Eli otsikon mukainen pitäs hommata 4S:ään. Imukupilla oleva minun tapauksessa toimivin ratkaisu, koska sitten vois sen ottaa mukaan vaikka ulkomaan reissulle halutessa. Onkohan noi yleisimmät telineet sellasia et saat luurin käännettyä joko pystyasentoon tai vaakaan? Ohessa muutama linkki, joista toivoisin kommentteja, jos ovat tuttuja tai sitten jos teillä on parempia vaihtoehtoja, niin heittäkää kommenttia!
Minulla on ollut autossa valovuosia sama yleisteline, joka on seurannut autosta aina seuraavaan autoon. Nimensaä mukaisesti yleisteline. Nokia siinä lukee, mutta luuri, kuin luuri siihen käy. Malli on niitä, joissa sellaiset tassut sivulta puristuu luuriin. Suosittelen siis noita yleismallin telineitä. Nuo joita myydään ihan iLuuri 4/4S maliin sopivina, niin harvoin niihin mahtuu luuri jos luurin ympärillä on minkaanlaista suojaa. Ja kaupassakaan ei noita oikein pääse kokeilemaan mahtuuko vai ei, kun ovat niissä kuumaliimatuissa muovipakkauksissa, joita ei saa auki.
iLuurin myötä tuli tarve saada myös tuo vanha teline pyörähtämään vaaka-asentoon, mutta se oli helppoa. Itsessään siinä oli "portaittainen" säätö, eli joko pysrtyssä tai vaakassa, ruuvi kiristeinen. Poistin vain ne pykälät sieltä liitoskohdasta ja nyt sitä voi pyöritellä mihin asentoon haluaa. Mutta eiköhän nykyään ole mahdollista tuo kääntö, kun se on jo yleistä puhelimissa, että niitä voidaan käyttää pystyssä tai vaakassa.
Mutta siis tuossa alussa oli se vastaus osaan kysymystäsi. Eli minä suosisittelen yleistelinettä, varsinkin, jos luurissassi on suojakuori.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot