Viesti Kirjoittaja jomlini »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
(S)amajomlini kirjoitti:ei ole satanut lunta![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Jollei kohta lopu, teippaan jeesusteipillä umpeen...hatey kirjoitti:Laita hiirenloukku silmään. Loppuu hiiren elo.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Riippuu vähän mitä kuvaa. Jos sihtailee tuotekuvia voi tihrustaa yhdellä silmällä, mutta kyllä minulla ihmisiä kuvatessa on aina molemmat silmät auki. Näin näkee toisella live-kuvaa kameran ohi.kerabit kirjoitti:Tauvo kun kuvaat laitatko toisen simmun kiinni kun kurkistelet etsimeen. Oot tehny liikaa hommia ja jääny työvaihde luomeen päälle?
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja arisel »
iMies kirjoitti:^ IS - Turkulainen valekuvaaja tihrusti uhrejaan
Tauvo kirjoitti:Haaaah. [huutonaurua!]Thoth kirjoitti:^ Hehe.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olen ottanut sellaisia sulamaan tuossa muutama tunti sitten. Tervetuloahatey kirjoitti:Miksi täällä ei ole viineripullaa. Tahdon pullaa teeni kanssa! Kohta pitää taas kaivaa pehmustinmatto esiin.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Se kannattaa pitää esillä koko ajan!hatey kirjoitti:Kohta pitää taas kaivaa pehmustinmatto esiin.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olen tänään syönyt niin paljon suklaata ja Lakumix Chokoa, että siitä tuli melkein paha olohatey kirjoitti:Ei ole suklaata! Tahdon suklaata!![]()
Kostoksi keitän kaurapuuroa, kyllä nyt harmittaa.
e: Oli muuten kehno korvike.
Ei kannata luottaa kaiken maailman sireihin. Uusi yritys vaan!tuomaril kirjoitti:Siri proxy ei toimi!![]()
Tein kaiken täysin ohjeiden mukaan ja uhrasin aikaa Linuxin asennukseenkin.![]()
Kyllä nyt harmittaa, olin 100% varma että se toimii..
En jaksa yrittää uusiksi. Meni melkein 3 tuntia kaikkineen tuohon touhuun.Citruuna kirjoitti:Ei kannata luottaa kaiken maailman sireihin. Uusi yritys vaan!tuomaril kirjoitti:Siri proxy ei toimi!![]()
Tein kaiken täysin ohjeiden mukaan ja uhrasin aikaa Linuxin asennukseenkin.![]()
3 tuntia? Mitä tuo nyt on. Olen tapellut joskus tunteja ja päiviä yrittäessäni ratkaista ongelmaa. Huomenna vaan uusiksi.tuomaril kirjoitti:En jaksa yrittää uusiksi. Meni melkein 3 tuntia kaikkineen tuohon touhuun.Citruuna kirjoitti:Ei kannata luottaa kaiken maailman sireihin. Uusi yritys vaan!tuomaril kirjoitti:Siri proxy ei toimi!![]()
Ei tuo nyt loppuelopuuksi ole sen arvosta että uhraisin toiset 3 tuntia hukkaan. Jos tulee välttämätön tarve päästä puhumaan Sirille, niin pitää mennä lainaamaan vähäksi aikaa isän iPhone 4S:ää.Citruuna kirjoitti:3 tuntia? Mitä tuo nyt on. Olen tapellut joskus tunteja ja päiviä yrittäessäni ratkaista ongelmaa. Huomenna vaan uusiksi.tuomaril kirjoitti:En jaksa yrittää uusiksi. Meni melkein 3 tuntia kaikkineen tuohon touhuun.Citruuna kirjoitti:Ei kannata luottaa kaiken maailman sireihin. Uusi yritys vaan!tuomaril kirjoitti:Siri proxy ei toimi!![]()
Älä usko seireeneitä.tuomaril kirjoitti:Siri proxy ei toimi!![]()
Trolli?omenamyyrä kirjoitti:Älä usko seireeneitä.tuomaril kirjoitti:Siri proxy ei toimi!![]()
Huoh, en. Sanon vaan että ei se Siri niin välttämätön ole...tuomaril kirjoitti:Trolli?omenamyyrä kirjoitti:Älä usko seireeneitä.tuomaril kirjoitti:Siri proxy ei toimi!![]()