![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jep. Niin arvelinkin.KunkkuJ kirjoitti:Mitäs jos unohdetaan tämä keskustelu sellaisessa YYA-hengessä?
Viesti Kirjoittaja everythingapple »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Johtuu asettelusta.everythingapple kirjoitti:Järkyttävää että (mm. elokuvia katsoessamme) emme edes räpäytä silmää kun ihminen murhataan mutta eläintä tapettaessa menemme paniikkiin.
Johtopäätös: eläimet arvokkaampia kuin ihmiset?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Haluaisin tuoda tiettäväksi, että minä en ole tehnyt mitään pahaa tai väärää täällä tänään.amanita kirjoitti:... yhtä moderääkkiä ollut koko päivän ajan joka helevatan paikassa!
KunkkuJ kirjoitti:Haluaisin tuoda tiettäväksi, että minä en ole tehnyt mitään pahaa tai väärää täällä tänään.amanita kirjoitti:... yhtä moderääkkiä ollut koko päivän ajan joka helevatan paikassa!
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Siellähän nähdään jos joku haluaa. Olitte vaan viimevuonna niin nopeita ettei nähdä kun maalissa.Kain kirjoitti:No shit!
Kesällä joudun kirkkoveneilemään.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Onko joku dungeon teemainen viihdytyskeskus siellä?amanita kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Haluaisin tuoda tiettäväksi, että minä en ole tehnyt mitään pahaa tai väärää täällä tänään.amanita kirjoitti:... yhtä moderääkkiä ollut koko päivän ajan joka helevatan paikassa!
Tseh, katoppa, kiva rannekoru, kokeillaas...kivasti kiinnittyy vaikka mihin tuo toinen rinkula...vaikka tuohon, meidän kellarin kaiteeseen....soommoro!
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Sinua on joko huijattu, tai Itella on turannut.Mailia kirjoitti:Alkaa tuntua, että postissa on raa'asti heitetty minun paketti menemään. 19.12 se lähti Yhdysvalloista ja vieläkään ei ole siitä kuulunut mitään.
Sovitaan vain milloin ja missä tavataan.kerabit kirjoitti:Siellähän nähdään jos joku haluaa. Olitte vaan viimevuonna niin nopeita ettei nähdä kun maalissa.Kain kirjoitti:No shit!
Kesällä joudun kirkkoveneilemään.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Entä jos lähettäisit sijaisen?Anniel kirjoitti:Murr, hatey saa nyt lainata mulle sitä kiukkutyynyään: flunssa ei mennyt ohi vaan kuumeessa ollaan edelleen, joten kokous jää välistä. Harmittaa![]()
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tarjoudut olemaan pehmustinmaton sijainen?KunkkuJ kirjoitti:Entä jos lähettäisit sijaisen?Anniel kirjoitti:Murr, hatey saa nyt lainata mulle sitä kiukkutyynyään: flunssa ei mennyt ohi vaan kuumeessa ollaan edelleen, joten kokous jää välistä. Harmittaa![]()
Ethän sä edes tiedä mitä aihetta se kokous käsittelee, jos se onkin vaikka jotain tyttöjen juttujaKunkkuJ kirjoitti:Entä jos lähettäisit sijaisen?Anniel kirjoitti:Murr, hatey saa nyt lainata mulle sitä kiukkutyynyään: flunssa ei mennyt ohi vaan kuumeessa ollaan edelleen, joten kokous jää välistä. Harmittaa![]()
Kyllä minä osaan käsitellä tyttöjäkin. Ei kun siis että asioita tyttöjen kanssa.Anniel kirjoitti: Ethän sä edes tiedä mitä aihetta se kokous käsittelee, jos se onkin vaikka jotain tyttöjen juttuja
Tuotahan miehet aina sanoo mutta sitten ne aina jossain vaiheessa luikkii korvat punoittaen ulos huoneesta...KunkkuJ kirjoitti:Kyllä minä osaan käsitellä tyttöjäkin. Ei kun siis että asioita tyttöjen kanssa.Anniel kirjoitti: Ethän sä edes tiedä mitä aihetta se kokous käsittelee, jos se onkin vaikka jotain tyttöjen juttuja
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kahdesti aikaisemminkin olen sieltä kyllä tilannut ihan hyvin.Kain kirjoitti:Sinua on joko huijattu, tai Itella on turannut.Mailia kirjoitti:Alkaa tuntua, että postissa on raa'asti heitetty minun paketti menemään. 19.12 se lähti Yhdysvalloista ja vieläkään ei ole siitä kuulunut mitään.
Tosi harmi tuo sairastumisesi, koetan pärjätä kaikesta huolimatta, koeta sinä parantua!Anniel kirjoitti:Murr, hatey saa nyt lainata mulle sitä kiukkutyynyään: flunssa ei mennyt ohi vaan kuumeessa ollaan edelleen, joten kokous jää välistä. Harmittaa![]()
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tätä vain mietin näin yleensäkin skunkkia seuranneena, että hänellähän on vaimo ja puhuu annielille ym. noin?KunkkuJ kirjoitti:Entä jos lähettäisit sijaisen?Anniel kirjoitti:Murr, hatey saa nyt lainata mulle sitä kiukkutyynyään: flunssa ei mennyt ohi vaan kuumeessa ollaan edelleen, joten kokous jää välistä. Harmittaa![]()
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Siks, koska korvapuusti punoittaa. En enää ikinä pussaa tyttöjen illassa, koska viime kerrastakin jäi traumoja. Tuli toinen tyttö mustasukkaiseksi kun pussasin hänen kumppaniaan. Pussaan kuin tytöt, joten se on kai kohteliaisuus. Voin tulla muuten kuuntelemaan tyttöjen iltaan.Anniel kirjoitti:Tuotahan miehet aina sanoo mutta sitten ne aina jossain vaiheessa luikkii korvat punoittaen ulos huoneesta...KunkkuJ kirjoitti:Kyllä minä osaan käsitellä tyttöjäkin. Ei kun siis että asioita tyttöjen kanssa.Anniel kirjoitti: Ethän sä edes tiedä mitä aihetta se kokous käsittelee, jos se onkin vaikka jotain tyttöjen juttuja