paitsi hatey, joka istuu lumihangessaAnniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
paitsi hatey, joka istuu lumihangessaAnniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Töissä?Anniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mitä ne siellä?Anniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
Hei nymmää en ymmärrä...? Miks niin ei voiKain kirjoitti:Mitä ne siellä?Anniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
Kun töissä ei voi Homputtaa?
Kun suurin osa näyttäisi olevan töissä ja suurin osa ei näytä olevan Hompussa.Citruuna kirjoitti:Hei nymmää en ymmärrä...? Miks niin ei voiKain kirjoitti:Mitä ne siellä?Anniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Voihan sitä... Ei aina niin aktiivisesti. On mulla homppu tuossa dockissa klikattuna alas ja välillä käyn silmäilemässä.Kain kirjoitti:Mitä ne siellä?Anniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
?valiale kirjoitti:meni eilen jailbreakattu 3GS ihan lukkoo ...
Modattu.Citruuna kirjoitti:?valiale kirjoitti:meni eilen jailbreakattu 3GS ihan lukkoo ...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
valialen puhelimesta seurannut ongelmakeskustelu siirretty asianmukaiselle alueelle, jossa löytyy varmaan paremmin apuja http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=90&t=175828Kain kirjoitti:Modattu.Citruuna kirjoitti:?valiale kirjoitti:meni eilen jailbreakattu 3GS ihan lukkoo ...
Pystyy asentamaan omia ohjelmia ja vaikka vähän mitä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Pyydän anteeksi ja olen vaiti ainakin vartin.Thoth kirjoitti:saakutti, olen vain pari kertaa käynyt Omenamehussa, ja kaikilla kerroilla totesin sen todella järkyttäväksi paikaksi, joka on täynnä tyhmiä ihmisiä.arisel kirjoitti:Aloitin mehun puolella, mutta otettuani kohtalokkaan harha-askeleen Hompun off-topiciin kaikki muu menetti merkityksensä; aikanaan tajusin etten ollut mehustanut vähään aikaan, sitten pitkään aikaan - lopulta huomasin, ettei mehua ei enää ollutkaan.Erño kirjoitti:
Ehhhh....![]()
Vaikka sinua täällä nykyään suvaitaankin, niin muistakaamma ikuisesti sinun häpeällinen menneisyys.
Phufhhh....Thoth kirjoitti:Etsin juuri googlesta Omenamehua ja sieltä löytyi tämä: http://omenamehu.org/. Sieltä sitten piti mennä klikkaamaan jotain linkkiä http://hoopo.org. Siellä olin hetken hämilläni ja klikkasin sen jälkeen "Keskustelut", sitten jotain ja sitten jotain. Ja arvatkaapa kuka sieltä ensimmäisenä tuli esiin: meidän fucking ERNO!!Citruuna kirjoitti:En ole ennen kuullutkaan mistään omenamehusta. Vilkaisin ihan pikaisesti, ja bongasin tutun nimimerkin, mutta en jaksanut selailla sitä kuin n 30 sek.
![]()
Ei ole arvaustakaan siitä, kuka ensimmäisenä tervataan.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Saanen korjata luki/kirjoitushäiriön; Ruutik a l l o.rhomson kirjoitti:Ruutikallio oli ainaski ex-Omenamehun puolella pätemässä milloin mihinkin, onkos täällä muita Mehussa viihtyneitä?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mulla taisi aikanaan mennä kuukausia huomata tuo...amanita kirjoitti:Saanen korjata luki/kirjoitushäiriön; Ruutik a l l o.rhomson kirjoitti:Ruutikallio oli ainaski ex-Omenamehun puolella pätemässä milloin mihinkin, onkos täällä muita Mehussa viihtyneitä?
MInä huomasin vasta nytarisel kirjoitti:Mulla taisi aikanaan mennä kuukausia huomata tuo...amanita kirjoitti:Saanen korjata luki/kirjoitushäiriön; Ruutik a l l o.rhomson kirjoitti:Ruutikallio oli ainaski ex-Omenamehun puolella pätemässä milloin mihinkin, onkos täällä muita Mehussa viihtyneitä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Venku on kiva, mutta sekään ei enää jaksa hoopoilla. Ruoskii vain ihmisiä omassa luolassaan.Kain kirjoitti:Käykö iDock hoopoilemassa?
Ihan kuin olisin nähnyt tutun nimen ja avan siellä.
E: Ja jonkun Venlan ava näyttää mukavalle.
Pitäsköhän ihan sen takia liittyä sinne.![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Se että netissä liikkui aikoinaan Repeä trollaava nimimerkki "Ruutikallio"?Citruuna kirjoitti:MInä huomasin vasta nytarisel kirjoitti:Mulla taisi aikanaan mennä kuukausia huomata tuo...amanita kirjoitti:Saanen korjata luki/kirjoitushäiriön; Ruutik a l l o.rhomson kirjoitti:Ruutikallio oli ainaski ex-Omenamehun puolella pätemässä milloin mihinkin, onkos täällä muita Mehussa viihtyneitä?![]()
Mikähän aiheuttaa niin monelle tuon lukivihreen?
Viesti Kirjoittaja Macco »
On siellä onneksi porukkaa, joka pitää puljun pystyssä:Erño kirjoitti:Venku on kiva, mutta sekään ei enää jaksa hoopoilla.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mikäs sen estää? Voihan autoakin ajaa kun homputtaa. Itse käyn tauon aikana täällä ha joskus naputtelen työn ohessa. Pitää opetella moniajoa niin onnistuu.Kain kirjoitti:Mitä ne siellä?Anniel kirjoitti:Töissä.Kain kirjoitti:Mis on kaik tähän aikaa?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mitä tahdot tehdä? Kyllähän tuo oma 4S toimii ihan hyvin, esimerkiksi Spotify jatkaa soittoa, kun vaihtaa kappaleen.Tauvo kirjoitti:Koska näihin saakutti iPhoneihin tulee se oikea moniajo, vai pitääkö ostaa kunnollinen puhelin?
Samaan aikaan kun puhun puhelua, haluan päästä puhelimen tiedostoihin käsiksi. Kyllä se Nokialaisissa onnistui jo 10 vuotta sitten...Thoth kirjoitti:Mitä tahdot tehdä? Kyllähän tuo oma 4S toimii ihan hyvin, esimerkiksi Spotify jatkaa soittoa, kun vaihtaa kappaleen.Tauvo kirjoitti:Koska näihin saakutti iPhoneihin tulee se oikea moniajo, vai pitääkö ostaa kunnollinen puhelin?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Voit ostaa kaksi iphonea.Tauvo kirjoitti:Koska näihin saakutti iPhoneihin tulee se oikea moniajo, vai pitääkö ostaa kunnollinen puhelin?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
En ole huomannut että sillä ystäväksi lisäämisellä on muuta vaikutusta kuin että se korostaa yksityisviestejä tietyllä värillä ja ystävät näkyvät siellä viestilaatikossa listauksena paikalla olon mukaan. Usein tarkastankin sieltä enkä paikallaolijat-listauksesta onko joku tietty tyyppi paikalla. Eikä kukaan muu nää noita kumpaakaan tietoa, siis onko jonkun ystävä vai vihamies.M.P.T kirjoitti:En ole koskaan kokeillut ystävä/vihamies ominaisuutta. Jos heitän vaikka kaikki modet ystävä listalle niin näkyykö se heille, että olen laittanut heidät listalle? entäs normikäyttäjä? Minua siis kiinnostaa tuo lisää ystäväksi ominaisuus. Valaisisiko joku minulle tästä ennen kuin kokeilen sitä, Kiitos etukäteen. Ainakin siellä oli maininta korostuksista ja muutaman käyttäjän ongelmanratkaisukyky on sellainen, että ne olisi hienoa nähdä korostettunaKaikkia en nyt ystäväksi voi laittaa, koska silloinhan se on sama vaikka ominaisuutta ei käytä. Täällä on kuitenkin niin monta mukavaa immeistä, että minun sormeni eivät riitä laskemiseen. Keskustelua on tästäkin ollut, mutta itse kuvana en ole nähnyt sen vaikutusta.
Viesti Kirjoittaja arttula »