Hahahaaa olit kerran ilkea mulleKain kirjoitti:Hermostun aina, kun joku sanoo mua plontiksi tai blondiksi.Citruuna kirjoitti:Älä hyvä ihminen helmostu! Ei mitään hätää!Kain kirjoitti:^ Mutten mie ole mikään PLONTI!

![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hahahaaa olit kerran ilkea mulleKain kirjoitti:Hermostun aina, kun joku sanoo mua plontiksi tai blondiksi.Citruuna kirjoitti:Älä hyvä ihminen helmostu! Ei mitään hätää!Kain kirjoitti:^ Mutten mie ole mikään PLONTI!
Viesti Kirjoittaja Kain »
En minä voi olla ilkeä.Citruuna kirjoitti: Hahahaaa olit kerran ilkea mulle! Ollaanko ny tasoissa
?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Aahhahhaaaa blondit riitelee: Jalan polkemista, kiukkua, sihinää ja pikkutavaroiden viskomista.Citruuna kirjoitti:Älä hyvä ihminen helmostu! Ei mitään hätää!Kain kirjoitti:^ Mutten mie ole mikään PLONTI!
Viesti Kirjoittaja Kain »
En minä ole mikään plonti ja enkä bolje jalkaa!hatey kirjoitti:Aahhahhaaaa blondit riitelee: Jalan polkemista, kiukkua, sihinää ja pikkutavaroiden viskomista.Citruuna kirjoitti:Älä hyvä ihminen helmostu! Ei mitään hätää!Kain kirjoitti:^ Mutten mie ole mikään PLONTI!Mikään ei ole huvittavampaa katseltavaa.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minäkin puhdistauduin äsken. Kävin suihkussa semmosessa suihkukaapissa missä on radio ja ties mitä ominaisuuksia.hatey kirjoitti:^Teistä tulee puhdas. Minä olen jo puhdas, kävin äsken suihkussa.
Ei mitään hajua. Se on semmonen suihkukaappi missä on "sauna", radio, höyry ja ties mitä ominaisuuksia. Se on kyllä ärsyttävän ahdas. Itse kyllä käyn yleensä ihan normi suihkussa, mutta ne oli varattu joten piti mennä tuohon kaappiin.hatey kirjoitti:^Mitä radiolla tekee suihkussa?
3 kpl. 2 ns. normi suihkua alakerrassa. Ja sitten tämä suihkukaappi yläkerrassa.hatey kirjoitti:Kuinka monta suihkua teillä kotona oikein on?
Mistä minä tiedän. Talon edelliset omistajat/rakennuttajat olivat tuon tänne hommanneet. Eikä se ole ullakolla, vaan YLÄKERRASSA.hatey kirjoitti:Mikä tuon radiosuihkun funktio siellä ullakolla on? Minulla on normisuihku ja se riittää ihan hyvin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Varmaankin kuunteleminen. Itseäkin tekisi mieli kuunnella jotain suihkussa tai sitten joskus siellä harvinaisessa saunassakin.hatey kirjoitti:Mikä tuon radiosuihkun funktio siellä ullakolla on? Minulla on normisuihku ja se riittää ihan hyvin.
Avaan hanan, ja kas vettä tulee. Ei siis mikään ongelma.KunkkuJ kirjoitti:Sitten kun tulee oikea lama ja pula-aika, mikään ei ole itsestään selvyys. Todennäköisesti vettäkin saadaan vain ajoittain. Silloin te jotka olette totuttaneet itsenne jatkuvaan vedellä lutraamiseen, olette pulassa. Iho ei kestä kolmen viikon peseytymisvälejä ja oireilee kaikin tavoin. Edessä on vain kauheaa kidutusta syyhyn ja kaikenlaisen kutinan ansiosta. Häh hää, siitäs saitte, puhtausintoilijat hätsii etunenässä!
Miksi kukaan haluaisi kuunnella radiota, tai yleensä mitään äänitallennetta tai ylinmääräistä ääntä?Mailia kirjoitti:Varmaankin kuunteleminen. Itseäkin tekisi mieli kuunnella jotain suihkussa tai sitten joskus siellä harvinaisessa saunassakin.hatey kirjoitti:Mikä tuon radiosuihkun funktio siellä ullakolla on? Minulla on normisuihku ja se riittää ihan hyvin.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ei. Ullakko ei ole asuintila. Tämä meidän yläkerta on.hatey kirjoitti:Yläkerta = Ullakko, varasto.
En yleensä ole lentokoneen kanssa suihkussa.iDock kirjoitti:^No mikäs itselläsi oli se lentokoneen moottorin pörinä-ääni? Olet siis kaksinaamainen valehtelija.
Voi olla myös asuintila. Meillä on puhuttu aina ullakosta, vaikka onkin ollut asuintilana.tuomaril kirjoitti:Ei. Ullakko ei ole asuintila. Tämä meidän yläkerta on.hatey kirjoitti:Yläkerta = Ullakko, varasto.
Puhuit radioista yleensäkin + muista äänitallenteista.hatey kirjoitti:En yleensä ole lentokoneen kanssa suihkussa.iDock kirjoitti:^No mikäs itselläsi oli se lentokoneen moottorin pörinä-ääni? Olet siis kaksinaamainen valehtelija.
hatey kirjoitti:Miksi kukaan haluaisi kuunnella radiota, tai yleensä mitään äänitallennetta tai ylinmääräistä ääntä?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No mutta kuuntelit sitä äänitallenteelta.hatey kirjoitti:Lentokoneen moottorinääni ei ole ylinmääräinen ääni, koska lentokone tarvitsee moottorin. Purjekoneet ilman moottoria on yhtä säälittäviä, kuin purjeveneet.
Pelaathan sinäkin mielikuvituslentokonepelejäiDock kirjoitti:No mutta kuuntelit sitä äänitallenteelta.hatey kirjoitti:Lentokoneen moottorinääni ei ole ylinmääräinen ääni, koska lentokone tarvitsee moottorin. Purjekoneet ilman moottoria on yhtä säälittäviä, kuin purjeveneet.