Okei eli olis myynnissä ensimmäisen sukupolven Wi-fi iPad 16 gigatavun tallennustilalla.
Ostettu täältä foorumilta heinäkuussa 2011, ja silloin mukana ei tullut kuin: Laite, 10 watin US iPad laturi jossa on musta Eurooppa-sovitin, joka voi aiheuttaa sähköiskun jos otat laturin pois ja musta osa jää pistorasiaan ja kuparit näkyy suoraan, ruuvi mahtuu varmasti sinne.
Sekä Malwaren erittäin käytännöllinen suoja jossa on pöytäteline ja kumilanka jolla saa näytön eteen tulevan kannen "sidottua" eteen tai taakse, ulkopinta mustaa nahkaa ja sisällä jotain tumman sinisen ja harmaan väliltä olevaa mokkanahkaa.
(eli ei kuittia, ei pakettia, hyvin epäilyttävää)
Edellisen omistajan mukaan ostettu keväällä 2010 Amerikan Yhdysvalloista, eli takuutakaan ei ole ollut n. 10 kuukauteen, eli kuitilla ei edes tekisi mitään.
Itse olen käyttänyt laitetta aina sisätiloissa, viikonloppuisin pääosin, eli viikoittainen käyttötuntimäärä ollut n. 5-7h, ei ole siis ollut missään 24/7 meriseilauskäytössä suolavedessä ja hyytävässä tuulessa.
Myyn tämän sen takia koska rahatilanne on erittäin heikko, tuloja ei käytännössä ole, ja opiskelut kesken, ja ajattelin myöhemmin ostaa iPad 2 tai 3 joskus tulevaisuudessa.
Mitään naarmuja näytössä ei ole, alumiinisessa takakuoressa on muutamia hankaumia suojan välissä olleen lian takia, mutta niitä ei kyllä käytössä huomaa koskaan, eikä tunne. Ne näkee vain jos tarkoituksella etsii niitä.
Ei ole ollut mitään ongelmia laitteen kanssa, valovuotoja en ole löytänyt, ja akku kestää hyvin, mun käytöllä lataan puolentoista / kahden viikon välein.
Tuote sijaitsee Turun seudulla, mieluiten sopisi postiennakko tai jos ostaja uskaltaa niin tilisiirtokin käy, niin ei tarvii kerätä rahaa postiennakon keräämiseen.
Kuvia en pysty laittamaan ainakaan vielä, koska kirjoitan tätä pädillä ja en ole muutenkaan ottanut yhtään kuvaa tästä ku ei ole muuta kuin Nokia e52:n kamera

Voin pyynnöstä laittaa kuvia vaikka sähköpostiin tai tähän topicciin.
Ostin laitteen 200€:lla aikoinaan joten olkoon hintapyyntö 150€ + postimaksut.