Kain kirjoitti:Voiko muka matikkaa lukea?iDock kirjoitti:Pitäis lukee enemmän ylihuomiseen matikan kokeeseen. Kymppiä tavoitellen.
Eikös se ole enemmänkin loogista päättelykykyä?

Viesti Kirjoittaja iDock »
Kain kirjoitti:Voiko muka matikkaa lukea?iDock kirjoitti:Pitäis lukee enemmän ylihuomiseen matikan kokeeseen. Kymppiä tavoitellen.
Eikös se ole enemmänkin loogista päättelykykyä?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Leikkaa sormet, niin ei tarvitse huolehtia kynsistä enää koskaan. Kätevää!iPadi kirjoitti:Pitäisi leikata sormet, eiku siis kynnet, kun ovat kasvaneet.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Hyi saakeli, ajatuskin kammottaa. Olen kai herkkähermoinen.mercury kirjoitti:Leikkaa sormet, niin ei tarvitse huolehtia kynsistä enää koskaan. Kätevää!iPadi kirjoitti:Pitäisi leikata sormet, eiku siis kynnet, kun ovat kasvaneet.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hä? Peruskoulun matikka vaikeata? En usko. Mistä aihealueesta kyse?tuomaril kirjoitti:Pitäisi tehdä matikan-läksyt, mutta ne on niin vaikeita ettei oikeen innosta.
U = IRErño kirjoitti:Mun pitäis laskea jännitteitä. En vaan osaa.
On se! Itse putosin kärryiltä kolmosluokalla. Yläasteella meni prosenttilaskut vielä kohtuudella, mutta siitä eteen päin on kaikki täyttä hepreaa.iDock kirjoitti:Hä? Peruskoulun matikka vaikeata? En usko. Mistä aihealueesta kyse?tuomaril kirjoitti:Pitäisi tehdä matikan-läksyt, mutta ne on niin vaikeita ettei oikeen innosta.
Juu juu, mutta laitapa pisteen A ja pisteen B välille tziljoona erivahvuista resistoria.iDock kirjoitti:U = IRErño kirjoitti:Mun pitäis laskea jännitteitä. En vaan osaa.
No ei siitä silloinkaan vaikeata tule. Juuri tässä pakertelin erilaisia LED-kytkentöjä erivahvuisilla etuvastuksilla. On se fysiikka kivaaErño kirjoitti:Juu juu, mutta laitapa pisteen A ja pisteen B välille tziljoona erivahvuista resistoria.iDock kirjoitti:U = IRErño kirjoitti:Mun pitäis laskea jännitteitä. En vaan osaa.
Jotain parabeliä ja suoraan verrannollisuutta.iDock kirjoitti:Hä? Peruskoulun matikka vaikeata? En usko. Mistä aihealueesta kyse?tuomaril kirjoitti:Pitäisi tehdä matikan-läksyt, mutta ne on niin vaikeita ettei oikeen innosta.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Matematiikka on siistiä! Vaikutat fiksulta tyypiltä, ehkä kyse oli motivaatiosta.Erño kirjoitti:On se! Itse putosin kärryiltä kolmosluokalla. Yläasteella meni prosenttilaskut vielä kohtuudella, mutta siitä eteen päin on kaikki täyttä hepreaa.iDock kirjoitti:Hä? Peruskoulun matikka vaikeata? En usko. Mistä aihealueesta kyse?tuomaril kirjoitti:Pitäisi tehdä matikan-läksyt, mutta ne on niin vaikeita ettei oikeen innosta.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Joopa, Thoth on oikeessa. Olet fiksu, joten osaat kyllä kunhan viitsit nähdä vaivaaThoth kirjoitti:Matematiikka on siistiä! Vaikutat fiksulta tyypiltä, ehkä kyse oli motivaatiosta.Erño kirjoitti:On se! Itse putosin kärryiltä kolmosluokalla. Yläasteella meni prosenttilaskut vielä kohtuudella, mutta siitä eteen päin on kaikki täyttä hepreaa.iDock kirjoitti:Hä? Peruskoulun matikka vaikeata? En usko. Mistä aihealueesta kyse?tuomaril kirjoitti:Pitäisi tehdä matikan-läksyt, mutta ne on niin vaikeita ettei oikeen innosta.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
No sinulle. Et vaikuta fiksulta kuten Erno.Kain kirjoitti:^ Ja kuinkahan monelle tuokin sanotaan, jotka eivät osaa matematiikkaa?
Kysyn vain, että kenelle nyt ei sanottaisi noita samoja lauseita?
HEI!Thoth kirjoitti:No sinulle. Et vaikuta fiksulta kuten Erno.Kain kirjoitti:^ Ja kuinkahan monelle tuokin sanotaan, jotka eivät osaa matematiikkaa?
Kysyn vain, että kenelle nyt ei sanottaisi noita samoja lauseita?![]()
![]()
Mistä hatusta minä tiedän kenelle ei sanottaisi, mutta minä ainakin olin ihan tosissani, koska olen saanut sen käsityksen että tuomaril on tosissaan fiksu ja osaa kyllä! Jos minä selvitin lukion matematiikan niin kuka tahansa pystyy siihen! En tosiaankaan oo mikään matemaattinen nero enkä tykkää siitä, mutta päätin pärjätä ja huomasin että tosiaan pystyin siihen kunhan näin vaivaa.Kain kirjoitti:^ Ja kuinkahan monelle tuokin sanotaan, jotka eivät osaa matematiikkaa?
Eli kyse on vain viitsieiläisyydestä. Että jaksaako sitä vai ei.Citruuna kirjoitti:Mistä hatusta minä tiedän kenelle ei sanottaisi, mutta minä ainakin olin ihan tosissani, koska olen saanut sen käsityksen että tuomaril on tosissaan fiksu ja osaa kyllä! Jos minä selvitin lukion matematiikan niin kuka tahansa pystyy siihen! En tosiaan kaan oo mikään matemaattinen nero enkä tykkää siitä, mutta päätin pärjätä ja huomasin että tosiaan pystyin siihen kunhan näin vaivaa.Kain kirjoitti:^ Ja kuinkahan monelle tuokin sanotaan, jotka eivät osaa matematiikkaa?
Kiitos! Olette Sitruuna hieno ihminen!Citruuna kirjoitti: koska olen saanut sen käsityksen että tuomaril on tosissaan fiksu ja osaa kyllä! Jos minä selvitin lukion matematiikan niin kuka tahansa pystyy siihen!
Samaa mieltä. Itsekin pääsin lukion matikan lopulta läpi ("jos ei huijaa, ei voi voittaa"). Eikä se ole mikään maailmanloppu, vaikkei tulisikaan hyviä numeroita matikasta. Aikuisena ei tartte osata laskea muuta kuin tulot ja menot. Ja sen paljonko skoba syö bensaa ennen kuin se kannattaa myydä pois.Citruuna kirjoitti:Mistä hatusta minä tiedän kenelle ei sanottaisi, mutta minä ainakin olin ihan tosissani, koska olen saanut sen käsityksen että tuomaril on tosissaan fiksu ja osaa kyllä! Jos minä selvitin lukion matematiikan niin kuka tahansa pystyy siihen! En tosiaankaan oo mikään matemaattinen nero enkä tykkää siitä, mutta päätin pärjätä ja huomasin että tosiaan pystyin siihen kunhan näin vaivaa.Kain kirjoitti:^ Ja kuinkahan monelle tuokin sanotaan, jotka eivät osaa matematiikkaa?
Kiitos! Olette ainoa joka on huomannut sentuomaril kirjoitti:Kiitos! Olette Sitruuna hieno ihminen!Citruuna kirjoitti: koska olen saanut sen käsityksen että tuomaril on tosissaan fiksu ja osaa kyllä! Jos minä selvitin lukion matematiikan niin kuka tahansa pystyy siihen!