Älä vaan sorru.redhat kirjoitti:Tekee mieli pelata WoW:ia. Ja se on turmiollista
Muuten sinusta tulee hikinen nörtti, joka ei osaa mitään.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Älä vaan sorru.redhat kirjoitti:Tekee mieli pelata WoW:ia. Ja se on turmiollista
Viesti Kirjoittaja amanita »
richidi kirjoitti:^ ^ Mitäs sitten? Kyllähän monet täällä on ihan omalla nimellä muutenkin ja kuvia löytyy.
Viestini pointti oli tuossa.amanita kirjoitti:Mahtavatko ihmiset tajuta, millaisia kanavia pitkin heidän kuvansa ja nimensä ilmestyvät vaikka kenelle? Sattumoisin erään mutkan kautta jouduin Google+ sivustolle, jossa havaitsin täältäkin tuttuja avataria ja oletettavasti oikeiden nimien kera, siitä sitten klikkaamalla löytyi lisää naamoja ja nimiä ja kuvia ja viestejä ja vaikka mitä! En ole missään tuollaisessa palvelussa edes mukana, ja kuitenkin minulle sallittiin seurailla noita kavereita ja heidän kavereitaan vaikka maailman tappiin.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Pelasin sen 2vk vai kuukauden "demoaikaa", lopetin koska totesin että peli on superkoukuttava mutta nyt melkein vuoden jälkeen se taas kummitteleenKain kirjoitti:Älä vaan sorru.redhat kirjoitti:Tekee mieli pelata WoW:ia. Ja se on turmiollista
Minäkin pelasin sen 2 kk demoajan.redhat kirjoitti:Pelasin sen 2vk vai kuukauden "demoaikaa", lopetin koska totesin että peli on superkoukuttava mutta nyt melkein vuoden jälkeen se taas kummitteleenKain kirjoitti:Älä vaan sorru.redhat kirjoitti:Tekee mieli pelata WoW:ia. Ja se on turmiollista
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Käyt pokaamassa itsellesi tyttöystävän.tuomaril kirjoitti:Arggg....Pikku-siskolla on kaverisynttärit ja kaikki sen kaverit sekoilee ja mylvii ympäri taloa. Ärsyttävää!!
En. Ne on mua 5 vuotta nuorempia.Mailia kirjoitti:Käyt pokaamassa itsellesi tyttöystävän.tuomaril kirjoitti:Arggg....Pikku-siskolla on kaverisynttärit ja kaikki sen kaverit sekoilee ja mylvii ympäri taloa. Ärsyttävää!!
Viesti Kirjoittaja arttula »
Vielä koittaa päivä, jolloin arvostat tuollaista ominaisuutta naisissa...tuomaril kirjoitti:En. Ne on mua 5 vuotta nuorempia.Mailia kirjoitti:Käyt pokaamassa itsellesi tyttöystävän.tuomaril kirjoitti:Arggg....Pikku-siskolla on kaverisynttärit ja kaikki sen kaverit sekoilee ja mylvii ympäri taloa. Ärsyttävää!!
Voi olla. Mutta ei vielä koska nuo nyt näyttävät vielä ihan vauvoilta.arttula kirjoitti:Vielä koittaa päivä, jolloin arvostat tuollaista ominaisuutta naisissa...tuomaril kirjoitti:En. Ne on mua 5 vuotta nuorempia.Mailia kirjoitti:Käyt pokaamassa itsellesi tyttöystävän.tuomaril kirjoitti:Arggg....Pikku-siskolla on kaverisynttärit ja kaikki sen kaverit sekoilee ja mylvii ympäri taloa. Ärsyttävää!!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Voi sitä pelata ilmaiseksikin. Tosin sekään ei kannata. Kröhämpaskröhmakhmpeli.Mailia kirjoitti:Käyt nyt ostamassa vuoden peliaikaa.redhat kirjoitti:Tekee mieli pelata WoW:ia. Ja se on turmiollista
Olitkos sinä opiskelemassa jotain sähköön liittyvää vai? Muistelisin että noin olet joskus kertonut?Kain kirjoitti:Mitähän sitä tekis, kun saan koulun lopetettua kevään jälkeen.
Tuntuu siltä, ettei tulevaisuudella ole mitään tarjottavaa.
Huoh.
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Älä vaan rupea maleksimaan kun idiootti... Yhdellä toisilla (yllätys yllätys WoW-aiheisilla) foorumeilla joilla olin ennen moderaattorina yksi käyttäjä päätti ruveta maleksimaan yläasteen jälkeen ja sen jälkeen tyypin kirjoittelut olivat osaksi mustaa komediaa, osaksi tragediaa. Sen tyypin postit tasapainotteli ihan oikeasti mustalta komedialta kuullostavan sekoilun ja jonkinmuotoiselta päähahmon itse-aiheutetusta tilanteesta kumpuavalta tragedialta kuullostavan oman elämän pilaamisen välillä.Kain kirjoitti:Mitähän sitä tekis, kun saan koulun lopetettua kevään jälkeen.
Huoh.
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Kain kirjoitti:Mitähän sitä tekis, kun saan koulun lopetettua kevään jälkeen.
Huoh.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Homputa. Ala pelata WoWia.Kain kirjoitti:Mitähän sitä tekis, kun saan koulun lopetettua kevään jälkeen.
Huoh.
Juu, mutta on tapahtunut viimeaikoina sitä sun tätä, etten oikein sovellu siihen alaan.tuomaril kirjoitti: Olitkos sinä opiskelemassa jotain sähköön liittyvää vai? Muistelisin että noin olet joskus kertonut?
En mitään.mcpekkis kirjoitti: Voisiko asiaa ajatella nyt toisin: mitä sinulla on tarjottavaa tulevaisuudelle?
Mitä sinä voit ottaa tulevaisuudelta?
Elämässä on tärkeimpiäkin asioita, kuin Homppu.Thoth kirjoitti: Homputa. Ala pelata WoWia.
Jaa.Harmi. Mulla on aikomuksena lähetä ysin jälkeen opiskelemaan jotain koodaamista yms.Kain kirjoitti:Juu, mutta on tapahtunut viimeaikoina sitä sun tätä, etten oikein sovellu siihen alaan.tuomaril kirjoitti: Olitkos sinä opiskelemassa jotain sähköön liittyvää vai? Muistelisin että noin olet joskus kertonut?
Tai siis minulla on melko kehnot työllisyysmahdollisuudet.
Mene inttiin? Itse keksin siellä mitä tehdä tulevaisuudessa ja nyt toteutan unelmiani. Tai sitten hakeudu ammatilliseen jatkokoulutukseen, tai aloita puhtaalta pöydältä uuteen ammattiin opiskelu?Kain kirjoitti:Mitähän sitä tekis, kun saan koulun lopetettua kevään jälkeen.
Huoh.
Inttiin nyt en pääse ainakaan 3 vuoteen, sattuneesta syystä.Erño kirjoitti: Mene inttiin? Itse keksin siellä mitä tehdä tulevaisuudessa ja nyt toteutan unelmiani. Tai sitten hakeudu ammatilliseen jatkokoulutukseen, tai aloita puhtaalta pöydältä uuteen ammattiin opiskelu?
No se on paskempi homma. Eipä sinne kannata enää 3 vuoden päältä mennä. Kannattaa miettiä mikä voisi kiinnostaa.Kain kirjoitti:Inttiin nyt en pääse ainakaan 3 vuoteen, sattuneesta syystä.Erño kirjoitti: Mene inttiin? Itse keksin siellä mitä tehdä tulevaisuudessa ja nyt toteutan unelmiani. Tai sitten hakeudu ammatilliseen jatkokoulutukseen, tai aloita puhtaalta pöydältä uuteen ammattiin opiskelu?
Opiskelujen aloittaminen on kyllä käynyt mielessä, mutta minne?
No, jos ei tartte turkuun tai Hellsinkiin muuttaa, niin anna mennä vaan.Kain kirjoitti:Yksi ala kyllä kiinnostaisi, mutta se vaan vaatisi, että muuttaisin muualle.
Ja samalla jättäisin kaiken mitä täällä olen saanut aikaan.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Muuta hyvä ihminen, muuta.Kain kirjoitti:Yksi ala kyllä kiinnostaisi, mutta se vaan vaatisi, että muuttaisin muualle.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Rauhotu. Käytä vaikka pehmustinmattoa. Katso elämää positiivisemmin.Citruuna kirjoitti:Nyt tekee mieli jotain, vaikka lihapullia. Sellaisia hyviä, sopivan kokoisia joissa on sipulia, mutta kun EI OLE! Hampurilainenkin kelpaisi, mutta ei täällä pimentolassa mitään hampparia voi lähteä ostamaan. Mulle jäi nälkä, ku joku meni laittamaan pizzaan valkosipulia, yäk!!! enkä voinut syödä sitä ja ny täällä ei ole mitään mitä sellaista mitä haluaisin syödä, tai oliskohan kananmunia että vois tehdä munakkaan. Meenki heti katsomaan.