iPadi kirjoitti:Huomasin, että mulla on iTunes-palvelimen kovalevy alkanut täyttymään. Huomasin että siellä on Appsit, jotka syö sen pientä kovalevyä. Miten saan Appsit pois iTunesista, ilman että tulee ongelmia iPodin tai iPadin varmuuskopioinnissa tai synkronoinnissa ongelmia?
Jos ohjelmasi siirtyvät iCloudiin, ei niitä sieltä saa käsittääkseni pois ilman että ne häviävät iLaitteista.
Kyllä ne saa pois iCloudista ilman että ne häviävät laitteesta.
iPadi kirjoitti:Huomasin, että mulla on iTunes-palvelimen kovalevy alkanut täyttymään. Huomasin että siellä on Appsit, jotka syö sen pientä kovalevyä. Miten saan Appsit pois iTunesista, ilman että tulee ongelmia iPodin tai iPadin varmuuskopioinnissa tai synkronoinnissa ongelmia?
Jos ohjelmasi siirtyvät iCloudiin, ei niitä sieltä saa käsittääkseni pois ilman että ne häviävät iLaitteista.
Miten tuo onnistuu? Kun itse en saa niitä pois ilman.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Miten tuo onnistuu? Kun itse en saa niitä pois ilman.
Itse ainakin poistin iLaitteella simppelisti vain varmuuskopion iCloudista. Ohjelmat säilyivät laitteessa...
Kuinka pääsen itunesissa tiettyyn kohtaan kappaleessa? avautuuko jostain tekstikenttä johon voi sekunnilleen laittaa vai löytyykö jostain liukusäädintä?
ärsyttää tuo, että pitää kelaus nappia pitää pohjassa, jotta pääsee haluttuun kohtaan
pc1640 kirjoitti:Kuinka pääsen itunesissa tiettyyn kohtaan kappaleessa? avautuuko jostain tekstikenttä johon voi sekunnilleen laittaa vai löytyykö jostain liukusäädintä?
ärsyttää tuo, että pitää kelaus nappia pitää pohjassa, jotta pääsee haluttuun kohtaan
Täpäytä ruutua kerran, kun olet iPhonen musiikkisoittimessa toistamassa kappaletta. Voit kelata vetämällä aikajanan pallukkaa, kelauksen nopeuteen voit vaikuttaa sormen "korkeudella" näytöllä.
musiikkisoitin.png
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 18.1.2012 klo 23.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Taisi tosiaan se tärkein unohtua mainita, eli se että lumileopardilla koitan musiikkia kuunnella. Mutta oli tuosta ohjeesta apua, samalla idealla lähdin klikkailemaan eri kohtiin, niin löyty tuolta ylhäältä pienen toisto napin takaa tuo liukusäädin
pc1640 kirjoitti:Taisi tosiaan se tärkein unohtua mainita, eli se että lumileopardilla koitan musiikkia kuunnella. Mutta oli tuosta ohjeesta apua, samalla idealla lähdin klikkailemaan eri kohtiin, niin löyty tuolta ylhäältä pienen toisto napin takaa tuo liukusäädin
iTunesissahan tuo toscana tapahtuu yläpalkista. Mutta jos Mac aiheisia kyselet, olet ihan väärällä alueella. Täällä kysellään iOS asioista, ohjelma-alue on tämmöisille kysymyksille.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
iDock kirjoitti:^No totta kai ne, mutta nyt puhuttiin ohjelmista.
Niin ja siis tässä ei ole kysymys iCloudista. Ja siis tuo iTunes -palvelin on mun oma tietokone, jolla on kaikki mun iTunesin tiedostot. Eli mä siis haluan ohjelmat pois Macin iTunes ohjelmasta, mutta en iLaitteista.
iDock kirjoitti:^No totta kai ne, mutta nyt puhuttiin ohjelmista.
Niin ja siis tässä ei ole kysymys iCloudista. Ja siis tuo iTunes -palvelin on mun oma tietokone, jolla on kaikki mun iTunesin tiedostot. Eli mä siis haluan ohjelmat pois Macin iTunes ohjelmasta, mutta en iLaitteista.
Ei onnistu. Synkronoitaessa ne ohjelmat valuisi takaisin kirjastoon. nimim. kokemusta on.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Onko olemassa jotain helpompaa keinoa tyhjentää iPhone 3GS pelkistä musiikeista kuin pyyhkäisemällä jokaisen artistin/kappalleen kohdalla sivulle ja poistamalla?
Vikke_ kirjoitti:Onko olemassa jotain helpompaa keinoa tyhjentää iPhone 3GS pelkistä musiikeista kuin pyyhkäisemällä jokaisen artistin/kappalleen kohdalla sivulle ja poistamalla?
Vikke_ kirjoitti:Onko olemassa jotain helpompaa keinoa tyhjentää iPhone 3GS pelkistä musiikeista kuin pyyhkäisemällä jokaisen artistin/kappalleen kohdalla sivulle ja poistamalla?
Voiko iPad2 jotenkin lähettää "normaaleja" GSM verkossa meneviä SMS viestejä?
Parina on esim. 4S "Oma yhteyspiste" päällä, tai sitten vaikka BT kautta.
Henkilöillä, joille lähetetään, ei ole iPhonea, padia eikä e-maili osoitetta, vain norm. GSM puhelin, ei älypuhelinta, eikä tietokonetta.
Saako jotenkin toimimaan?
Kaikki omat i-laitteet on JB.