http://www.ebay.com/itm/130610809840
Tuskin kovin laadukas vaan eipä mitään maksanutkaan.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja JiiTee_82 »
Viesti Kirjoittaja jpjk »
4S sopivia koteloita on listattu 5 edellistä sivua, sieltä löytyy yhtä sun toisenlaista vaihtoehtoa.Ihme_Ankka kirjoitti:Laittakaas ehdotuksia kun pitäis löytyy jonkun näkönen suojakotelo IPhone 4s? Kiitoksia jo etukäteen! 8)
Viesti Kirjoittaja AlExiter »
Juu ja jotain nettikauppoja selailemalla näkee kanssa hyvin sitä tarjontaa. Jos nyt lonkalta pitäisi heittää pari, niin sanotaan vaikka esimerkiksi Speck Candyshell, Incipio Feather ja Apple Bumper. Se on vähän mistä tykkää.jpjk kirjoitti:4S sopivia koteloita on listattu 5 edellistä sivua, sieltä löytyy yhtä sun toisenlaista vaihtoehtoa.Ihme_Ankka kirjoitti:Laittakaas ehdotuksia kun pitäis löytyy jonkun näkönen suojakotelo IPhone 4s? Kiitoksia jo etukäteen! 8)
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Omalla kohdalla ei ole signaalia heikentänyt Element Casen Vapor yhtään. Mutta taitaa riippua paljon siitä millainen verkko milläkin alueella on. Itse en missään suurkaupungissa asu, ja ihme kyllä sielläkin missä verkko on yleensä heikko, ei ole vaporilla ollut signaalin vahvuuteen mitään vaikutusta. Koko ajan näyttää vähintään neljää palkkia, eivätkä puhelutkaan ole pätkineet.AlExiter kirjoitti: Mikä olisi sellanen tiukka ja hyvin istuva bumper? Applen oma ilmeisesti vähän löysähkö sivuilta. Alumiiniset olisi tosiaan kivoja, mutta signaalin kanssa tuntuu olevan lähes aina jotain ongelmia, ainakin kuulopuheiden perusteella.
Viesti Kirjoittaja niko.lappalainen »
Jaa. Mistähän ne signaaliongelman muuten johtuu alumiinikeissien kanssa yleensäkkään? Jokatapauksessa Case-Mate Jett on yks vaihtoehto. Värivaihtoehdot vaan on vähän heikot, mitä muita vastaavia löytyy alle viidenkytä euron hintaluokassa? Ei varmaan mitään. Vaporit ainakin on sikakalliita.dem0 kirjoitti:Omalla kohdalla ei ole signaalia heikentänyt Element Casen Vapor yhtään. Mutta taitaa riippua paljon siitä millainen verkko milläkin alueella on. Itse en missään suurkaupungissa asu, ja ihme kyllä sielläkin missä verkko on yleensä heikko, ei ole vaporilla ollut signaalin vahvuuteen mitään vaikutusta. Koko ajan näyttää vähintään neljää palkkia, eivätkä puhelutkaan ole pätkineet.AlExiter kirjoitti: Mikä olisi sellanen tiukka ja hyvin istuva bumper? Applen oma ilmeisesti vähän löysähkö sivuilta. Alumiiniset olisi tosiaan kivoja, mutta signaalin kanssa tuntuu olevan lähes aina jotain ongelmia, ainakin kuulopuheiden perusteella.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Viesti Kirjoittaja Ihme_Ankka »
Itseäni tos bookbookissa häiritsee se, että volumenappeihin ei pääse käsiksi kun puhelin on kotelossa. imo ois ollu parempi jos puhelin ois ollu toisella puolellaIhme_Ankka kirjoitti:Kävin tänään hakemassa bookbookin ja suosittelen sitä ihan satasella! Kannattaa hankkia! Ihan sairaan hieno ja kätevä!
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
http://store.apple.com/us/product/H6249 ... r-iphone-4 Tuossa on applen oma versio. Case-mate kans valmistaa hyvälaatuista akkukoteloo, makso jotain 60e muistaakseni.AlExiter kirjoitti:Jaha, nyt täytyy ostaa joku battery-case, koska tän iphonen akunkesto on mun älyttömillä käyttömäärillä jokseenkin säälittävä. Saa pari kertaa päivässä ladata, en tiedä onko jotain vikaa tai muuta. Mistä keisseistä on kokemusta? Hinta nyt saa olla mitä vaan. Kriteereinä suht pieni koko ja hieno ulkonäkö.
Viesti Kirjoittaja E-W »
Eihän tuo toki Applen versio ole, mutta Morphien patterikotelot ovat kyllä saaneet kehuja. Kaikki vastaavat ovat kyllä aika kookkaita rumiluksia, mutta minkäs teet.jpjk kirjoitti:
http://store.apple.com/us/product/H6249 ... r-iphone-4 Tuossa on applen oma versio. Case-mate kans valmistaa hyvälaatuista akkukoteloo, makso jotain 60e muistaakseni.
Viesti Kirjoittaja phiit »
Millasella käytölllä rääkkäät luurias?AlExiter kirjoitti:Jaha, nyt täytyy ostaa joku battery-case, koska tän iphonen akunkesto on mun älyttömillä käyttömäärillä jokseenkin säälittävä. Saa pari kertaa päivässä ladata, en tiedä onko jotain vikaa tai muuta. Mistä keisseistä on kokemusta? Hinta nyt saa olla mitä vaan. Kriteereinä suht pieni koko ja hieno ulkonäkö.
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Nyt kun olen kokeillut tätä vähän aikaa, täytyy sanoa, että on täydellinen minulle! Aloin jo tässä vaiheessa etsiin: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 0#p1239951 ja nyt löytyi pööfekti. Eli ne, jotka etsii samankaltaista kannattaa katsoa tätä.MacinJosh kirjoitti:Tuli ostettua tämä: http://www.knomobags.com/eu/men/apple/i ... -tan.html/
Siellä on tarjous. Kannattaa tsekata. Ihan hyviä arvosteluja saanut netissä.
Paljon netinkäyttöä ripoteltuna pitkin päivää, pakolliset pelaamiset, vähän biisi-ideoiden pyörittelyä gb:llä ja imaschinella + puhelut ja viestit. Sit vielä tohon päälle kaikenlaiset fb:t ja twitterit, niin alkaa siinä olemaan.phiit kirjoitti:Millasella käytölllä rääkkäät luurias?AlExiter kirjoitti:Jaha, nyt täytyy ostaa joku battery-case, koska tän iphonen akunkesto on mun älyttömillä käyttömäärillä jokseenkin säälittävä. Saa pari kertaa päivässä ladata, en tiedä onko jotain vikaa tai muuta. Mistä keisseistä on kokemusta? Hinta nyt saa olla mitä vaan. Kriteereinä suht pieni koko ja hieno ulkonäkö.
Viesti Kirjoittaja micqo »
Viesti Kirjoittaja Snaider »
Viesti Kirjoittaja riihijan »
Kameroissa parhaina pitämiäni invisible shieldejä en ole enään pitkään aikaan käyttänyt. Kameroissa pysyvät lähes "ikuisesti". Iphonesta irtoavat todella helposti, vaikka niissä on liimapinta.micqo kirjoitti:Yleensä en perusta suojakuorien päälle, tykkään pitää iLuurin ns. "nakuna", mut kelasin et pelkkä suojakalvo takakuoressa ei suojaa 100 % - kameran linssiä?, niin päädyin Switcheasyn Nude ultra black -mallisiin kuoriin.
Ensivaikutelma on aika positiivinen. Kuori on tosi ohut vain 1mm ja ultra black tekee luurista aika coolin oloisen mustan paholaisen, kun itse luurikin on musta.![]()
![]()
Suosittelen!
btw. …millaisia kokemuksia noista liimapintaisista suojakalvoista? Kuorien mukana tuli 2kpl. näytönsuojakalvoa ja mietin, että saako niitä kalvoja koskaan irti nätisti jos haluaa ne puis?
Olin aluksi laittamassa IS:n kalvoja, mutta ajattelin sitten että se kalvo ei varmaan suojaa tarpeeksi tuota taka osan kameraa, niin päädyin sitten suojakuoreen - mikä nyt hieman "ärsyttää" ja kelaan tässä jo uutta vaihtoehtoa…toiset kuoret tai IS:n kalvo.riihijan kirjoitti:Kameroissa parhaina pitämiäni invisible shieldejä en ole enään pitkään aikaan käyttänyt. Kameroissa pysyvät lähes "ikuisesti". Iphonesta irtoavat todella helposti, vaikka niissä on liimapinta.micqo kirjoitti:Yleensä en perusta suojakuorien päälle, tykkään pitää iLuurin ns. "nakuna", mut kelasin et pelkkä suojakalvo takakuoressa ei suojaa 100 % - kameran linssiä?, niin päädyin Switcheasyn Nude ultra black -mallisiin kuoriin.
Ensivaikutelma on aika positiivinen. Kuori on tosi ohut vain 1mm ja ultra black tekee luurista aika coolin oloisen mustan paholaisen, kun itse luurikin on musta.![]()
![]()
Suosittelen!
btw. …millaisia kokemuksia noista liimapintaisista suojakalvoista? Kuorien mukana tuli 2kpl. näytönsuojakalvoa ja mietin, että saako niitä kalvoja koskaan irti nätisti jos haluaa ne puis?
Toisaalta iphonen lasi ei todellakaan naarmuunnu helposti. Joten 3 vuotta menty ilman etukalvoja. Takasuojia kyllä käytän, pysyy paremmin hyppysissä.
Viesti Kirjoittaja E-W »
Sama juttu ennen näitä kuoria, mutta olen kyllä asettanut puhelimeni sitten ns. "pehmeille" alustoille.E-W kirjoitti:En ole koskaan suojannut kameran linssiä tai muutakaan puhelinta millään, eikä ongelmia ole ollut
Viesti Kirjoittaja sng »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”