Presidenttipeli
-
Presidenttipeli
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
-
Re: Presidenttipeli
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
nallemaija kirjoitti:Näissä tulevissa presidentinvaaleissa, kun äänestät Haavistoa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
JL
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja via »
Olen pettynyt - hyvä tietää!Citruuna kirjoitti:On vain huonoja ehdokkaita, joten en äänestä! Olen kai sitten huono kansalainen?
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eli onko noissa Soinia pätevämpää? En keksi itse ainakaan parempaa, mutta tuskin nykyistä huonompaa voi tulla. Jos soini ei pääse toiselle kierrokselle niin en tiedä mitä tekisin. Pahimmat parit toiselle kierrokselle olisivat Biaudet-Haavisto.
- Soini : Perussuomalaiset ainakin ajoivat ihmisten asioita, mutta miten lie käy. Pärjäävätkö he ilman vahvaa johtajaa ja presidentin valtaa on pienennetty.
- Biaudet : Kokemusta ei ole tarpeeksi ja hän tulisi valtiolle kalliiksi. Puolue on ehdottomasti väärä ja hän ajaisi Tampere-Utsjoki välin repalaiseksi.
- Haavisto : Presidentin pitää antaa myös voimakaskuva ulkomaille. Hän ei pysty tätä tekemään ja toisaalta Vihreän edustajana tappaisi maaseudun täältä pohjoisemmasta.
- Arhinmäki : Olisi ehkä paras vaihtoehto Soinin vastustajaksi toiselle kierrokselle. Toisaalta nuoruuden tekoset haittaavat minun mieltäni.
- Essayah : Entinen urheilija ei omaa kokemusta näin isoihin saappaisiin. Mielestäni pitäisi pysyä nykyisessä hommassaam keräämässä kokemusta.
- Niinistö : Kokemusta on, mutta hän tuo vaan mieleen sen "Ahti Kiisken" Ainakin kokemusta kansainvälisellä puolella.
- Väyrynen : Duunarin painajainen ja akateemisen enkeli. Kokemusta on, mutta keskustan jannu on keskustan jannu.
- Lipponen : Kokemusta on ja vakuuttavasti seisoo kansan edessä. Häntä pelkäisi jopa Putin tai ainakin ukko on pelottavan rehtorin näköinen.
Eli Arhinmäki-Soini toiselle kierrokselle ja soini voittoon. Piste.
-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Paavo "Jumalan poika" 66, Sauli 64 "****nisti" tai Paavo "Karhu" 70 ovat vanhoja. Arhimäki = taidekulttuurin vihaaja ja juntti. Pekka = harmaa, paitsi ulkoisesti niin myös ulosanniltaan ja vähän puuttuu kannuksia neuvotteluista. Eva Biaudet = en tunne.? Sari Essayah = juoksija hössykkä. Soini = lapsellinen, helppoheikki ja katolilainen abortin vastustaja.
Olishan Pekka ihan hyvä piikki junttien lihassa ja herättäis vähän keskustelua. Pekka onkin pärjännyt gallupeissa ihan hyvin, kun nuo muut on vähän mitä sattuu.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja via »
NeliX4 kirjoitti:Periaatteena olen pitänyt että nuorta ja naista, jos mahdollista.
Paavo "Jumalan poika" 66, Sauli 64 "****nisti" tai Paavo "Karhu" 70 ovat vanhoja. Arhimäki = taidekulttuurin vihaaja ja juntti. Pekka = harmaa, paitsi ulkoisesti niin myös ulosanniltaan ja vähän puuttuu kannuksia neuvotteluista. Eva Biaudet = en tunne.? Sari Essayah = juoksija hössykkä. Soini = lapsellinen, helppoheikki ja katolilainen abortin vastustaja.
Olishan Pekka ihan hyvä piikki junttien lihassa ja herättäis vähän keskustelua. Pekka onkin pärjännyt gallupeissa ihan hyvin, kun nuo muut on vähän mitä sattuu.
Olen äänestänyt naista jo muutaman vuosikymmenen eri vaaleissa. Oraksen ollessa kansanedustajaehdokkaana naisystäväni sanoivat, että hän on melkein nainen. Tässä tilanteessa annan ääneni Haavistolle, en Biaudetille tai Essayahille.
-
Eli valintasi on Lipponen. Edustavuutta löytyy ehkä liikaakin.jjari kirjoitti:Mitä sillä on väliä kuka on presidenttinä? Tärkein kriteeri on ehkäpä edustavuus, sitä ei löydy ainakaan Haavistolta, Soinilta eikä Essayahilta...
Ainakin olisi maailman ensimmäinen presidentti joka seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa. Ei ainakaan tule muita mieleen. Miten ulkomailla suhtauduttaisiin sen jälkeen? Mielestäni tämä ei lisää Suomen vakuuttavuutta ainakaan ulkomaille päin.via kirjoitti:Olen äänestänyt naista jo muutaman vuosikymmenen eri vaaleissa. Oraksen ollessa kansanedustajaehdokkaana naisystäväni sanoivat, että hän on melkein nainen. Tässä tilanteessa annan ääneni Haavistolle, en Biaudetille tai Essayahille.
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Tuo muumi veto oli kerrassaan loistava. Ken tulee muumimamman tilalle? Mistä muuten löysit tuon kuvan?Anniel kirjoitti:pressaehdokkaat.jpg
-
Viesti Kirjoittaja via »
M.P.T kirjoitti:Tuo muumi veto oli kerrassaan loistava. Ken tulee muumimamman tilalle? Mistä muuten löysit tuon kuvan?Anniel kirjoitti:pressaehdokkaat.jpg
Muumiveto! Kuva liikkuu Fb:ssä, ainakin.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sieltähän se on bongattu.via kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Tuo muumi veto oli kerrassaan loistava. Ken tulee muumimamman tilalle? Mistä muuten löysit tuon kuvan?Anniel kirjoitti:pressaehdokkaat.jpg
Muumiveto! Kuva liikkuu Fb:ssä, ainakin.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Tietolähde kiitos. Olen aina pitänyt mörköä miehenä ja tuossa kuvassa mörkö on oikeassa kohdassa.Erño kirjoitti:Oon aina ollut mörköfani. Mörkö on muuten naispuolinen.

-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eniten noista on minun mieleeni toi Sauli, siinä on hieman sellaista vahvaa presidenttiä, joka muilta puuttuu.
-
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Mutta salaa toivon että Soini vie potin. Koko puolue on vahvasti henkilöitynyt Soiniin ja ilman Soinia se on bye bye persut.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Noin nyt käy joka tapauksessa, Soini tai ei.MacMees kirjoitti:Itse äänestän Saulia. Tietysti.
Mutta salaa toivon että Soini vie potin. Koko puolue on vahvasti henkilöitynyt Soiniin ja ilman Soinia se on bye bye persut.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tässäpä tätä ajattelua, joka päässä on pyörinyt viime aikoina...MacMees kirjoitti:Itse äänestän Saulia. Tietysti.
Worst case scenario: Soini on toisella kierroksella ja häviää.
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka