Mitä tai kenet sinne pitäisi lähettää?tuomaril kirjoitti:Lähetä Mäkkäriin...

Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mitä tai kenet sinne pitäisi lähettää?tuomaril kirjoitti:Lähetä Mäkkäriin...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä ainakin kaipaan hiljaisuutta kotonani. Ilmastointilaitteen huminakin joskus ärsyttää äänellään. En tykkää metelistä sitten ollenkaan ja luojan kiitos, että naapurissa ei asu lapsia ainakaan kovin lähellä. Itse ainakin tykkään hiljaisuudesta ja osaan arvostaa sitä todella paljon. Varmasti myös Citruuna ja hänen Citroenitkin sitä arvostavat. Hatey paljastui myös hiljaisuuden ystäväksi kun lukaisin tätä sivua enemmän. Toisaalta minä sen jo kyllä tiesinkin.KunkkuJ kirjoitti:Miksi siellä kotona pitää olla hiljaista? Heräävätkö asuinkumppanisi, eli ne sitikat?Citruuna kirjoitti: Kotona ei koskaan radio auki, koska kotona pitää olla hiljaista, mutta harvoin kuitenkaan on, koska en asu yksin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kaipaat hiljaisuutta? Ja välillä kerrot kaipaavasi naista? Etkö tiedä, että noita molempia ei voi olla samaan aikaan?M.P.T kirjoitti: Minä ainakin kaipaan hiljaisuutta kotonani.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai jaa?KunkkuJ kirjoitti:Kaipaat hiljaisuutta? Ja välillä kerrot kaipaavasi naista? Etkö tiedä, että noita molempia ei voi olla samaan aikaan?M.P.T kirjoitti: Minä ainakin kaipaan hiljaisuutta kotonani.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
iPhonen hieno sanakirja taas asialla...Citruuna kirjoitti:Mitä tai kenet sinne pitäisi lähettää?tuomaril kirjoitti:Lähetä Mäkkäriin...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuossahan oli ihan looginen jatkumo:tuomaril kirjoitti:iPhonen hieno sanakirja taas asialla...Citruuna kirjoitti:Mitä tai kenet sinne pitäisi lähettää?tuomaril kirjoitti:Lähetä Mäkkäriin...
Citruuna kirjoitti:Pöh, teeskentelee olevansa joku hemmetin teiniromantikko, mutta on todellisuudessa alhainen kiristäjä!
Ergo, Mäkkäriin lähettäminen kitkee ihmisestä sekä teiniromantiikan, että taipumuksen alhaiseen kiristykseen.tuomaril kirjoitti:Lähetä Mäkkäriin...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kannattaa mennä mielummin vaikka Subille. Paljon tuoreempaa tavaraa ja maistuupa paremmalle.tuomaril kirjoitti:Lähteä Mäkkäriin...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Subi on hankala paikka. itse pitää päättää mitä sämpylään tulee ja sitten ne kaikki pursuaa sieltä pöydälle. Siksi itse en koskaan ota lisätäytteiksi muuta kuin maustekurkut. Kaikki muu silppu tekee siitä hankalan syötävän. Kamalan kallistakin siellä on. Sämpylä maksaa kympin. Järkkyä. Ja niiden kallis kahvi on murumoskaa.Erño kirjoitti:Kannattaa mennä mielummin vaikka Subille. Paljon tuoreempaa tavaraa ja maistuupa paremmalle.tuomaril kirjoitti:Lähteä Mäkkäriin...
Ei tuo Subway oikeen iske minuun. Piti mennä ostamaan Touchiin suojakuori, niin se Mäkkäri oli siinä vieressä. En voinut vastustaa kiusausta.Erño kirjoitti:Kannattaa mennä mielummin vaikka Subille. Paljon tuoreempaa tavaraa ja maistuupa paremmalle.tuomaril kirjoitti:Lähteä Mäkkäriin...
Paraskin puhuja. Itse olet shoppailemassa joka päivä!hatey kirjoitti:Mitä? Eikö sinulla ole selkärankaa, kun lankeat kiusaukseen noin helposti?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ota kotipakettiin. Käärivät kaiken nätisti, jolloin mehut imeytyvät leipään ja muutenkin kaikki puristuu tiiviiksi. Kaikista parhainta Subissa on juuri tuo, että voi itse valita mitä sinne väliin tulee.hatey kirjoitti:Subi on hankala paikka. itse pitää päättää mitä sämpylään tulee ja sitten ne kaikki pursuaa sieltä pöydälle. Siksi itse en koskaan ota lisätäytteiksi muuta kuin maustekurkut. Kaikki muu silppu tekee siitä hankalan syötävän. Kamalan kallistakin siellä on. Sämpylä maksaa kympin. Järkkyä. Ja niiden kallis kahvi on murumoskaa.Erño kirjoitti:Kannattaa mennä mielummin vaikka Subille. Paljon tuoreempaa tavaraa ja maistuupa paremmalle.tuomaril kirjoitti:Lähteä Mäkkäriin...
Mitä tarpeellisia hyödykkeitä tänään tarttui mukaan?hatey kirjoitti:^Niin..mut... no, vaihdetaanpas nyt sitten puheenaihetta, koska se nyt vaan on eri asia.
Sitruuna taitaa tosiaan olla 100%:nen erakko. Liika erakoituminen ei ole hyväksi.Citruuna kirjoitti: Mitä tarpeellisia hyödykkeitä tänään tarttui mukaan?Jos olisi mahdollista, palkkaisin jonkun tekemään pakolliset ostokset puolestani. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin shoppailu, mutta harmi kyllä joskus vaan on pakko mennä epämiellyttäviin kauppoihin joissa on epämiellyttäviä ihmisiä
Tänään en ole ostanut mitään. Läslätilää! 8)Citruuna kirjoitti: Mitä tarpeellisia hyödykkeitä tänään tarttui mukaan?Jos olisi mahdollista, palkkaisin jonkun tekemään pakolliset ostokset puolestani. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin shoppailu, mutta harmi kyllä joskus vaan on pakko mennä epämiellyttäviin kauppoihin joissa on epämiellyttäviä ihmisiä
Vasta sitten, kun ei enää tarvitse kirjoittaa "jos asuisin yksin"... jospa vielä vois tehdä etätyötä, mutta mun nykyinen työ ei sovi etäksi. Ja voiko sellaista kuitenkaan sanoa erakoksi, joka osallistuu lähes kaikkiin C-tapahtumiin ja odottaa niitä jo etukäteen. Haluan vaan valita tarkkaan millaisia ihmisiä tapailen.tuomaril kirjoitti:Sitruuna taitaa tosiaan olla 100%:nen erakko. Liika erakoituminen ei ole hyväksi.Citruuna kirjoitti: Mitä tarpeellisia hyödykkeitä tänään tarttui mukaan?Jos olisi mahdollista, palkkaisin jonkun tekemään pakolliset ostokset puolestani. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin shoppailu, mutta harmi kyllä joskus vaan on pakko mennä epämiellyttäviin kauppoihin joissa on epämiellyttäviä ihmisiä
Mikä on "C-tapahtuma"?Citruuna kirjoitti: Vasta sitten, kun ei enää tarvitse kirjoittaa "jos asuisin yksin"... jospa vielä vois tehdä etätyötä, mutta mun nykyinen työ ei sovi etäksi. Ja voiko sellaista kuitenkaan sanoa erakoksi, joka osallistuu lähes kaikkiin C-tapahtumiin ja odottaa niitä jo etukäteen. Haluan vaan valita tarkkaan millaisia ihmisiä tapailen.
Se on jotain noita konttoristinörttien ohjelmointikoodijuttujatuomaril kirjoitti:Mikä on "C-tapahtuma"?Citruuna kirjoitti: Vasta sitten, kun ei enää tarvitse kirjoittaa "jos asuisin yksin"... jospa vielä vois tehdä etätyötä, mutta mun nykyinen työ ei sovi etäksi. Ja voiko sellaista kuitenkaan sanoa erakoksi, joka osallistuu lähes kaikkiin C-tapahtumiin ja odottaa niitä jo etukäteen. Haluan vaan valita tarkkaan millaisia ihmisiä tapailen.
No hei! Se on tietenkin erään tietyn merkin harrastajien tapaaminen. Unohdin ihan, että en ole nyt omalla foorumillani.tuomaril kirjoitti:Mikä on "C-tapahtuma"?Citruuna kirjoitti: Vasta sitten, kun ei enää tarvitse kirjoittaa "jos asuisin yksin"... jospa vielä vois tehdä etätyötä, mutta mun nykyinen työ ei sovi etäksi. Ja voiko sellaista kuitenkaan sanoa erakoksi, joka osallistuu lähes kaikkiin C-tapahtumiin ja odottaa niitä jo etukäteen. Haluan vaan valita tarkkaan millaisia ihmisiä tapailen.
Mitä?Citruuna kirjoitti:.... Unohdin ihan, että en ole nyt omalla foorumillani.
Mielenkiintoista. Itse olen tutustunut HTML:ään, Javascriptiin ja CSS:ään.hatey kirjoitti:Se on jotain noita konttoristinörttien ohjelmointikoodijuttujatuomaril kirjoitti:Mikä on "C-tapahtuma"?Citruuna kirjoitti: Vasta sitten, kun ei enää tarvitse kirjoittaa "jos asuisin yksin"... jospa vielä vois tehdä etätyötä, mutta mun nykyinen työ ei sovi etäksi. Ja voiko sellaista kuitenkaan sanoa erakoksi, joka osallistuu lähes kaikkiin C-tapahtumiin ja odottaa niitä jo etukäteen. Haluan vaan valita tarkkaan millaisia ihmisiä tapailen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/C_%28ohjelmointikieli%29
Ei. Homppu on kyllä kaikista foorumeista paras! 8)hatey kirjoitti:Mitä?Citruuna kirjoitti:.... Unohdin ihan, että en ole nyt omalla foorumillani.Voiko muka jokin olla omampaa, kuin olla täällä?
Höh, mulla on kaksi kotifoorumia, täällä olen vain vierailijana 8) Vaikka viime aikoina olen kyllä vieraillut aika paljon, huoh, mun pitää nyt ryhdistäytyä ja paranta tapanihatey kirjoitti:Mitä?Citruuna kirjoitti:.... Unohdin ihan, että en ole nyt omalla foorumillani.Voiko muka jokin olla omampaa, kuin olla täällä?