelen. Icon Renamerilla voit nimetä helposti ohjelmien kuvakkeiden alla olevat nimet, kokeile ihmeessä, hauska on tuo

MultiIconMover on kätevä kuvakkeiden järjestelyyn springboardissa, voit siirtää useita kuvakkeita yhtäaikaa.
Teemoista: Typophone 4 ja Typophone Weather näyttää upeilta jos saat ne toimimaan, mä en saanut. Tsekkaa myös dBar -teemat, jotka on upeita, ja joita on paljon. Glaskiart on mun mielestä valmiista cydia-teemoista tyylikkäin ja ainoa jota oon käyttänyt useampia päiviä.
Jos haluat jotain todella tyylikästä, niin lataa Dreamboard ja sille teema OS7. Ei ole mikään pelkkä kuvakemodifikaatio
ps. Mä en jailbreikkais 4s:ää. Jailbreik kuitenkin hidastaa, lisää aina tietoturvariskiä (jos käytät verkkopankkia), ja uusin iPhone on kuitenkin aina appleasetuksilla paras kokemus