PeBzIBoY kirjoitti:mitä mieltä ootte myös gear4 angry birds suojakotelost (se punane) ?
Hienon näköinen ja pakkauskin hyvin laadukkaan oloinen. Kevyt. En osaa sanoa, tekeekö se laitteesta yhtään iskunkestävämpää, tuskin kevyen rakenteensa ansiosta, mutta suojaa kyllä takakantta hienon näköisesti. Sen kanssa voi hyvin käyttää etupintaan laitettavaa kalvoa niin on sekin suojattu, jos tarpeen.
iPadissä mulla on punainen lintukuori. Ja on hieno kyllä Pudottelutestejä en tee, kas kun joudun maksamaan laitteeni itse.
Voi olla et joku oli näistä maininnu aikasemmi, mut himpskutti, niin nättejä ja saanu hyviä arvosteluja nähtävästi. Eli kannattaa käydä kurkkimas, hinnatkaa ei ole pahoja!
Ostin tossa yksi päivä Clash Ohlsonilta jonkun merkittömän valkoisen bumperin, maksoi 12€ muistaakseni. Tykkään kyllä, muutama miknus löytyy tosin:
Edes laturi ei mahdu tähän, mikäli bumper on paikallaan. Saisi myös olla vähän kireämpi, on se tosin nytkin melko tiukka. Materiaali on hyvä sekoitus kovempaa muovia ja jotain pehmeämpää materiaalia. Ihan jees, nyt tykkään bumpereista.
Sain joululahjaksi Golla-merkkisen tight-fit casen, Golla generation mobile-tekstillä. Älyttömän kevyt ja olematon laitos. Ei tätä huomaa kädessä muuten kuin lisääntyneenä grippinä. Näyttää hyvältä kans.
Itse en ole vielä löytänyt mitään erityisen mielenkiintoista, toistaiseksi Gollan pehmeä ollut käytössä. Joudun todennäköisesti suunnittelemaan kotelon itse, sillä en ole löytänyt mieleisiäni design-henkisiä koteloita kuin olemattoman vähän. Ihme kyllä tätä markkinarakoa ei ole ainakaan suomalainen suunnittelu lähtenyt täyttämään, mikä on sääli.
eewok kirjoitti:Otterbox Defender tietysti Se on ainakin edullisin ja tekee juurikin nuo asiat. Muut esim. Lifeproof maksaa melkein 100€ ja samoin muut vastaavat.
mk0 kirjoitti:Kotelon pitäisi kestää kolhut, iskut, pöly ja roiskevesi. Ketju on varmasti hyviä ideoita täynnä, mutta viitsiikö joku lyhyesti toistaa hyväksi todetut vaihtoehdot?
Mites kätevä tällainen Otterbox on ottaa pois/asentaa takaisin? Onko hankalaa, tai kuten esim. Lifeproofissa, ettei ole suositeltavaa tehdä kuin joku tietty määrä kertoja?
Edit: Niin ja tuollainen punaisena olisi aika pirteän näköinen... Onko kokemusta/aavistusta kuitenkin miten tällaiseen kirkkaaseen silikonisuojaan ns. pinttyy lika? Vai onko musta ainoa väri joka pysyy hyvän näköisenä?
Viimeksi muokannut pilkkakirves, 1.1.2012 klo 22.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eewok kirjoitti:Otterbox Defender tietysti Se on ainakin edullisin ja tekee juurikin nuo asiat. Muut esim. Lifeproof maksaa melkein 100€ ja samoin muut vastaavat.
mk0 kirjoitti:Kotelon pitäisi kestää kolhut, iskut, pöly ja roiskevesi. Ketju on varmasti hyviä ideoita täynnä, mutta viitsiikö joku lyhyesti toistaa hyväksi todetut vaihtoehdot?
Mites kätevä tällainen Otterbox on ottaa pois/asentaa takaisin? Onko hankalaa, tai kuten esim. Lifeproofissa, ettei ole suositeltavaa tehdä kuin joku tietty määrä kertoja?
Edit: Niin ja tuollainen punaisena olisi aika pirteän näköinen... Onko kokemusta/aavistusta kuitenkin miten tällaiseen kirkkaaseen silikonisuojaan ns. pinttyy lika? Vai onko musta ainoa väri joka pysyy hyvän näköisenä?
http://www.case-mate.com/tank/ tuossa on yksi vaihtoehto, mitä ainakin itse harkitsen ensi kesäksi raksalle. Kaiuttimet/mikki jää tietty edelleen pölylle alttiiksi, mutta sit seuraava vaihtoehto on minigrip pussi. Tuo tuntuisi juutubevideoiden perusteella kestävän mm. autolla yliajon ja tiputtelut, joten sopisi hyvin suojaksi kesän ajalle
Hintaa tuli englannista joku 65e posteineen. Ei kovin paha hinta sinänsä, kun vertaa muihin.
Viimeksi muokannut jpjk, 2.1.2012 klo 13.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jpjk kirjoitti:
http://www.case-mate.com/tank/ tuossa on yksi vaihtoehto, mitä ainakin itse harkitsen ensi kesäksi raksalle. Kaiuttimet/mikki jää tietty edelleen pölylle alttiiksi, mutta sit seuraava vaihtoehto on minigrip pussi. Tuo tuntuisi juutubevideoiden perusteella kestävän mm. autolla yliajon ja tiputtelut, joten sopisi hyvin suojaksi kesän ajalle
Hintaa tuli englannista joku 65e posteineen. Ei kovin paha hinta sinänsä, kun vertaa muihin.
Joo raksalle päivittäiseen käyttöön itsellekkin suojakuorelle tarvetta... Puhelinta tarvitsee kuitenkin niin usein päivän aikana, että tuntuu jotenkin typerältä tuo linkittämäsi mallin sivuun liu'utettava näytönsuoja.
Siispä tilaukseen meni Otterbox Defender, Verkkokaupasta toimituskuluineen 37,80. Se ainakin on niin halpa, että ei paljon harmita, jos sudeksi osoittautuukin.
pilkkakirves kirjoitti:Joo raksalle päivittäiseen käyttöön itsellekkin suojakuorelle tarvetta... Puhelinta tarvitsee kuitenkin niin usein päivän aikana, että tuntuu jotenkin typerältä tuo linkittämäsi mallin sivuun liu'utettava näytönsuoja.
Siispä tilaukseen meni Otterbox Defender, Verkkokaupasta toimituskuluineen 37,80. Se ainakin on niin halpa, että ei paljon harmita, jos sudeksi osoittautuukin.
Muuten näyttäis loistavalta, mut salamaa ei voi käyttää :/ Toisaalta ei kovin usein tarvii kuvia ottaa salaman kanssa töissä. Mutta kerran iPhonessa on riittävän hyvä kamera, niin olisi tarkoitus kesällä luopua pokkarin käytöstä vaikka kokonaan. Ja etenkin hellepäivinä se ei ole farkkujen taskussa mukana. Pitää harkita tuota kotelota itsekin ja lisäksi joku näytönsuoja.
edit: äsken kattelin verkkokaupan sivuilta, niin tuo on iPhone 4:lle, ei 4S:lle. Joten omalta osalta jää tilaamatta..
Viimeksi muokannut jpjk, 3.1.2012 klo 21.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meinasitko? Ainakin mitä ite katoin, niin samassa kohtaa on mute näppäin. Ja videon tekijällä on 4, ei 4S :/
Kyllä tuossa mun mielestä pientä eroa näkyy näppäimissä kun se alussa niitä pitää yhdessä. Lisäksi täällä kuva -> http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1240571 Missä 4S on tuon sisällä. Googlellakin löytyy juttua, että kyllä se 4S sinne menee. iPhone 4:n ainakin Verizon malli on näppäimiltään sama kuin 4S. AT&T taas normaalin Suomi 4:n näppäimet.
Tege kirjoitti:Kyllä tuossa mun mielestä pientä eroa näkyy näppäimissä kun se alussa niitä pitää yhdessä. Lisäksi täällä kuva -> http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1240571 Missä 4S on tuon sisällä. Googlellakin löytyy juttua, että kyllä se 4S sinne menee. iPhone 4:n ainakin Verizon malli on näppäimiltään sama kuin 4S. AT&T taas normaalin Suomi 4:n näppäimet.
Kyllä 4S sinne sisälle menee, mutta videon perusteella napit on kyllä samassa kohtaa, joten taitaa jäädä tilaamatta. Sen verran suuri ero kuitenkin mute napin kohdalla on 4 vs 4S, että samat kotelot ei käy päikseen. Harmi sinänsä, koska ois muuten ollu melko bueno kotelo :/
Jaa, että valmistaja markkinoi tuota väärin? Harmi kun mistään ei näe sinne sisälle onko siellä joku erikoisleveä pohja mikä painaa nappeja käytti sitten 4 tai 4S.
Uusi käyttäjä tässä, joka tarvisi apua ja vinkkejä suojakotelon hankinnassa.
Eli sopiva kotelo pitäisi löytää hankkimalleni 4S:lle. Kriteerit ovat seuraavanlaiset:
1.Riittävä suojaus laitteesseen joka puolelta, lattialle tippumisen yms. varalta. En kuitenkaan ole koskaan hajottanut yhtään puhelintani, ja pidän ne hyvässä kunnossa, joten mitään erikoisen vahvaa suojaa eli ole tarvis hankkia. Puhelin on itsellä ihan normaalissa arkikäytössä.
2.Suojakotelo ei saisi olla kovinkaan massiivinen, jotta itse luurin hyvästä ulkomuodosta voi nauttia, ja jotta koko "paketin" koko ei kasvaisi kovinkaan paljon itse puhelimen mittoja suuremmaksi. Eli mitä vähemmän mittoja tulee lisää kotelolla, sitä parempi.
3.Mahdollisimman yksinkertainen ja yksivärinen, tässä tapauksessa musta kotelo tulee vain ja ainostaan kysymykseen. Kaikki muut voi unohtaa saman tien.
4.Jos kotelo on käteen sopivaa (siinä pysyvää) ja helposti tartuttavissa olevaa materiaalia, sitä parempi.
Näiden toiveiden pohjalta olen harkinnut Otterboxin Commuteria ja Impact Casea. Kolmas vaihtoehto on ollut Griffinin Outfit Ice.
Mahtaisiko käyttäjillä olla kokemuksia näistä tuotteista, mielellään kuulisin käyttäjien kokemuksia? Ja jos joku osaa suositella muita kriteerit täyttäviä vaihtoehtoja, niin suu hymyssä kuulisin näistä.
Uusi käyttäjä tässä, joka tarvisi apua ja vinkkejä suojakotelon hankinnassa.
Kannattaa lukea viimeiset 5 sivua tästä threadista, on käyty läpi melko hyviä ehdotuksia. Mutta omasta mielestä paras mitä oon tähän asti kokeillu, on www.zoogue.com saatava "ilmainen" kotelo.
Selailin tässä verkkokaupan valikoimaa ja alko himottamaan Case-mate Jett Metal bumper. Onko kokemuksia? Ainakin näyttää hienolta. Tekis mieli tollasta jykevämpää bumperia, eikä mitään kumivirityksiä..
AlExiter kirjoitti:Selailin tässä verkkokaupan valikoimaa ja alko himottamaan Case-mate Jett Metal bumper. Onko kokemuksia? Ainakin näyttää hienolta. Tekis mieli tollasta jykevämpää bumperia, eikä mitään kumivirityksiä..
Pari sivua taaksepäin on keskustelua noista. Muutama luopu sen käytöstä, koska tilalle tuli verkko-ongelmia.