tuomaril kirjoitti:
Ei tuo nyt loppuelopuuksi ole sen arvosta että uhraisin toiset 3 tuntia hukkaan. Jos tulee välttämätön tarve päästä puhumaan Sirille, niin pitää mennä lainaamaan vähäksi aikaa isän iPhone 4S:ää.
Haha nyt tiedän mikä on siri. Jokin mikä ei toimi ja jota ei tarvitse ja jonka kanssa kuluu tunteja hukkaan
tuomaril kirjoitti:
Ei tuo nyt loppuelopuuksi ole sen arvosta että uhraisin toiset 3 tuntia hukkaan. Jos tulee välttämätön tarve päästä puhumaan Sirille, niin pitää mennä lainaamaan vähäksi aikaa isän iPhone 4S:ää.
Haha nyt tiedän mikä on siri. Jokin mikä ei toimi ja jota ei tarvitse ja jonka kanssa kuluu tunteja hukkaan
Kuten niin monet muutkin iTuotteet. Keinotekoisia tarpeita yritetään täyttää.
Citruuna kirjoitti: Olen tapellut joskus tunteja ja päiviä yrittäessäni ratkaista ongelmaa. Huomenna vaan uusiksi.
Niin minäkin jouduin viime kesänä tekemään usein. Onneksi sain sen sitikan lopulta myytyä.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Citruuna kirjoitti:
Citikka oli varmaan ikionnellinen, kun pääsi sinusta eroon! Ne ovat tuntevia, sielukkaita ja persoonallisia ranskattaria eikä mitään tylsiä autoja.
Eivät nämä uudemmat sitikat mitään tunne. Sieluttomia massatuotteita ovat. Toisin oli ennen, Rätti-Sitikalla oli varmasti herkkä sydän. Ihmisellä, joka sellaisen kylmästi vaihtoi muutamaan roposeen, täytyi olla täysin kylmä ja tunteeton.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Citruuna kirjoitti:
Citikka oli varmaan ikionnellinen, kun pääsi sinusta eroon! Ne ovat tuntevia, sielukkaita ja persoonallisia ranskattaria eikä mitään tylsiä autoja.
Eivät nämä uudemmat sitikat mitään tunne. Sieluttomia massatuotteita ovat. Toisin oli ennen, Rätti-Sitikalla oli varmasti herkkä sydän. Ihmisellä, joka sellaisen kylmästi vaihtoi muutamaan roposeen, täytyi olla täysin kylmä ja tunteeton.
Haha ei rättäriä tarvi vaihtaa mihkään "muutamaan roposeen!"
Citruuna kirjoitti:Haha ei rättäriä tarvi vaihtaa mihkään "muutamaan roposeen!"
Kun myy ystävänsä, on aivan sama, saako siitä satasia vai tuhansia. Verirahoja ovat kaikki kuitenkin.
Citruuna kirjoitti:
Haha ei rättäriä tarvi vaihtaa mihkään "muutamaan roposeen!"
Talvi tuli ja lumi sekä jää aiheuttivat heti lähestulkoon ylitsepääsemättömiä ongelmia. Matka-aika työpaikalleni kasvoi karkeasti kolmanneksella ja yhden kerran gravitaatiokin voitti kitkan. Tämä kaikki sai minussa aikaan kamalia ajatuksia, olen harkinnut jotain äärimmäistä. Linja-autoa. Voitteko kuvitella? Minä, linja-autossa, tuhruisten kanssaihmisten ympäröimänä. Eihän se sovi pirtaani.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Maza kirjoitti:Tämä kaikki sai minussa aikaan kamalia ajatuksia, olen harkinnut jotain äärimmäistä. Linja-autoa.
Nyt olisi viimeiset hetket hakeutua hoitoon. Jos tauti tuosta pahenee ja noin itsetuhoiset ajatukset pyörivät päässä, siitä ei hyvä seuraa.
Äänestyslipukkeeni on varastettu jo toistamiseen. Kiitos itellan joka ei osaa tehdä yhtään mitään. Pitää pyytää jo kolmatta kertaa sitä lipuketta itselleen ja tällä kertaa varmaan kirjattuna. Saas nähdä hukkaako itella muutakin postia. Kohta varmaan ulosotto tulee karhuamaan jotain laskua mitä ei ole tullutkaan. Näin palvelu itellalla vain huononee, mutta tämähän on nykyaikaa.
Nokian talvirenkaat ovat muka TM-lehden mukaan testivoittajat. Ei sitten surkeampia talvirenkaita ole minulla ollut autossani koskaan. Suosittelen, ettei kukaan osta henkilöautoonsa ko merkin renkaita. Huvittaa millä meriiteillä sekin rengas voitti testin myös tuulilasissa. Taitaa olla testit monesti lahjottuja tai muuten epärehellisiä. Pakko ajaa noilla nokioilla sitten kun mukana tuli ja tyytyä siihen luisteluun joka paikassa. Etupotkuinen auto muuttuu käytökseltään takavetoiseksi noilla renkailla.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:
Nokian talvirenkaat ovat muka TM-lehden mukaan testivoittajat. Ei sitten surkeampia talvirenkaita ole minulla ollut autossani koskaan. Suosittelen, ettei kukaan osta henkilöautoonsa ko merkin renkaita. Huvittaa millä meriiteillä sekin rengas voitti testin myös tuulilasissa. Taitaa olla testit monesti lahjottuja tai muuten epärehellisiä. Pakko ajaa noilla nokioilla sitten kun mukana tuli ja tyytyä siihen luisteluun joka paikassa. Etupotkuinen auto muuttuu käytökseltään takavetoiseksi noilla renkailla.
Ennenhän TM:n testejä piti osata lukea siten, että katsoi sen toiseksi tulleen, jos mukana oli suomalainen tuotemerkki, tai tuote jolla on kytköksiä Suomeen. Nokian puhelin oli aina paras, Nokian renkaat ja Saab taas voittivat omat vertailunsa.
M.P.T kirjoitti:Äänestyslipukkeeni on varastettu jo toistamiseen. Kiitos itellan joka ei osaa tehdä yhtään mitään. Pitää pyytää jo kolmatta kertaa sitä lipuketta itselleen ja tällä kertaa varmaan kirjattuna. Saas nähdä hukkaako itella muutakin postia. Kohta varmaan ulosotto tulee karhuamaan jotain laskua mitä ei ole tullutkaan. Näin palvelu itellalla vain huononee, mutta tämähän on nykyaikaa.
Raivostuttavaa tuo postin hukkaaminen, väärään lootaan tyrkkääminen ja postin tuhoaminen. Meille ainakin on tullut sen näköistä postia, että voisi luulla niiden lehtien ja kirjekuorien olleen kuramattona. Itella on korvannut hommannut tilalle vaurioituneen lehden, mutta jos tilaan jotain keräilyjuttuja ja ne tuhoutuu kuljetuksen aikana niin niitähän ei oikein voi korvata.
Mutta et sinä sitä äänestyslippua tarvi mihkään, eihän se ole kuin info sulle itsellesi.
M.P.T kirjoitti:Äänestyslipukkeeni on varastettu jo toistamiseen. Kiitos itellan joka ei osaa tehdä yhtään mitään. Pitää pyytää jo kolmatta kertaa sitä lipuketta itselleen ja tällä kertaa varmaan kirjattuna. Saas nähdä hukkaako itella muutakin postia. Kohta varmaan ulosotto tulee karhuamaan jotain laskua mitä ei ole tullutkaan. Näin palvelu itellalla vain huononee, mutta tämähän on nykyaikaa.
Raivostuttavaa tuo postin hukkaaminen, väärään lootaan tyrkkääminen ja postin tuhoaminen. Meille ainakin on tullut sen näköistä postia, että voisi luulla niiden lehtien ja kirjekuorien olleen kuramattona. Itella on korvannut hommannut tilalle vaurioituneen lehden, mutta jos tilaan jotain keräilyjuttuja ja ne tuhoutuu kuljetuksen aikana niin niitähän ei oikein voi korvata.
Mutta et sinä sitä äänestyslippua tarvi mihkään, eihän se ole kuin info sulle itsellesi.
Kyllä. Kerrankin Aku Ankka lehti oli kastunut ja kuivanut. Muut postit olivat laatikossa ok kunnossa, mutta Aku oli koppura. Muutamissa lehdissä on kannet revenneet kun tunkevat miten sattuu niitä. Monesti myös paketeissa on iskujen jälkiä kun ne saapuu perille. Harmi, ettei matkahuolto jaa postia, koska niiden käsissä paketit ovat olleet ehjempiä. Varsinkin, jos matkahuolto ja posti on eri rakennuksessa ja eivät missään tekemisissä toistensa kanssa. Onhan nykyään kilpailijoita paketti puolella. Ärrä xpres, DHL, Lähellä paketti, Siwan lähtetykset yms. Mitä kaikeka niitä nyt olikaan.
Muistaakseni se lappu piti allekirjoittaa ja jättää siihen pöydälle. Näin huono muisti minulla on viime pressanvaaleista. Toivotaan, että pääsee äänestämään ja vaikuttamaan asioihin.
Viimeksi muokannut M.P.T, 3.1.2012 klo 14.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Pääset äänestämään, se ei ole este. Muista vaan ottaa mukaan "todistus henkilöllisyydestäsi". Tuossa mulla on pöydällä Vaaliohjeet Presidentinvaali 2012, joka on tarkoitettu ennakkoäänestyksen vaalitoimitsijoille. Onneksi tänä vuonna onnistuin puhumaan itseni eroon tuosta hommasta. En oikein tykkää ko hommasta.
Viimeksi muokannut Citruuna, 3.1.2012 klo 14.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maza kirjoitti:.....olen harkinnut jotain äärimmäistä. Linja-autoa. Voitteko kuvitella? Minä, linja-autossa, tuhruisten kanssaihmisten ympäröimänä. Eihän se sovi pirtaani.
Älkää hyvä mies sortuko moiseen. Ikinä ei ihmisen lapsella voi mennä niin huonosti, että pitäisi alentua julkisten käyttöön. Julkisellahan kulkee vain rahvas, luoja paratkoon. Yhteiskuntaluokkien raja-aitoja pitää kunnioittaa.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
M.P.T kirjoitti:Nokian talvirenkaat ovat muka TM-lehden mukaan testivoittajat. Ei sitten surkeampia talvirenkaita ole minulla ollut autossani koskaan. Suosittelen, ettei kukaan osta henkilöautoonsa ko merkin renkaita. Huvittaa millä meriiteillä sekin rengas voitti testin myös tuulilasissa. Taitaa olla testit monesti lahjottuja tai muuten epärehellisiä. Pakko ajaa noilla nokioilla sitten kun mukana tuli ja tyytyä siihen luisteluun joka paikassa. Etupotkuinen auto muuttuu käytökseltään takavetoiseksi noilla renkailla.
Hakkapeliitta 7 vai? Aattelin just ostaa sellaiset Pitänee kallistua misukoiden puoleen...