pilspa kirjoitti:Tapahtui Virhe "Iphonen ohjelmistoa ei voitu palauttaa koska laiteohjelmisto ei ole yhteensopiva"
OK. Tuo viittaa siihen että puhelimessasi on vähän harvinaisempi ns "vanha" bootroom. Tuo linkkaamani firmis oli tarkoitettu uudellen bootroomille. Linkkasin sen uudellen koska se on paljon yleisempi. Tässä on tuolle vanhalle bootroomille tuo sama firmis. Lataa se-->laita puhelin Redsn0wlla DFU-tilaan-->Asenna firmis
Anteeksi tuo kömmähdys.
woffen kirjoitti:Ei toi kyllä taida tosta liikku mihinkään.
Kun se asensi sitä custom firmistä latauspalkin yläpuolella oli tyyliin lumihiutale, nyt siinä on se Applen logo mutta mitään ei tapahdu ja iTunes ei edes näytä että mikään puhelin olisi liitettynä. Onko vielä ideoita?
Kokeile asentaa se firmis uudelleen samalla tavalla kun äsken. Ei tässä oikeen muuta tule mieleen.
Kun se asensi sitä custom firmistä latauspalkin yläpuolella oli tyyliin lumihiutale, nyt siinä on se Applen logo mutta mitään ei tapahdu ja iTunes ei edes näytä että mikään puhelin olisi liitettynä. Onko vielä ideoita?
Kokeile asentaa se firmis uudelleen samalla tavalla kun äsken. Ei tässä oikeen muuta tule mieleen.
Tuo iREB muuten sanoo että "for IOS 3.x to 4.x", onko merkitystä?
Tuo iREB muuten sanoo että "for IOS 3.x to 4.x", onko merkitystä?
iTunes ilmoittaa että puhelin on palautettu tehdasasetuksiin ja se käynnistyy uudelleen, mutta sitten puhelimeen tulee se latauspalkki ja siihen se jummaa. Voinhan minä jättää sen yön yli siihenkin mutta en usko että se auttaa mitään.
woffen kirjoitti:iTunes ilmoittaa että puhelin on palautettu tehdasasetuksiin ja se käynnistyy uudelleen, mutta sitten puhelimeen tulee se latauspalkki ja siihen se jummaa. Voinhan minä jättää sen yön yli siihenkin mutta en usko että se auttaa mitään.
Jätä vaan yöksi siihen. Pidetään peukkuja pystyssä yöllä. 8)
woffen kirjoitti:iTunes ilmoittaa että puhelin on palautettu tehdasasetuksiin ja se käynnistyy uudelleen, mutta sitten puhelimeen tulee se latauspalkki ja siihen se jummaa. Voinhan minä jättää sen yön yli siihenkin mutta en usko että se auttaa mitään.
Hehe, kokeilen vielä laittaa tuon DFU tilaan redsn0wlla jos se vaikuttaisi asiaan
Hehe, kokeilen vielä laittaa tuon DFU tilaan redsn0wlla jos se vaikuttaisi asiaan
Samaan kohtaan junnaa mutta jätän sen nyt tohon yön yli niin katsotaan.
Auttaisiko asiaa esim. jos asentaisin siihen takaisin sen vanhan käyttiksen jos alkaisi sen kanssa taas pelittää? eihän tämä uusi käyttis ole välttämätön .
pilspa kirjoitti:Auttaisiko asiaa esim. jos asentaisin siihen takaisin sen vanhan käyttiksen jos alkaisi sen kanssa taas pelittää? eihän tämä uusi käyttis ole välttämätön .
pilspa kirjoitti:Juu, jätän sen tohon yöksi latailemaan, aamulla siis koitan asentaa sitä samalla lailla kun näitä aikaisempiakin, eikö ?
Eikös sen firmiksen pitäisi ladata alta 10 minuutissa, kun se on tuolla Megauploadissa? Juu ja samalla menetelmällä tuo asennetaan. Toivottavasti tällä kertaa onnistuneesti.
woffen kirjoitti:Tulin takaisin ja puhelin on jäänyt johonkin ihme tilaan. Kuvassa näkyy Applen logo ja sitten joku lataus palkki mutta mitään ei tapahdu. iTunes ei sano mitään. Mitä nyt?
Heräsi epäilys, että kyseessä saattaisi olla sama ongelma, jonka kanssa olen itsekin tapellut. Kyseisessä tapauksessa iTunesin firmistä palautettaessa prosessi jää kesken ja tulee erroria. Minun ongelmani ratkesi, kun tyhjensin iTunesin iPhone cachet ja yritin uudelleen. En juuri nyt tarkalleen muista, miten tuo kakkojen tyhjennys tapahtui, mutta luulisin, että sen viestini löytää iPhone -osastolta.
woffen kirjoitti:Tulin takaisin ja puhelin on jäänyt johonkin ihme tilaan. Kuvassa näkyy Applen logo ja sitten joku lataus palkki mutta mitään ei tapahdu. iTunes ei sano mitään. Mitä nyt?
Heräsi epäilys, että kyseessä saattaisi olla sama ongelma, jonka kanssa olen itsekin tapellut. Kyseisessä tapauksessa iTunesin firmistä palautettaessa prosessi jää kesken ja tulee erroria. Minun ongelmani ratkesi, kun tyhjensin iTunesin iPhone cachet ja yritin uudelleen. En juuri nyt tarkalleen muista, miten tuo kakkojen tyhjennys tapahtui, mutta luulisin, että sen viestini löytää iPhone -osastolta.
Ok, tuota pitää kokeilla koska se on nyt vielä samassa tilassa kun eilen yöllä.