Itselläni tapahtunut plussan puolella, ehkä noin +2:ssa, pari kertaa invalid SIM. Ei ilmeisesti kestänyt muutaman kuvan räppäsyä. Huoltoon läksi, kuten tullut mainittuakin, tosin muidenkin vikojen saattelemana. Tuollaista vikaa kun puhelimessa esiintyy, niin se tekee ehdottomasti puhelimesta ennen kaikkea epävarman.
Suoraan sanottuna harmittaa, etten ostanut sittenkin htc:ta tai Samsungia. Ei tuo ensimmäinen yksilö likimainkaan onnistunut vakuuttamaan. Mietinpä vaan, että mahtaako elämä olla vuoden ajan vikaisten yksilöiden kanssa taistelua, kunnes takuuaika on ohi, jolloin kaikki nostavat kädet ylös. Ja sekö oli sitten se kokemus yli 700 euron puhelimesta? Ok, toki mietin jo worst case scenariota, mutta just wondering. Pahaa pelkään, että pahimmassa tapauksessa asiakas ei saa takuuaikana rahoilleen käytännössä katsottuna mitään vastinetta eli sujuvaa puhelimenkäyttöä. Sitten voi reippaalla tappiolla koittaa myydä jossain vaiheessa puhelinta. Hah.
Ehkä olen itse vähän vanhanaikainen näissä asioissa, mutta tuntuu hassulta, kun nettikin on pullollaan vinkkiviitosia, miten koittaa parantaa eri vikoja. Pistää vähän lentokonetilaa päälle ja sitä rataa. Vaikka ne auttaisivatkin, niin oikeasti, ei kai tämän tason puhelimissa tarvitse sietää tuollaisia seikkoja? Vai onko tämä nyt sitten jo niin hienoa tekniikkaa, että ei auta kitistä eri jutuista, auttaa vain maksaa?
Tällä kokemuksella en kenellekään rohkenisi suositella iPhonea. Valitettavasti. Itse kun ikuisuuden odotin ja vertailin ja taas odotin ja vertailin, kaikkinensa noin pari vuotta, niin juu, ei tämä nyt todellakaan ole ollut mikään elämäni puhelin, vaan pikemminkin ei-omenaihmisille on joutunut nolona sanomaan, että noh, olihan teidän sanoissanne ehkä jotain tottakin, ehkä olisi pitänyt valita toisin. Ehkä itselläni on vain huono sietokyky virheille, mutta toisaalta: jos maksaa yli 700 euroa, saa mielestäni todellakin ollakin.
Woah, yli viikon jälkeen huollontila.fi:ssä tilana "toimitettu teknikolle"