Vai turvallisuuden ammattilaisia!Erño kirjoitti:^^ mutta mepäs olemmekin turvallisuuden ammattilaisia!![]()

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Vai turvallisuuden ammattilaisia!Erño kirjoitti:^^ mutta mepäs olemmekin turvallisuuden ammattilaisia!![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
PETO! Häkkiin sinut pitäisi sulkea.Erño kirjoitti:^olo on turvallinen, kun tiettää että voi lopettaa ihmisen paljain käsin.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Totta, eilenkin oli huomattavasti mukavampaa käydä lenkillä (vaikka satoi ja tuuli), kun puiden oksat olivat valkioisia eivätkä pelkästään mustia.Aperture kirjoitti:Aamun kahvittelu osuus nro. kaksi. Maa on valkoisena hienoisesta lumisateesta joten on vaihteeksi hieman valoisampaa. Hyvä niin.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Haahaa, tämä on helppo: olet rakastunutCitruuna kirjoitti:Aamukaffetta nauttiessani katselen ihmeissäni ulos ikkunasta. Jotain käsittämättömäntä on tapahtunut, miksi näen kaikki valkoisena?
paulaw kirjoitti:Haahaa, tämä on helppo: olet rakastunutCitruuna kirjoitti:Aamukaffetta nauttiessani katselen ihmeissäni ulos ikkunasta. Jotain käsittämättömäntä on tapahtunut, miksi näen kaikki valkoisena?
Olen kaiken tuollaisen hömpän yläpuolella! Kuulostaa aika kammottavalta olotilalta, jos kaikki ihanat ja kauniit väritkin häipyy maailmastapaulaw kirjoitti:Haahaa, tämä on helppo: olet rakastunutCitruuna kirjoitti:Aamukaffetta nauttiessani katselen ihmeissäni ulos ikkunasta. Jotain käsittämättömäntä on tapahtunut, miksi näen kaikki valkoisena?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Oletko muuten tappanut koskaan mitään ahveta isompaa paljain käsin? Se meinaan ei mene ihan niinkuin elokuvissa. Mä tiedän että voi kuulostaa hiukan joojoo:lta, mutta siinä voi lähteä taju itseltäkin, vaikka olis kuinka "valmis" tai "karski" sälli – ei kato yhtään millainen tyyppi olet luonteenpiirteissä tai varsinkaan ulkoisessa olemuksessa.Erño kirjoitti:^olo on turvallinen, kun tiettää että voi lopettaa ihmisen paljain käsin.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Jouduin kerran lopettamaan vikisevän pupun puukolla. Ei ollut hauskaa se.Jamac kirjoitti:Oletko muuten tappanut koskaan mitään ahveta isompaa paljain käsin? Se meinaan ei mene ihan niinkuin elokuvissa. Mä tiedän että voi kuulostaa hiukan joojoo:lta, mutta siinä voi lähteä taju itseltäkin, vaikka olis kuinka "valmis" tai "karski" sälli – ei kato yhtään millainen tyyppi olet luonteenpiirteissä tai varsinkaan ulkoisessa olemuksessa.Erño kirjoitti:^olo on turvallinen, kun tiettää että voi lopettaa ihmisen paljain käsin.
Olen joutunut pari kertaa nuijimaan hengiltä pyydykseen jääneen hiiren. Nyyhkin pitkään vielä sen jälkeenkinhatey kirjoitti:Jouduin kerran lopettamaan vikisevän pupun puukolla. Ei ollut hauskaa se.Jamac kirjoitti:Oletko muuten tappanut koskaan mitään ahveta isompaa paljain käsin? Se meinaan ei mene ihan niinkuin elokuvissa. Mä tiedän että voi kuulostaa hiukan joojoo:lta, mutta siinä voi lähteä taju itseltäkin, vaikka olis kuinka "valmis" tai "karski" sälli – ei kato yhtään millainen tyyppi olet luonteenpiirteissä tai varsinkaan ulkoisessa olemuksessa.Erño kirjoitti:^olo on turvallinen, kun tiettää että voi lopettaa ihmisen paljain käsin.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Lyijykynä? Kirjoitatko niin usein väärin, ettei mustekynä kelpaa?Mikael K. kirjoitti: Minä juon kahvia ja ihastelen eBayn hyviä puolia. Tilasin itselleni 0.5 mm:n Rotring 600 lyijykynän, kun sellaista ei löytynyt helposti mistään kaupasta. Edellinen vioittui onnettoman kivilattialle pudotuksen seurauksena niin pahoin, että lyijy jumittaa ja katkeilee. Noh, kesti se ainakin 20 vuotta. Nyt uusi on matkalla Japanista kotiin, joten nyt vain odottelua.
Hyvä kysymys. Korjauksiin tietokone on tietysti paras väline mutta lyijykynässä on jotakin ihme tenhoa. Hankin kynän tenttejä varten. Niissä ei saa kirjoittaa mustekynällä. Lisäksi mikään ei voita lyijykynästä ja paperista tulevaa suhisevaa ääntä kirjoittaessa. Muuten hiljaisessa tenttisalissa voi kuulla kymmenien samaan aikaan suhisevien kynien äänen ja siinä on samanlainen vetovoima kuin tuleen tuijotellessa.Tauvo kirjoitti:
Lyijykynä? Kirjoitatko niin usein väärin, ettei mustekynä kelpaa?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä sotkin lainaukset. Sinun kysymyksesi ei ollut se outous.Tauvo kirjoitti:^ Mikäs siinä nyt on niin outoa, että minäkin kysyn jotain?
Viesti Kirjoittaja hatey »