???vinouma kirjoitti:Homputan sairaalan sängyltä. Hauskaa viikonloppua kaikille, mä meen ny nukkuun...zzzzz
/V
No siellä on ainakin rauhallista ja olet hyvissä käsissä
(etkä voi polttaa)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
???vinouma kirjoitti:Homputan sairaalan sängyltä. Hauskaa viikonloppua kaikille, mä meen ny nukkuun...zzzzz
/V
Viesti Kirjoittaja mercury »
Olen hyvä karvakuraattori. Tykkään trimmaamisesta.KunkkuJ kirjoitti:Miksi olet ajellut niiltä karvat pois? Teetkö niin kaikille mirreillesi?mercury kirjoitti: En muista oonko laittanut tänne koskaan kuvia omista, mutta yhden viestin verran kasvatteja kyllä löytyi heti:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?p=602159#p602159

Viesti Kirjoittaja hatey »
Oletko lepositeissä tahdonvastaisessa hoidossa?vinouma kirjoitti:Homputan sairaalan sängyltä. Hauskaa viikonloppua kaikille, mä meen ny nukkuun...zzzzz
/V
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ei Kunkku ainakaan koskaan ole onnistunut homputtamaan, kun on ollut lepositeissä.hatey kirjoitti:Oletko lepositeissä tahdonvastaisessa hoidossa?vinouma kirjoitti:Homputan sairaalan sängyltä. Hauskaa viikonloppua kaikille, mä meen ny nukkuun...zzzzz
/V
Viesti Kirjoittaja Anniel »
O-ou, vinoumalle pikaista toipumista sieltä pedistä takaisin jalkeille!Citruuna kirjoitti:???vinouma kirjoitti:Homputan sairaalan sängyltä. Hauskaa viikonloppua kaikille, mä meen ny nukkuun...zzzzz
/V
No siellä on ainakin rauhallista ja olet hyvissä käsissä
(etkä voi polttaa)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mistäs sinä sen tiedät? Ei muuta kuin kynä suuhun ja tökkimään kirjaimia!arttula kirjoitti: Ei Kunkku ainakaan koskaan ole onnistunut homputtamaan, kun on ollut lepositeissä.
Niin, todellakin. Enhän tosiaan tiedäkään, millaista on olla lepositeissä.KunkkuJ kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Ei muuta kuin kynä suuhun ja tökkimään kirjaimia!arttula kirjoitti: Ei Kunkku ainakaan koskaan ole onnistunut homputtamaan, kun on ollut lepositeissä.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Melkomoinen tikka tuo meitin Kunkku... 8348 viestiä, keskimäärin 120 kirjainta/viesti = 1 001 760 tökkäystä.KunkkuJ kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Ei muuta kuin kynä suuhun ja tökkimään kirjaimia!arttula kirjoitti: Ei Kunkku ainakaan koskaan ole onnistunut homputtamaan, kun on ollut lepositeissä.
Ai niinkö - ja mulle tulee edelleen mieleen tuosta homputtamisesta jotain rivoaKunkkuJ kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Ei muuta kuin kynä suuhun ja tökkimään kirjaimia!arttula kirjoitti: Ei Kunkku ainakaan koskaan ole onnistunut homputtamaan, kun on ollut lepositeissä.
Homputtaminen on sairaus. Aiheuttaa mielenterveysongelmia, ja karvaisen kämmenselän. Ilmankos kaikki homputtajat on suljetulla tai lepositeissä.Citruuna kirjoitti:Ai niinkö - ja mulle tulee edelleen mieleen tuosta homputtamisesta jotain rivoa
Juu, ja haluaisi vielä lisääkin tökkiä Aman kanssa...Macco kirjoitti:Melkomoinen tikka tuo meitin Kunkku... 8348 viestiä, keskimäärin 120 kirjainta/viesti = 1 001 760 tökkäystä.KunkkuJ kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Ei muuta kuin kynä suuhun ja tökkimään kirjaimia!arttula kirjoitti: Ei Kunkku ainakaan koskaan ole onnistunut homputtamaan, kun on ollut lepositeissä.
Ilmankos tohtori varoitteli, että tällä menolla niskanikamat ovat loppuun kuluneet parissa vuodessa.Macco kirjoitti: Melkomoinen tikka tuo meitin Kunkku... 8348 viestiä, keskimäärin 120 kirjainta/viesti = 1 001 760 tökkäystä.
huh, onneksi minä en ole mikään homputtaja! Mutta kaikkea hyvää ja pikaista paranemista heille onnettomilleMacco kirjoitti:Homputtaminen on sairaus. Aiheuttaa mielenterveysongelmia, ja karvaisen kämmenselän. Ilmankos kaikki homputtajat on suljetulla tai lepositeissä.Citruuna kirjoitti:Ai niinkö - ja mulle tulee edelleen mieleen tuosta homputtamisesta jotain rivoa
Kyllä sinunkin pitäisi parantua. Avattaresi ainakin virnuilee sennäköisenä kuin olisi kovatkin tuskat.Citruuna kirjoitti: huh, onneksi minä en ole mikään homputtaja! Mutta kaikkea hyvää ja pikaista paranemista heille onnettomille
Testasin Annielin naamiota, ja kävin siinä välissä helpottamassa rakkoani. Avatareni ilme kuvailee tuntojani.hatey kirjoitti:Avattaresi ainakin virnuilee sennäköisenä kuin olisi kovatkin tuskat.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Juu ja jätetääs sitten ylläpito kokonaan pois tämmöttistä jutuista, HYI!arttula kirjoitti:Juu, ja haluaisi vielä lisääkin tökkiä Aman kanssa...Macco kirjoitti:Melkomoinen tikka tuo meitin Kunkku... 8348 viestiä, keskimäärin 120 kirjainta/viesti = 1 001 760 tökkäystä.KunkkuJ kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Ei muuta kuin kynä suuhun ja tökkimään kirjaimia!arttula kirjoitti: Ei Kunkku ainakaan koskaan ole onnistunut homputtamaan, kun on ollut lepositeissä.![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
Suurinpiirtein samaa mieltä - kirjoitusasua ehkä voisi yrittää hiukan kehittää?amanita kirjoitti:LOISTAVAA!!! Suurimmassakaan suomenkielisyydenpuuskassanikaan en kykenisi olemaan tuohon sanaan ihastumatta!!! Aivan mahtava ja tähän aikaan sopiva sana! Hyvä Jama!! WAU!Jamac kirjoitti:Lienisi ajassa olevanmukaisempaa puhua ängriöstä?hatey kirjoitti:Ei se ole hymiö, vaan Raivio!!
No niin, siinä se on. Kiitos ariselarisel kirjoitti:
Jaa - kaipa tuolle jo englanniksi on nimi? angry-smiley > angriley > hatey?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Rovio Entertainment Ltd on varmaankin jo ehtinyt patentoimaan tuon.arisel kirjoitti:Suurinpiirtein samaa mieltä - kirjoitusasua ehkä voisi yrittää hiukan kehittää?amanita kirjoitti:LOISTAVAA!!! Suurimmassakaan suomenkielisyydenpuuskassanikaan en kykenisi olemaan tuohon sanaan ihastumatta!!! Aivan mahtava ja tähän aikaan sopiva sana! Hyvä Jama!! WAU!Jamac kirjoitti:Lienisi ajassa olevanmukaisempaa puhua ängriöstä?hatey kirjoitti:Ei se ole hymiö, vaan Raivio!!
Jaa - kaipa tuolle jo englanniksi on nimi? angry-smiley > angriley > hatey?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ärrr!Citruuna kirjoitti:No niin, siinä se on. Kiitos ariselarisel kirjoitti:
Jaa - kaipa tuolle jo englanniksi on nimi? angry-smiley > angriley > hatey?, voin tarvita tätä joskus tulevaisuudessa jos vaan saan jatkaa täällä.