Noh ei nyt sentäs..Era Mikkola kirjoitti:
EIpä sinänsä - olen Logicin käyttäjä 8:sta alkaen ja pidän siitä suuren kovasti. Nopea - varma - kaunis ja pitää sisällään oikeasti kaiken mitä voit ikinä tarvita...

Viesti Kirjoittaja Jone »
Noh ei nyt sentäs..Era Mikkola kirjoitti:
EIpä sinänsä - olen Logicin käyttäjä 8:sta alkaen ja pidän siitä suuren kovasti. Nopea - varma - kaunis ja pitää sisällään oikeasti kaiken mitä voit ikinä tarvita...
Viesti Kirjoittaja Sampela »
Viesti Kirjoittaja Era Mikkola »
Jep. Logicissa (siis STUDIO ei mikään expressi) on kaikki mitä tarvitset 8) Kauhea kasa synia, kauhea kasa sampleja, efektejä, presettejä, diibadaaba -vaikka mitä. Jos miksailu/musailu ei ole tuttua niin noi riittää loistavasti ekaksi vuodeksi!!! Jossain kohtaa sä sitten huomaat ettei ole mitään ongelmaa mihin vapaa eurot sijoittaisi - kyllä tässä nälkä kasvaa nauhoittaessa.Sampela kirjoitti:Kattosin tossa, että Logic Pro 9 on AppStoressa 149,99e. Ajattelin, jos hommais tosta ton Appin kun kerta noin halvalla lähtee, mutta onko siinä studio versiossa missä kaikki härpäkkeet jamit yms. tulee mukana niin järkevämpää satsata siihen? Kuitenkin ajatellut hommata tiettyjä plugareita sekä Omnisphereä tarkotus lähteä työstään tuon DAW:n kanssa ja muidenkin pulgareiden, joilla saa ihanteellisen vivahteikkaita electronisia saundeja aikaiseksi. Mietin vaan tuleeko siinä studio paketissa sitten jotain tärkeitä softia, instrumentteja, plug-inssejä, nauhotukseen liittyviä ohjelmia yms. jota tarvitsisin päästäkseeni parhaaseen lopputulokseen? Vai pitäisikö päivitellä sitä mukaan aina ohjelmia, kun niille sellaista potentiaalista käyttöä tulee?
Se mitä äänikortteihin ja koskettimiin tulee taas niin on eri asiansa, jossa en niinkään kaipaa apua, mutta Logicin kanssa tekis mieli tehdä paljon yhteistyötä, joten siksi kysynkin onko Studio paketti oikeasti niin tärkeä juuri minulle. Tarkoitushan olisi soittaa ja äänittää kaikki data tietokone/midikiippari/softa rullianssilla.
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Siis tuohan on periaatteessa melkein sama kuin se Studio-paketti. Tulee siis kaikki synat, jampackit ym. Joitain yksittäisiä soitinsampleja sieltä puuttuu, mutta muuten täysi paketti. Ja ihan samalla lailla saat sitten tuohon ajettua jatkossa ihan mitä vain haluat plugareista, eihän tuo mitään rajoita. Noilla Logicin omilla pääsee kuitenkin todella pitkälle ennen kuin tarvitsee edes miettiä sitä, että ostaako jotain ulkopuolisia softia. Kannattaa ensin opetella kunnolla kaikki nuo Logicin omat ja sitten kun niiden rajat oikeasti tulee vastaan niin sitten alkaa miettimään muiden hankkimista.Sampela kirjoitti:Kattosin tossa, että Logic Pro 9 on AppStoressa 149,99e. Ajattelin, jos hommais tosta ton Appin kun kerta noin halvalla lähtee, mutta onko siinä studio versiossa missä kaikki härpäkkeet jamit yms. tulee mukana niin järkevämpää satsata siihen? Kuitenkin ajatellut hommata tiettyjä plugareita sekä Omnisphereä tarkotus lähteä työstään tuon DAW:n kanssa ja muidenkin pulgareiden, joilla saa ihanteellisen vivahteikkaita electronisia saundeja aikaiseksi. Mietin vaan tuleeko siinä studio paketissa sitten jotain tärkeitä softia, instrumentteja, plug-inssejä, nauhotukseen liittyviä ohjelmia yms. jota tarvitsisin päästäkseeni parhaaseen lopputulokseen? Vai pitäisikö päivitellä sitä mukaan aina ohjelmia, kun niille sellaista potentiaalista käyttöä tulee?
Se mitä äänikortteihin ja koskettimiin tulee taas niin on eri asiansa, jossa en niinkään kaipaa apua, mutta Logicin kanssa tekis mieli tehdä paljon yhteistyötä, joten siksi kysynkin onko Studio paketti oikeasti niin tärkeä juuri minulle. Tarkoitushan olisi soittaa ja äänittää kaikki data tietokone/midikiippari/softa rullianssilla.
Viesti Kirjoittaja Era Mikkola »
Komppaan täysillä - osta softaa sitten kun tiedät mitä niillä haluat tehdä. Musa ensiksi! Mulle käy vielä viiden vuodenkin jälkeen usein niin että mun luomisvimma katoaa totaalisesti maanalainen paikka. Parempi kyy pipossa kuin... miten se nyt menikään... Viimeisin villitykseni on äänitellä yhden sormen ihmeitä iPadilla, Animoog on tällä hetkellä ihan ihkuCathi777 kirjoitti:
Siis tuohan on periaatteessa melkein sama kuin se Studio-paketti. Tulee siis kaikki synat, jampackit ym. Joitain yksittäisiä soitinsampleja sieltä puuttuu, mutta muuten täysi paketti. Ja ihan samalla lailla saat sitten tuohon ajettua jatkossa ihan mitä vain haluat plugareista, eihän tuo mitään rajoita. Noilla Logicin omilla pääsee kuitenkin todella pitkälle ennen kuin tarvitsee edes miettiä sitä, että ostaako jotain ulkopuolisia softia. Kannattaa ensin opetella kunnolla kaikki nuo Logicin omat ja sitten kun niiden rajat oikeasti tulee vastaan niin sitten alkaa miettimään muiden hankkimista.
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”