Kain kirjoitti:Onko edes Mac-kone?Citruuna kirjoitti:Tilasin tietokoneen
Jos ei ole, niin...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kain kirjoitti:Onko edes Mac-kone?Citruuna kirjoitti:Tilasin tietokoneen
Jos ei ole, niin...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
... Onneksi olkoon!Kain kirjoitti:Onko edes Mac-kone?Citruuna kirjoitti:Tilasin tietokoneen
Jos ei ole, niin...
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mielenkiintoinen ratkaisu koneessasi. Muistit on ylhäällä ja muuta vastaavaa. Tulee mieleen PC ajat kun isossa serverikotelossa pyörittelin Penttium III 700mHz.theinonen kirjoitti:Puhdistin leikkikaluja.
Viesti Kirjoittaja Mithras »
Tauvo kirjoitti:^ Ollos tervetullut. Varo Kunkkua. Tuskin muiden kanssa tulee ongelmia.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miten niin minua pitäisi varoa?!! Nyt kyllä menee jo liian pitkälle. Jos et heti peru sanojasi ja pyydä anteeksi, tulen ja kusen jokaisen nikonisi kennolle, poraan aukon suuremmaksi suttuobjektiiveistasi ja varastan studiovalosi.Tauvo kirjoitti: Varo Kunkkua. Tuskin muiden kanssa tulee ongelmia.
Mä olen niin leppoisa kaveri että tuskin tulee tuon Kunkunkaan kanssa ongelmia. Mutta kiitokset varoituksesta, pitääpä olla tarkkana.Citruuna kirjoitti:Tauvo kirjoitti:^ Ollos tervetullut. Varo Kunkkua. Tuskin muiden kanssa tulee ongelmia.reps
ja pahinta on, että se on tosissaanKunkkuJ kirjoitti:Miten niin minua pitäisi varoa?!! Nyt kyllä menee jo liian pitkälle. Jos et heti peru sanojasi ja pyydä anteeksi, tulen ja kusen jokaisen nikonisi kennolle, poraan aukon suuremmaksi suttuobjektiiveistasi ja varastan studiovalosi.Tauvo kirjoitti: Varo Kunkkua. Tuskin muiden kanssa tulee ongelmia.
Mithras kirjoitetaan isolla ämmälläKunkkuJ kirjoitti:Miten niin minua pitäisi varoa?!! Nyt kyllä menee jo liian pitkälle. Jos et heti peru sanojasi ja pyydä anteeksi, tulen ja kusen jokaisen nikonisi kennolle, poraan aukon suuremmaksi suttuobjektiiveistasi ja varastan studiovalosi.Tauvo kirjoitti: Varo Kunkkua. Tuskin muiden kanssa tulee ongelmia.
Ja tuolle mithrakselle, vai mikä se oli, tiedoksi, että minä olen rauhallinen ja tasainen luonne, joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään.
Miten niin "tuskin tulee"? Siis et ole varma, vaikka tulisikin ongelmia? Ja kun minä olen aina rauhallinen ihminen, en voi aiheuttaa niitä ongelmia välillemme. Toisin sanoen jo epäilet, että sinä saatat aiheuttaa ongelmia välillämme? Taidatkin olla sanoistasi huolimatta niitä riidan haastajia?Mithras kirjoitti:Mä olen niin leppoisa kaveri että tuskin tulee tuon Kunkunkaan kanssa ongelmia
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kunkku bannattu.KunkkuJ kirjoitti:Modet hei, olisiko parempi bannata tuo ärripurri heti pois täältä, että rauha säilyisi?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Luultavasti en tule aiheuttamaan ongelmia välillemme. Jo pelkästään se että kaltaisesi hyvä ja lempeä Kuningas suostuu kaltaiselleni jumalhahmolle puhumaan takaa sen että en tule ärripurrikeksejä enkä mökömökökarkkeja syömään, ja rauha näin tulee säilymään.KunkkuJ kirjoitti:Miten niin "tuskin tulee"? Siis et ole varma, vaikka tulisikin ongelmia? Ja kun minä olen aina rauhallinen ihminen, en voi aiheuttaa niitä ongelmia välillemme. Toisin sanoen jo epäilet, että sinä saatat aiheuttaa ongelmia välillämme? Taidatkin olla sanoistasi huolimatta niitä riidan haastajia?Mithras kirjoitti:Mä olen niin leppoisa kaveri että tuskin tulee tuon Kunkunkaan kanssa ongelmia
Modet hei, olisiko parempi bannata tuo ärripurri heti pois täältä, että rauha säilyisi?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Minäkin: http://www.youtube.com/watch?v=-ihs-vT9T3QAnniel kirjoitti:Selvitin mikä biisi oli listaykkösenä syntymäpäivänäni.
Niin minäkin, Ikävä kyllä .Anniel kirjoitti:Selvitin mikä biisi oli listaykkösenä syntymäpäivänäni.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Onkohan noin? Minulla sattuu olemaan tieliikennevalvontavirastolta vuotanut tievalvontakameran ottama kuva Kunkusta, jonka epäillään moottoripyörähurjastelleen uudella Turuntiellä.KunkkuJ kirjoitti:Ja tuolle mithrakselle, vai mikä se oli, tiedoksi, että minä olen rauhallinen ja tasainen luonne, joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään.Tauvo kirjoitti: Varo Kunkkua. Tuskin muiden kanssa tulee ongelmia.
Mitä ihmeellistä tuossa kuvassa on? Onnellinen motoristi nauttii kesäpäivästä tien päällä, eikös se ole jotakin, mitä monet tavoittelevat?Jamac kirjoitti:[ Minulla sattuu olemaan tieliikennevalvontavirastolta vuotanut tievalvontakameran ottama kuva Kunkusta, jonka epäillään moottoripyörähurjastelleen uudella Turuntiellä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Kain »