hatey kirjoitti:Ajattelin lähtä ulkoilemaan, kun on niin kaunis luminen luonto tuossa heti ulko-oven tuolla puolen. Tästä ei talvisen luonnon kauneus enää parane.
Mutta siellä paistaa aurinko ja kusee silmille.
Täällä on ollut mukavan pilvistä koko päivä ja lunta satanut. Pakkasta n. 7°
En rohkene udella jäsenen lajia, mutta onnistukoon operaatio ja tulkoon jäsen jämäkän toimintakuntoiseksi!
Heh, kuulemma vaikutukset tuntuu parin päivän sisällä kun korjaus on käynnissä vaikka sessio on jo ohi? Lyhyesti, rentoutunut olo, niska alkoi liikkumaan ja kivut alaselässä pienemmät, katsotaan...
hatey kirjoitti:^Viimeeksi kun minä olen luistellut, niin silloin opettajatar solmi minun luistimien nauhat kiinni. Istuin lumipenkalla ja minulla oli toppapuku ja sellainen valkoinen kypärämallinen karvahattu, jossa oli iso tuuhea häntä.
Ei siis ihan eilen.
Haa! Mun siskolla oli kans tuollainen karvahattu. Sitten automatkalla pikkuveljeni oksensi siihen, matkapahoinvointinen kun oli. Nostalgisia muistoja.
Meinaan lähteä koiran kanssa kävelylle nyt.
Viimeksi muokannut Andreas66, 14.1.2012 klo 19.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac Mini M1 2020, Lenovo ThinkVision T27p 27" 4K, iPad Air 2, iPhone 14 Pro, Apple Watch Ultra 2 Black Cellular, Apple TV 4K, AirPods Pro 2.
Tyhjentää ja täyttää astiapesukoneen. Siis niin kamala kotityö, että pahempaa ei ole.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Vaadin, että tuo Merkkury erotetaan moden virasta! Tuossa mielentilassa mies ei ole kuin häiriö ja ongelma ympäristölleen ja kanssaihmisille.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli