Ai että Omenamyyrä rakastaa Kunkkua???!!!!omenamyyrä kirjoitti:^ Love youKunkkuJ kirjoitti:Tuskin sinä kuolleena mitään haluaisitkaan silittää.omenamyyrä kirjoitti: Tuota, silittää elävänä

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ai että Omenamyyrä rakastaa Kunkkua???!!!!omenamyyrä kirjoitti:^ Love youKunkkuJ kirjoitti:Tuskin sinä kuolleena mitään haluaisitkaan silittää.omenamyyrä kirjoitti: Tuota, silittää elävänä
Viesti Kirjoittaja Mailia »
En minä niin väittänytkään.Lare kirjoitti:Ei sitä ole todettu ihmisilläkään.Mailia kirjoitti:Ei kai eläimillä ole todettu olevan sielua.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sinustakin tulisi kylmä, entisen henkisen kylmyyden lisäksi fyysisesti.KunkkuJ kirjoitti:Tuskin sinä kuolleena mitään haluaisitkaan silittää.
En minä sinun väittänyt väittäneen. Enkä väitä, että väittäisit minun sinun väittäneen minun väittäneen. Jne.Mailia kirjoitti:En minä niin väittänytkään.Lare kirjoitti:Ei sitä ole todettu ihmisilläkään.Mailia kirjoitti:Ei kai eläimillä ole todettu olevan sielua.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Tuota, kaverillisesti...tuomaril kirjoitti:Ai että Omenamyyrä rakastaa Kunkkua???!!!!omenamyyrä kirjoitti:^ Love youKunkkuJ kirjoitti:Tuskin sinä kuolleena mitään haluaisitkaan silittää.omenamyyrä kirjoitti: Tuota, silittää elävänä
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Henkisen kylmyyden? Minä tunnen erittäin paljon rakkautta, vihaa ja surua!Lare kirjoitti:Sinustakin tulisi kylmä, entisen henkisen kylmyyden lisäksi fyysisesti.KunkkuJ kirjoitti:Tuskin sinä kuolleena mitään haluaisitkaan silittää.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Heh, luen juuri netistä lääkäri Pekka Reinikaisen horinoita (tässä kohdassa pitäisi olla sellainen päätään ravistava hymiö, mutta kun ei täällä Hompussa sellaista ole). Niissä juuri seliteltiiin, että ihmisellä on sielu ja ihminen on luotu, koska ihminen osaa soittaa Beethovenia, muistaa monia sanoja ja osaa tehdä muitakin asioita, joita eläimet eivät osaa. Taidanpa jatkaa tätä masokistista kokeilua ja palata lukemaan.Tauvo kirjoitti:Sielu?![]()
Ai niin se oli juttu, joka painaa reilut parikymmentä grammaa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mitä sinä taas horiset? Oletko juovuksissa, vai miten päästelet tuollaisia suustasi? Kaikki tietävät, että minulla on lämmin ja auttavainen sydän ja avara sielu.Lare kirjoitti:Sinustakin tulisi kylmä, entisen henkisen kylmyyden lisäksi fyysisesti.
Huumorimiehiä olet.KunkkuJ kirjoitti:Kaikki tietävät, että minulla on lämmin ja auttavainen sydän ja avara sielu.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No ei kai se käyttämättömänä ilman sähköjä voi hajota?Citruuna kirjoitti:nyt kun on sähköä ja muuta mitä ihminen tarvitsee, hajosi kahvinkeitin...![]()
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Äläs sano, olen kyllä aika hyvä rikkomisessaLare kirjoitti:No ei kai se käyttämättömänä ilman sähköjä voi hajota?Citruuna kirjoitti:nyt kun on sähköä ja muuta mitä ihminen tarvitsee, hajosi kahvinkeitin...![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kiukuspäissäsi heitit kahvikoneen seinään, kun lautaset oli jo loppu?Citruuna kirjoitti:Äläs sano, olen kyllä aika hyvä rikkomisessaLare kirjoitti:No ei kai se käyttämättömänä ilman sähköjä voi hajota?Citruuna kirjoitti:nyt kun on sähköä ja muuta mitä ihminen tarvitsee, hajosi kahvinkeitin...![]()
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Aggregaatit (halpisversiot joista ei tuppaa puhdasta siniaaltoa) hajoitti kuulemma aika läjän kodinkoneita sähkökatkojen aikaan.Citruuna kirjoitti:nyt kun on sähköä ja muuta mitä ihminen tarvitsee, hajosi kahvinkeitin...![]()
täytyy ottaa käytttöön vaihtoehtoinen tapa saada saada aamukaffeet
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nuohan ovat aivan tavallisia vanhenemisen merkkejä. Tuosta se tilanne pahenee päivä päivältä, kunnes saavutat syvän ja loppumattoman rauhan.Tauvo kirjoitti:19.12. Alkanut elohiiri silmäluomessa ei hellitä.![]()
Tänään tunsin itseni vanhaksi kaupassa. Tuli hirveä hiki. Joka puolelta pisteli ja kutitti, hengästytti ja heikotti. Piti luovuttaa ja tulla kotiin makaamaan sänkyyn. Avasin ikkunan ja riisuin itseni alushoususilleni. Nyt taas tuntuu siltä, että huominen tulee.
Muuten kaikki ok. (Ei vuodatus)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tuo johtuu siitä, että munat on liian tuoreita, juuri munittuja. Viikon parikin kun annat niiden olla niin kuoret irtoaa nätimmin. Tuolla maalla meillä haetaan munat suoraan kanalasta, ja niitä on ihan turha alkaa keittelemään kun tuloksena on van sotkeentunutta kananmuna+kuorimössöä.M.P.T kirjoitti:On varmaan maailmanloppu tulossa ja kanatkin tämän on huomanneet. Nykyään keitetyistä munista ei irtoa kuoret kunnolla. Olen vaihtanut merkkiä ja valmistajaa, mutta ei auta. Keittelen abouttirallaa sen 12munaa kerralla ja ennen onnistui, mutta ei enää. Munakellolla keitän aina, joten keittoaika on aina sama. Tämä on tapahtunut jo kolme kertaa peräkkäin ja miltei joka toinen munista menee reisille. Onko muut huomanneet vastaavaa? Ennen varmaan noin kävi joka sadannelle munalle, mutta ajat muuttuu.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kiitos. Lukaisin kuukkelista itsekkin tuosta. En ole juuri ikinä sattunut törmäämään vastaavaan näin usein. Itse käyn hakemassa munat suoraan kaupasta, koska en viitsi häiritä munankasvattajia suoraan. Kiitos vielä kerran teille.Jamac kirjoitti:Tuo johtuu siitä, että munat on liian tuoreita, juuri munittuja. Viikon parikin kun annat niiden olla niin kuoret irtoaa nätimmin. Tuolla maalla meillä haetaan munat suoraan kanalasta, ja niitä on ihan turha alkaa keittelemään kun tuloksena on van sotkeentunutta kananmuna+kuorimössöä.M.P.T kirjoitti:On varmaan maailmanloppu tulossa ja kanatkin tämän on huomanneet. Nykyään keitetyistä munista ei irtoa kuoret kunnolla. Olen vaihtanut merkkiä ja valmistajaa, mutta ei auta. Keittelen abouttirallaa sen 12munaa kerralla ja ennen onnistui, mutta ei enää. Munakellolla keitän aina, joten keittoaika on aina sama. Tämä on tapahtunut jo kolme kertaa peräkkäin ja miltei joka toinen munista menee reisille. Onko muut huomanneet vastaavaa? Ennen varmaan noin kävi joka sadannelle munalle, mutta ajat muuttuu.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Äläs nyt Kunkku liioittele! Kyllä se Tauvo on vielä ihan voimissaan jos kerta osaa kolhia autoaan parkkihallissa.KunkkuJ kirjoitti:Nuohan ovat aivan tavallisia vanhenemisen merkkejä. Tuosta se tilanne pahenee päivä päivältä, kunnes saavutat syvän ja loppumattoman rauhan.Tauvo kirjoitti:19.12. Alkanut elohiiri silmäluomessa ei hellitä.![]()
Tänään tunsin itseni vanhaksi kaupassa. Tuli hirveä hiki. Joka puolelta pisteli ja kutitti, hengästytti ja heikotti. Piti luovuttaa ja tulla kotiin makaamaan sänkyyn. Avasin ikkunan ja riisuin itseni alushoususilleni. Nyt taas tuntuu siltä, että huominen tulee.
Muuten kaikki ok. (Ei vuodatus)