/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ihana!jomlini kirjoitti:Wow! Enpä oo tollasta ominaisuutta huomannuMacco kirjoitti:Kirjoitin Googleen, että "Let it snow". Heh![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kirjoita se googlen normaaliin hakuun. Eli siis google.com:iin.Citruuna kirjoitti:Mullei tapahdu yhtään itään, vaikka olen yrittänyt monta kertaa kirjoittaa tuon![]()
Saattaa olla ettei se olekaan tarkoitettu mulle, koska siinä on tuo ruma sana
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olisiko noita muitakin vastaavia?Macco kirjoitti:Kirjoitin Googleen, että "Let it snow". Heh
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Vaikka do a barrel roll tai tilt.M.P.T kirjoitti:Olisiko noita muitakin vastaavia?Macco kirjoitti:Kirjoitin Googleen, että "Let it snow". Heh
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Tai remain stationary, niin pysyy paikallaan!Mailia kirjoitti:Vaikka do a barrel roll tai tilt.M.P.T kirjoitti:Olisiko noita muitakin vastaavia?Macco kirjoitti:Kirjoitin Googleen, että "Let it snow". Heh
Viesti Kirjoittaja Kain »
Näyttöön tuli ihmeellinen tahra.Macco kirjoitti:Kirjoitin Googleen, että "Let it snow". Heh
Kotona toimii, töissä ei.iDock kirjoitti:Kirjoita se googlen normaaliin hakuun. Eli siis google.com:iin.Citruuna kirjoitti:Mullei tapahdu yhtään itään, vaikka olen yrittänyt monta kertaa kirjoittaa tuon![]()
Saattaa olla ettei se olekaan tarkoitettu mulle, koska siinä on tuo ruma sana
Hyvin toimiiAika hauska.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Muikö se sullekin Aku Ankkaa, Kodin Klooria, Eevaa, Apua vai Pelastusta?Erño kirjoitti:Tapasin maailman puheliaimman naisen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei kai. Puhui niin nopsaan. Kyseli mitä teen, onko veljiä/siskoja, mitä suunnitelmia yms.Jamac kirjoitti:Muikö se sullekin Aku Ankkaa, Kodin Klooria, Eevaa, Apua vai Pelastusta?Erño kirjoitti:Tapasin maailman puheliaimman naisen.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
^ Kauhee!mercury kirjoitti:Olin vähällä postata absolutismiketjuun tämän ihan ilkeyksissäni.
meetings-are-for-quitters-you-know.jpg
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hyti hitsinpitsi, siellä kamalassa tungoksessa! Minä en mene koskaan noihin kamaliin väenpaljouslaumatungosruuhkiin. Mutta jos se kerran tuottaa mielihyvää, niin kai sun sitten pitää käydä noissa tapahtumissa. Vihaan shoppailua.hatey kirjoitti:Kävin -40% -70% ALEnnusmyynneissä shoppailemassa. Ostaminen tuottaa mielihyvää.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viimeistään nyt se on selvää. Sitruuna on mies!Citruuna kirjoitti: Minä en mene koskaan noihin kamaliin väenpaljouslaumatungosruuhkiin.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Missä on alennusmyynnit? Kävin itsekkin ja en löytänyt alennuksia sitten mistään. Onko hintatietoni liian hyvä vai enkö muka löydä alennuksia? Edelleen vain joulunamut ja koristeet on alennuksella. Itse kävin jokin aika sitten kaupoissa tarkastamassa tilanteen pikaisesti. Äsken tuli laitettua tuli takkaan, koska sisälämpötila on 20.0 astetta nyt.hatey kirjoitti:Kävin -40% -70% ALEnnusmyynneissä shoppailemassa. Ostaminen tuottaa mielihyvää.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Vastoin melko laajalle levinnyttä harhakäsitystä, Suomessa ei ole alennusmyyntejä. Tavara, jota laitetaan aleen ei ole useinkaan sitä mitä myydään tavallisesti. Tavaratalossa pitkään työskennellyt tuttuni on kertonut miten iso duuni se on tilata sitä tauhkaa varastoon mikä sitten pannaan "aleen" joulun jälkeen. Olen toivonut että kuluttaja-asiamis puuttuisi tähän 50-70 % -potaskaan, mutta ei. Ero keski-eurooppaan on todella olemassa, siellä pannaan sileäksi keskimäärin huomattavan paljon laajempi valikoima kunnon alennuksin. Kaikki - 50 % -kylttiä odottelen Stockallekin.M.P.T kirjoitti:Missä on alennusmyynnit? Kävin itsekkin ja en löytänyt alennuksia sitten mistään. Onko hintatietoni liian hyvä vai enkö muka löydä alennuksia? Edelleen vain joulunamut ja koristeet on alennuksella. Itse kävin jokin aika sitten kaupoissa tarkastamassa tilanteen pikaisesti. Äsken tuli laitettua tuli takkaan, koska sisälämpötila on 20.0 astetta nyt.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Hah, heikko ja ajan vastainen typografia valitettavasti paljastaa, ettei voi olla aito.mercury kirjoitti:Olin vähällä postata absolutismiketjuun tämän ihan ilkeyksissäni.
meetings-are-for-quitters-you-know.jpg
Viesti Kirjoittaja jjari »
Itse katselin Stockalla yhtä takkia ennen joulua, hinta oli 429€. Ostin sen sitten joulun jälkeen, hinta muistaakseni 249€.eskofot kirjoitti:Vastoin melko laajalle levinnyttä harhakäsitystä, Suomessa ei ole alennusmyyntejä. Tavara, jota laitetaan aleen ei ole useinkaan sitä mitä myydään tavallisesti. Tavaratalossa pitkään työskennellyt tuttuni on kertonut miten iso duuni se on tilata sitä tauhkaa varastoon mikä sitten pannaan "aleen" joulun jälkeen. Olen toivonut että kuluttaja-asiamis puuttuisi tähän 50-70 % -potaskaan, mutta ei. Ero keski-eurooppaan on todella olemassa, siellä pannaan sileäksi keskimäärin huomattavan paljon laajempi valikoima kunnon alennuksin. Kaikki - 50 % -kylttiä odottelen Stockallekin.M.P.T kirjoitti:Missä on alennusmyynnit? Kävin itsekkin ja en löytänyt alennuksia sitten mistään. Onko hintatietoni liian hyvä vai enkö muka löydä alennuksia? Edelleen vain joulunamut ja koristeet on alennuksella. Itse kävin jokin aika sitten kaupoissa tarkastamassa tilanteen pikaisesti. Äsken tuli laitettua tuli takkaan, koska sisälämpötila on 20.0 astetta nyt.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja jomppa »