Myynnissä siis MBP 15", jossa ei kovalevyä ja emolevy on vioittunut, alkuperäinen paketti, akku (suht heikossa kunnossa) + mac os x snow leopard asennuslevy. (Kone ei siis lähde käyntiin)
Mukaan myös 2x magsafe 85w kyseiselle koneelle, toinen ei kuitenkaan lataa konetta, mutta toinen on melkein uusi.
Lisäksi pakettiin mukaan second skin ja läppärilaukku.
Myydään mieluiten samassa paketissa. Hintapyyntö: 125e + postikulut
tuplamehu kirjoitti:Paketista tarjottu nyt 150+pk. Paljon mielenkiintoa niin odotellaan nyt päivä pari...
Mitäs ihmettä? Jos kerran tarjoan hintapyynnön niin eikös se ole silloin selvä homma ja kaupat sovitaan? Näin ainakin homma toimii jokaisella foorumilla joilla kauppaa käydään.
Ihmettelen hieman missä se suuri mielenkiinto on kun ei täällä näy kuin yksi tarjous tuotteesta?
Viimeksi muokannut full, 10.1.2012 klo 12.44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuplamehu kirjoitti:Paketista tarjottu nyt 150+pk. Paljon mielenkiintoa niin odotellaan nyt päivä pari...
Mitäs ihmettä? Jos kerran tarjoan hintapyynnön niin eikös se ole silloin selvä homma ja kaupat sovitaan?
niinhän sitä luulisi, mutta valitettavasti myös meidän joukosta tällä foorumilla löytyy tämän myyjän kaltaisia uskomattomia mätisäkkejä jotka ilmoittaa hp:n mutta eivät myykkään sillä. Jos minä päättäisin asioista niin ilmo roskiin ja myyjälle banaani. uskomatonta paskaa...
"Jotkut haluavat vain käyttää tietokonetta, eikä olla jatkuvasti kernel tanassa"
Mitäs ihmettä? Jos kerran tarjoan hintapyynnön niin eikös se ole silloin selvä homma ja kaupat sovitaan?
niinhän sitä luulisi, mutta valitettavasti myös meidän joukosta tällä foorumilla löytyy tämän myyjän kaltaisia uskomattomia mätisäkkejä jotka ilmoittaa hp:n mutta eivät myykkään sillä. Jos minä päättäisin asioista niin ilmo roskiin ja myyjälle banaani. uskomatonta paskaa...
Olen samaa mieltä, tämänkaltainen tapaus on tapahtunut paljon viime aikoina tällä foorumilla. Voiko asialle jotain tehdä??
Viimeksi muokannut kallekilponen, 10.1.2012 klo 22.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:lainaukset toimivaksi