Hei,
Onkohan mahdollista saada viikkonumerot näkymään iPadin ja iPhonen kalenterissa. Helpottaisi työntekoa valtavan paljon, kun ei tarvitsisi varmistaa viikkonumeroita erillisestä paperisesta kalenterista.
Kiitos.
iPhone ja iPad kalenteriin viikkonumerot näkyville
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone ja iPad kalenteriin viikkonumerot näkyville
Viesti Kirjoittaja Adamantium »
-
Re: iPhone ja iPad kalenteriin viikkonumerot näkyville
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Apple kyllä tietää, että et tarvitse viikkonumeroita. Apple on aina oikeassa. No, jos kuitenkin tarvitset, niin ainakin Macin iCaliin saa viikkonumerot tilattua kalenteriin osoitteesta http://www.dreier.no/ical/weeknumbers.ics
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Tuolta löytyy myös viikkonumerot sekä paljon muuta. http://www.webcal.fi/fi_fi/kalenterit.php
-
Kiitokset vastauksista. Sen verran olen uusi Applen käyttäjä, että oikein aukene miten nuo tilaukset voi siirtää mun laitteisiin..
Osaako joku neuvoa?![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Osaako joku neuvoa?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ainakin tuolta webcalin kautta tilaamalla kalenteri hyppää suoraan Macin iCal-ohjelmaan.Adamantium kirjoitti:Kiitokset vastauksista. Sen verran olen uusi Applen käyttäjä, että oikein aukene miten nuo tilaukset voi siirtää mun laitteisiin..
Osaako joku neuvoa?
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Totta. Avasin linkin ensin PC:llä ja ihmettelin että mitä tuolle koodipätkälle pitäisi tehdä.Anniel kirjoitti:Ainakin tuolta webcalin kautta tilaamalla kalenteri hyppää suoraan Macin iCal-ohjelmaan.Adamantium kirjoitti:Kiitokset vastauksista. Sen verran olen uusi Applen käyttäjä, että oikein aukene miten nuo tilaukset voi siirtää mun laitteisiin..
Osaako joku neuvoa?
Avasin iPadilla ja heti tuli ehdotukset ruutuun. Käytän työpaikan Exchangea, enkä halunnut +600 kalenterimerkintää sinne, mutta tämäkin hoitui kun laittoi kalenteriksi iCloudin ´Koti´ kalenterin. Sitä kautta se synkronoitui myös iPhoneen kivasti. Hienosti toimii.
Tämähän on hyvä foorumi kun toimivat vastaukset ongelmiin saa hetkessä! Kiitos!
-
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Itse synkkaan kalenterin Google kalenterin kanssa, ja sinne saa mm. viikkonumerot jotka sitten kanssa synkkautuu.Jari-eripari kirjoitti:Tuolta löytyy myös viikkonumerot sekä paljon muuta. http://www.webcal.fi/fi_fi/kalenterit.php
Mac Mini M1 2020, Lenovo ThinkVision T27p 27" 4K, iPad Air 2, iPhone 14 Pro, Apple Watch Ultra 2 Black Cellular, Apple TV 4K, AirPods Pro 2.
-
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitenkä se sitten tehdään?Andreas66 kirjoitti:Itse synkkaan kalenterin Google kalenterin kanssa, ja sinne saa mm. viikkonumerot jotka sitten kanssa synkkautuu.Jari-eripari kirjoitti:Tuolta löytyy myös viikkonumerot sekä paljon muuta. http://www.webcal.fi/fi_fi/kalenterit.php
-
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Otat käyttöön Google kalenterin jos ei jo ole. Luot tarpeelliset omat kalenterit ja lisäät valmiita kalentereita, kuten tuo viikkonumerot. Tähän löytyy ohjeet G-kalenterin ohjeista ja googlettamalla. Sitten käyt vielä G-kalenterin asetuksista laittamassa päälle mitkä kalenterit synkataan. Tähän sain itse ohjeet täällä hompussa, etsivä löytää... Sitten iPadissa luot Exchange -tilin Googlen tunnuksillasi ja määrittelet siellä että kalenterit synkataan. Jos haluat, saat samalla iPadin mailiin gmailitkin, ja gmailin kontaktit myös.Adamantium kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitenkä se sitten tehdään?Andreas66 kirjoitti:Itse synkkaan kalenterin Google kalenterin kanssa, ja sinne saa mm. viikkonumerot jotka sitten kanssa synkkautuu.Jari-eripari kirjoitti:Tuolta löytyy myös viikkonumerot sekä paljon muuta. http://www.webcal.fi/fi_fi/kalenterit.php
Mac Mini M1 2020, Lenovo ThinkVision T27p 27" 4K, iPad Air 2, iPhone 14 Pro, Apple Watch Ultra 2 Black Cellular, Apple TV 4K, AirPods Pro 2.
-
Viesti Kirjoittaja jonsu »
No vihdoin ei tarvitse enää säätää... Kiitos iOS 8:n
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka