Sinulla ja Hateylla näyttää olevan paljon yhteistä?Citruuna kirjoitti:Samoin. Tuo testi on täysin typerä!hatey kirjoitti:Höh... olen Viikkoaikatauluttaja
Tämähän menee kohta pelottavaksi.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sinulla ja Hateylla näyttää olevan paljon yhteistä?Citruuna kirjoitti:Samoin. Tuo testi on täysin typerä!hatey kirjoitti:Höh... olen Viikkoaikatauluttaja
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Eikä oleKain kirjoitti:Sinulla ja Hateylla näyttää olevan paljon yhteistä?Citruuna kirjoitti:Samoin. Tuo testi on täysin typerä!hatey kirjoitti:Höh... olen Viikkoaikatauluttaja
Tämähän menee kohta pelottavaksi.
On on. Et vaan ole vielä valmis myöntämään sitä.Citruuna kirjoitti:Eikä oleKain kirjoitti:Sinulla ja Hateylla näyttää olevan paljon yhteistä?Citruuna kirjoitti:Samoin. Tuo testi on täysin typerä!hatey kirjoitti:Höh... olen Viikkoaikatauluttaja
Tämähän menee kohta pelottavaksi..
Ja sun avatar = eihyvä!
Et voi verrata mua tuohon lumihangessa istuvaan pieniä esineitä kiukkupäissään heittelevään vihreää teetä juovaan hienostoelintasokiukkublondiinKain kirjoitti:On on. Et vaan ole vielä valmis myöntämään sitä.![]()
Ja mitä vikaa mun avassa?
Jos en voi sanoa mitään hyvää, en sano mitään!Kain kirjoitti:Mutta mitä vikaa mun avassa?![]()
Sehän on kaunis.
Tai no, sinäkin osaat ja pystyt löytämään hempeää ja söpöä jostain muustakin, kuin autoista.Citruuna kirjoitti:Jos en voi sanoa mitään hyvää, en sano mitään!Kain kirjoitti:Mutta mitä vikaa mun avassa?![]()
Sehän on kaunis.
Tai no - liian hempeilevä ja söpöilevä
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minulla ei ole mitään yhteistä kenenkään kanssa!Citruuna kirjoitti:Et voi verrata mua tuohon lumihangessa istuvaan pieniä esineitä kiukkupäissään heittelevään vihreää teetä juovaan hienostoelintasokiukkublondiinKain kirjoitti:On on. Et vaan ole vielä valmis myöntämään sitä.![]()
Ja mitä vikaa mun avassa?
Sinä voit Sinä, mutta se ei estä Citruunaa olemaan, kuin Sinä.hatey kirjoitti:Minulla ei ole mitään yhteistä kenenkään kanssa!Citruuna kirjoitti:Et voi verrata mua tuohon lumihangessa istuvaan pieniä esineitä kiukkupäissään heittelevään vihreää teetä juovaan hienostoelintasokiukkublondiinKain kirjoitti:On on. Et vaan ole vielä valmis myöntämään sitä.![]()
Ja mitä vikaa mun avassa?Minä olen Minä!
...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hateyn pitäisi tehdä YouTubeen videoita noista kohtaamisistaan Suomen peloittavien villieläinten kanssa, vähän samaan tyyliin kuin Mad Cook Madventuresissa. http://www.youtube.com/watch?v=4zGgkwnWGfohatey kirjoitti:Riisuin äsken pupulta nahkatakin pois.
Melkein itken...hatey kirjoitti:^Pupu on hyvää, päinvastoin kuin koppakuoriaiset, mitä nuo mädventurekset syövät.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuonko takia sinä nimität sitikoita autoiksi?Citruuna kirjoitti:Melkein itken...Nimittäisit edes sitä jänikseksi, niin ei tuntuis niin pahalta
Pitäisi kai varoittaa, että olen tänään hiton pahalla tuulellaKunkkuJ kirjoitti:Tuonko takia sinä nimität sitikoita autoiksi?Citruuna kirjoitti:Melkein itken...Nimittäisit edes sitä jänikseksi, niin ei tuntuis niin pahalta
Viesti Kirjoittaja Thoth »
No ei voi aina jaksaa. Jos on esimerkiksi flunssa. Pitäisi kai mennä ulos vielä ostamaan ruokaa, Resilaria, ibuprofreiinia ja kaljaa, jotta olo vähän helpottuisi.Citruuna kirjoitti:Ahaa - siis muut ei tee enää mitään perjantai-iltana![]()
haha... Onko tuossa jotain uutta? Pehmustinmatto!!!Citruuna kirjoitti: Pitäisi kai varoittaa, että olen tänään hiton pahalla tuulellaKannattaa olla hiljaa!
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mitä tuollaiset tekee romukasassa?mercury kirjoitti:Löysin muita tavaroita romukasoista etsiessä Styleaudio Carat-Peridot -DACin ja Sennheiser HD 600:t. Musiikki kuulostaa nyt sangen erilaiselta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tai sit pitää jaksaa, töissä nimittäin.Thoth kirjoitti:No ei voi aina jaksaa.Citruuna kirjoitti:Ahaa - siis muut ei tee enää mitään perjantai-iltana![]()