Jahas, täällä on ihan kunnon taistelu käynnissä.
Mulla ei ole kauheasti kokemusta Androidista, yhden sellasen olen omistanut. Nyt on tämä ip.
iOS:än vahvuudet on yksinkertaisuus, varmatoimisuus ja sovellustarjonta. Jaibreakattuna pääsee tietty vähän säätämäänkin. Tykkään kovasti, mutta vähän ehkä vaihtelua kaipaisin jo. Mikäli tuleva iPhone 5 ei miellytä, siirryn varmaan Androidiin, ihan vaan vaihtelun vuoksi.
Itelle "elintärkeitä" sovelluksia on mm. iMaschine ja Garageband. Näistä kumpaakaan ei saa Androidille. iOS tuntuu olevan se alusta, mille suurin osa tälläsistä sovelluksista julkaistaan jostain syystä. Tämä on vähän harmillinen juttu, varmaan tulee muuttumaan tulevaisuudessa kuitenkin.
Androidia saa tietty niin monen erilaisen puhelimen kaverina, että on mistä valita. Mä kaipailisin esim. neljän tuuman näyttöä iphoneen, mutta ei ole valinnanvaraa.

Kuitenkin tämä ip on ihan superb puhelin ja yks tärkeimmistä esineistä mitä omistan.Tää on korvannut mulla oikeastaan läppärin, nimittäin nettiä käytän kotona hyvin pitkälti pelkästään tällä. Eli siis toimii!