Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Haahaa... olet taas suuttunut. Onko pehmustinmatto kovassa käytössä?Citruuna kirjoitti:Kävelin purevassa pakkasessa (-5 C) ja viimassa kauppaan ja sen jälkeen harjasin autot esiin kevyen pakkaslumen alta. En viittii kommentoida enempää ettei kärpässieni hermostu kokonaan...
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No enkä olehatey kirjoitti:Haahaa... olet taas suuttunut. Onko pehmustinmatto kovassa käytössä?Citruuna kirjoitti:Kävelin purevassa pakkasessa (-5 C) ja viimassa kauppaan ja sen jälkeen harjasin autot esiin kevyen pakkaslumen alta. En viittii kommentoida enempää ettei kärpässieni hermostu kokonaan...

en vaan ole iloinen kun on, hmmm no tämä vuodenaika jonka nimeä täällä ei saa enää mainita, kuten ei myöskään sen toisen ihanan ja lämpimän, joka tulee 4,5 kk kuluttua
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olisihan se kivaa, jos emäntäkin osaisi ajaa traktoria, vaihtaa talvirenkaat, tehdä ruokaa ja elää taajaman ulkopuolella. En tahdo olla mikään nuorten tyttöjen lelu tai kypsien naisten toy boy. Sain kyllä aikoinaan vastauksia ihan tällä naamavärkilläkin vaikka kuvallista ilmoitusta epäilin. En tahdo miksikään isähahmoksi tyttösille.Erño kirjoitti:Laitas jonnekin mainos, että osaat tehdä sokeritonta mustikkarahkaa. Nykyajan typykät eivät osaa kokata ja ovat herkkusuita, joten luulisi kysyntää löytyvän.M.P.T kirjoitti:Lukaisin deittipalstoja läpi, mutta ei näkynyt kätevää emäntää siellä. Tein myös mustikkarahkaa, että voi herkutella ja en käyttänyt sokeria. Ei mitään sokeria noihin herkkuihin tarvita.
Tulin saunasta ja laitoin laukun naulaan eikun lattialle. Samalla tuli käynnistettyä näköradio ja kaadettua mehua lasiin. Laseja olisi useampi, jos tyttösiä ilmaantuisi taivaalta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kokeile sitä TV-ohjelmaa "Maajussille morsian".M.P.T kirjoitti:Olisihan se kivaa, jos emäntäkin osaisi ajaa traktoria, vaihtaa talvirenkaat, tehdä ruokaa ja elää taajaman ulkopuolella. En tahdo olla mikään nuorten tyttöjen lelu tai kypsien naisten toy boy. Sain kyllä aikoinaan vastauksia ihan tällä naamavärkilläkin vaikka kuvallista ilmoitusta epäilin. En tahdo miksikään isähahmoksi tyttösille.Erño kirjoitti:Laitas jonnekin mainos, että osaat tehdä sokeritonta mustikkarahkaa. Nykyajan typykät eivät osaa kokata ja ovat herkkusuita, joten luulisi kysyntää löytyvän.M.P.T kirjoitti:Lukaisin deittipalstoja läpi, mutta ei näkynyt kätevää emäntää siellä. Tein myös mustikkarahkaa, että voi herkutella ja en käyttänyt sokeria. Ei mitään sokeria noihin herkkuihin tarvita.
-
Itse taas aloitin pelaamisen juuri äsken ja tarkoitus olisi käydä Emin reitti läpi. Tuossa olisi muutama muukin vastaava peli odottamassa läpipeluuta. Onhan tämä peli oikeasti koskettava ja en muistakkaan eläytyneeni peliin näin hyvin sitten Chrono Triggerin tai Final Fantasyn. Veikkaisin, että tässä on vuoden tietokone peli. Olen tykännyt myös itse erittäin paljon.Mailia kirjoitti:En ole pelannut vielä itse edes yhden tytön reittiä läpi. Olen ottanut aika rennosti tämän pelaamisen. Voisi tänään kyllä pelata taas hieman lisää ja kokeilla vetää Lilyn reitin loppuun. Tähän mennessä olen kyllä pitänyt, vaikka VN:ien peluu on ollut ennen aika vähäistä.M.P.T kirjoitti:Itse huomasin juuri äsken, että ko peliä tuli pelattua muutama tunti putkeen. Aika koukuttava tai mikä tahansa on, jos vaan siinä on romantiikkaa ja neitoja. Eli tuli pelattua pitkä tovi ko peliä. Mitäs Itse olet siitä tykännyt? Pelattu läpi 100% vai?Mailia kirjoitti:Asensin Katawa Shoujon Macilleni. Nyt vain charmaamaan tyttöjä.
Hompun paita päällä ja minusta oma topic miten hölmöilen ohjelmassa. Noh. Tilalle päässeet tytöt kumpikin saisi miehen, koska toinen voisi ottaa tuon renginThoth kirjoitti:Kokeile sitä TV-ohjelmaa "Maajussille morsian".

-
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Voisi tässä itsekkin jatkaa pelaamista ja yrittää viedä Lilyn reitti loppuun. Sitten seuraavaksi voisi kokeilla Riniä tai Hanakoa.M.P.T kirjoitti:Itse taas aloitin pelaamisen juuri äsken ja tarkoitus olisi käydä Emin reitti läpi. Tuossa olisi muutama muukin vastaava peli odottamassa läpipeluuta. Onhan tämä peli oikeasti koskettava ja en muistakkaan eläytyneeni peliin näin hyvin sitten Chrono Triggerin tai Final Fantasyn. Veikkaisin, että tässä on vuoden tietokone peli. Olen tykännyt myös itse erittäin paljon.Mailia kirjoitti:En ole pelannut vielä itse edes yhden tytön reittiä läpi. Olen ottanut aika rennosti tämän pelaamisen. Voisi tänään kyllä pelata taas hieman lisää ja kokeilla vetää Lilyn reitin loppuun. Tähän mennessä olen kyllä pitänyt, vaikka VN:ien peluu on ollut ennen aika vähäistä.M.P.T kirjoitti:Itse huomasin juuri äsken, että ko peliä tuli pelattua muutama tunti putkeen. Aika koukuttava tai mikä tahansa on, jos vaan siinä on romantiikkaa ja neitoja. Eli tuli pelattua pitkä tovi ko peliä. Mitäs Itse olet siitä tykännyt? Pelattu läpi 100% vai?Mailia kirjoitti:Asensin Katawa Shoujon Macilleni. Nyt vain charmaamaan tyttöjä.
-
Söin juuri äsken yogurtin, mutta heräsin yhdeltä. 21-01 väli tuli nukuttua ja kun kävin jelppimässä naapuria vartin yli yksi, niin en saanut enää unta (pihalla liian kauan). Sitten aloitin pelaamaan tätä. On se jännää miten pelissä hahmolle tullut suukko melkein tuntuu omissa poskipäissä. Toivotaan etten ala vollottamaan täällä, mutta onneksi sitä kukaan ei saisi tietää.Mailia kirjoitti:Voisi tässä itsekkin jatkaa pelaamista ja yrittää viedä Lilyn reitti loppuun. Sitten seuraavaksi voisi kokeilla Riniä tai Hanakoa.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Voiko sellainen olla mahdollista?Erño kirjoitti:Heräsin. Aivan liian aikaisin.

-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Itse kyllä itkin Lillyn reitin lopussa kyllä kokoajan. Ihmeellisesti pääsin ilman minkäänlaista guidea parhaaseen loppuun.M.P.T kirjoitti:Söin juuri äsken yogurtin, mutta heräsin yhdeltä. 21-01 väli tuli nukuttua ja kun kävin jelppimässä naapuria vartin yli yksi, niin en saanut enää unta (pihalla liian kauan). Sitten aloitin pelaamaan tätä. On se jännää miten pelissä hahmolle tullut suukko melkein tuntuu omissa poskipäissä. Toivotaan etten ala vollottamaan täällä, mutta onneksi sitä kukaan ei saisi tietää.Mailia kirjoitti:Voisi tässä itsekkin jatkaa pelaamista ja yrittää viedä Lilyn reitti loppuun. Sitten seuraavaksi voisi kokeilla Riniä tai Hanakoa.
-
Niin pääsin itsekkin Emi:in kohdalla. Juuri äsken tuli kelattua muutama kohta uudelleen kun sen aamu 8 korvilla kiskaisin läpi. Kyllähän hänen kohtalokin oli koskettava. Onneksi kukaan ei kuullut vollotusta. Kyllähän se aamutunneilla pisti ajattelemaan yhtä ja toista. Todella koskettava peli mielestäni.Mailia kirjoitti:Itse kyllä itkin Lillyn reitin lopussa kyllä kokoajan. Ihmeellisesti pääsin ilman minkäänlaista guidea parhaaseen loppuun.M.P.T kirjoitti:Söin juuri äsken yogurtin, mutta heräsin yhdeltä. 21-01 väli tuli nukuttua ja kun kävin jelppimässä naapuria vartin yli yksi, niin en saanut enää unta (pihalla liian kauan). Sitten aloitin pelaamaan tätä. On se jännää miten pelissä hahmolle tullut suukko melkein tuntuu omissa poskipäissä. Toivotaan etten ala vollottamaan täällä, mutta onneksi sitä kukaan ei saisi tietää.Mailia kirjoitti:Voisi tässä itsekkin jatkaa pelaamista ja yrittää viedä Lilyn reitti loppuun. Sitten seuraavaksi voisi kokeilla Riniä tai Hanakoa.
Tulin juuri pihalta kun kävin lapioimassa liiterille tien.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mihin se liiteri on menossa?M.P.T kirjoitti:Tulin juuri pihalta kun kävin lapioimassa liiterille tien.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tottakai voi. Itse heräsin tuossa reilu tunti sitten. 8)M.P.T kirjoitti:Voiko sellainen olla mahdollista?Erño kirjoitti:Heräsin. Aivan liian aikaisin.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Yliarvostettua kakkaa.iDock kirjoitti:Säästösuunnitelman ajokoulua varten 8)
Ei sitä kortilla ole ennenkään ajeltu.
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kateellisten panettelua.Kain kirjoitti:Yliarvostettua kakkaa.iDock kirjoitti:Säästösuunnitelman ajokoulua varten 8)
Pitemmänpäälle tulee halvemmaksi ajaa se kortti.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kainilla tuntuu olevan rahaa kuin roskaa ja pitkä rikosreisteri? Näin siis voisi em. kommentista päätellä.redhat kirjoitti:Kateellisten panettelua.Kain kirjoitti:Yliarvostettua kakkaa.iDock kirjoitti:Säästösuunnitelman ajokoulua varten 8)
Pitemmänpäälle tulee halvemmaksi ajaa se kortti.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »

-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Voi, jos pitää olla seuraava yö töissä. Onneksi nukahdin uudestaan ja heräsin taas puolen päivän aikaan.M.P.T kirjoitti:Voiko sellainen olla mahdollista?Erño kirjoitti:Heräsin. Aivan liian aikaisin.
Äsken pyörähdin mutkan lentokentällä.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka