Logic 9 upgrade.
-
Logic 9 upgrade.
Viesti Kirjoittaja flimtrick »
Googlekaan ei anna suoraa linkkiä vaikka yritän, missaanko jotain vai miksi päivityksen löytäminen on näin vaikeaa. Ehkä mä sit vaihdan ohjelmaa jos Apple ei suostu myymään mulle päivitystä, koko hintaa en ala maksamaan kun se on jo kerran maksettu.
-
Re: Logic 9 upgrade.
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Päivitystä ei ole enää erikseen saatavilla. Mac Appstoresta saa ostettua Logicin sitten hintaan 149,99e eli onhan se edullisempi kuin se vanha päivityspaketti.flimtrick kirjoitti:Joku täällä viisaampana vois kertoa että mistäs vois ostaa Logic 9 upgraden?? Applen sivuilta ei nimittäin tällaista löydy mikä on hieman enemmän kuin hämmentävää. Laitan Applen hakuun "Logic studio 9 upgrade" ja ilmoittaa että "Sorry, but no results matched your search in the Apple Store." Siis WTF??
Googlekaan ei anna suoraa linkkiä vaikka yritän, missaanko jotain vai miksi päivityksen löytäminen on näin vaikeaa. Ehkä mä sit vaihdan ohjelmaa jos Apple ei suostu myymään mulle päivitystä, koko hintaa en ala maksamaan kun se on jo kerran maksettu.
-
Viesti Kirjoittaja rocksamuli »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No ihan hyvin Lion tuolla toimii ja kyllähän tuo toimii myös Snow Leopardilla jollei halua Lionia koneeseen laittaa.rocksamuli kirjoitti:Eli käytännössä 10.5.8 -käyttikselle Logicin päivitystä ei saa. Ei millään viitsi hankkia Lionia tähän kaksi- ja puolivuotiaaseen MacBookin nuhapumppuun. No, Express 8:lla mennään...
-
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Hommaa jostain Snow Leopard parilla kympillä? Varmaan löytyy tältäkin foorumilta.
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
-
Voit pysyä siinä tapauksessa vanhassa Logicissa. Et voi oikeasti olettaa, että Apple jaksaisi koodata vanhalla teknologialla puolet Logicista uusiksi vain siksi, että se pyörisi Leopardissa? Mut et kai olettaisikaan, jos tietäisit mistä se johtuuflimtrick kirjoitti:Joten, typerää Applen puoelsta olettaa että kaikki käyttäjät juoksee jokaisen päivityksen perässä. Kyllä mun mielestä vois tukea vähän pidempään noita vanhempiakin käyttiksiä, ei kaikki käyttäjät oo niin applehuumassa että pitää jokainen viimeisin päivitys olla.

-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Asian voi myös kääntää toisin päin. Ei oo järkeä, että käyttäjä joka väenvängällä halua pitäytyä 5 vuotta vanhassa käyttöjärjestelmässä, haluaa sitten kuitenkin jostain sovelluksesta väkisin saada uusimman version.flimtrick kirjoitti:Joo ihan sama, mulla ei päivittämiseen oo mitään syytä koska kone toimii lähinnä musakoneena ja kun kone toimii hyvin, mä en sitä päivitä. Ei oo järkeä, ei jaksa sitä et sit joku plugari ei enää toimikaan jne. kun o biisit kesken. Joten, typerää Applen puoelsta olettaa että kaikki käyttäjät juoksee jokaisen päivityksen perässä. Kyllä mun mielestä vois tukea vähän pidempään noita vanhempiakin käyttiksiä, ei kaikki käyttäjät oo niin applehuumassa että pitää jokainen viimeisin päivitys olla.
Yleensä käyttöjärjestelmä pidetään ajasta jäljessä sen takia, että tarvitse käyttää jotain tietty ohjelmaa, joka ei toimi uudemmissa käyttöjärjestelmä versiossa. Oikein muuta järkevää ja perusteltua syytä ei sitten olekaan.
Varsinkin kun huomioidaan, että Apple tuli Snow Leopardin kohdalla aika isolla panostuksella käyttäjiä vastaan hinnassa.
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
Joo mä lopetan nyt tän valittamisen mutta kyllä silti vähän v....taa toi Applen meininki ja kaikki vaan tuntuu puolustelevan sitä. Kyllähän noi mun mielestä aika epäasiakasystävällistä politiikkaa harrastaa monissa jutuissa.
Pitää nyt sit varmaan venailla, itse en kyllä luota että kaikki softat ja ajurit vielä tässä vaiheessa tukee Lionia. Muutenkin Snow Leopard olis ollut tässä vaiheessa turvallisempi vaihtoehto. Joku ehdotti että ostaisin sen täältä halvalla, ihan kiva idea joo mutta kun jos asennus ei onnistu uuteen koneeseen niin vähän harmi...
-
Ymmärrän kyllä pointtisi. Mutta Core Audiota ei olla ainakaan päivitetty sen kummemmin, joten samat audio-softat jotka toimi Snowissa pitäisi toimia suoraan Lionissa (jos Audio Unit plugareista + Logicista oli puhe), näin ymmärsin kun engineerit selitti asiasta Core Audio mailinglistillä. Tästä tietty tekee poikkeuksen ne plugarit, jotka ei ole ns. standardin mukaisia ja joiden tuki on loppunut. Toivoa sopii, ettei niitä ole matkassa mukana. Ja onhan tuo Snow vielä kevyesti bugittomampi kuin Lion tässä vaiheessa. Mutta kohta tulee uusi Lion päivitys, bugeja tulee katoamaan entisestään yllinkyllin.flimtrick kirjoitti:Pitää nyt sit varmaan venailla, itse en kyllä luota että kaikki softat ja ajurit vielä tässä vaiheessa tukee Lionia. Muutenkin Snow Leopard olis ollut tässä vaiheessa turvallisempi vaihtoehto. Joku ehdotti että ostaisin sen täältä halvalla, ihan kiva idea joo mutta kun jos asennus ei onnistu uuteen koneeseen niin vähän harmi...
-
Toisaalta olen melko varma, että Finale Allegro 2005 lakkaisi toimimasta (toimii jotenkuten tässä systeemissä, päivityksiä Allegroon ei enää tule), eikä liene mitenkään varmaa että kaikenmaailman joskus imuroidut Mediaplayerit (löysin yhden, joka toistaa nimenomaan Kansalaisboksin .ts -tiedostoja.:!) enää uudemmissa versioissa toimivat. Sitten kaikki uudelleenrekisteröinnit yms... Taitavat painaa enemmän nuo harmit vaakakupissa kuin toivotut featuret. Sehän on tietysti vain minun ongelmani.
-
Viesti Kirjoittaja johannesw »
mutta ysissä on kyllä niiiiiiiiiiiiiiin paljon parannettu asioita / ominaisuuksia verrattuna 8, että en miettis hetkeekään, enää tolla hinnalla.rocksamuli kirjoitti:Itselläni on sellainen "miksi korjata toimivaa" -tilanne. Minun puuhiini riittää hyvin tämä Logic Express 8
-
Onneksi en tiedä sitä...johannesw kirjoitti:mutta ysissä on kyllä niiiiiiiiiiiiiiin paljon parannettu asioita / ominaisuuksia verrattuna 8, että en miettis hetkeekään, enää tolla hinnalla.rocksamuli kirjoitti:Itselläni on sellainen "miksi korjata toimivaa" -tilanne. Minun puuhiini riittää hyvin tämä Logic Express 8
Sitä paitsi pian menee tuokin juna, kun eiköhän kymppiversio ole aivan nurkan takana. Ysiin riittää vielä 10.5.8, kympistä en usko että riittää. Ehkäpä noita ysejä saa sitten halvalla DVD-mediana kun kymppi ilmestyy, toivossa on hyvä elää!
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
Vanha käyttis ja uudet koneet ei mene ihan noin kuin sinulle on väitetty, vaan niin päin että kukin käyttis sisältää listan konemalleista, joihin ko. käyttis sisältää kaikki ajurit ja joissa käyttis siten myös kunnolla toimii. Ja Apple ei vain päivitä niitä ajureita Snow Leopardiin uusien koneiden osalta, koska Applen mukaisesti kunkin koneen minimikäytis on konemallin julkaisuhetkellä uusin versio. Vai olisiko kivempaa käyttää uutta konetta vanhalla käyttiksellä ja koittaa tulla toimeen satunnaisten sekoilujen ja kernel panicien kanssa?
Lion on teknisesti aika pitkälti yhtä kuin Snow Leopard mitä tulee Core Audion ja muiden musahommien kannalta olennaisten osien toimintaan - isoin sisuskaluremontti kun tapahtui jo Snow Leopardissa (Grand Central Dispatch, OpenCL yms.). Lähinnä esim. Logicia pitää täällä ajella vielä 32-bittisenä koska Wavesin plugareita on liian rasittavaa käytellä sen bridgen kautta. Noh, jos V9 on 64-bittinen setti niin lompakko on jo puoliksi auki...
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Näinhän se. Omalla kohdallani tosin on niin, että Logic 9 vielä menisi minun koneeseeni. Ilmestyihän se parin viikon sisällä siitä, kun olin saanut ostettua kasiversion. Vaan mitäs näistä, pääasia että pääsee hääräämään, ei ole pro-studiosta kyse.atheos kirjoitti:Joo, ei tuossa logiikkaa ole. Rautaa ei haluta päivittää, plugareita ei haluta päivittää mutta silti softa pitäisi voida? Ei ei ei, se on paketti kaikkine osineen noin 3 vuoden haarukassa, muuten menee äkkiä mystiikaksi jos joku temppuilee.
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka