amanita kirjoitti:Pakkasherra ja lumen lahjoittaja on nyt jostain syystä unohtanut Turun kokonaan, sen sijaan on joku lälly harmaahiiri saanut luvan sisustaa paikkakunnalla, sen on näköistäkin; söhryä maassa ja tihkunräpellystä ilmassa. Krpl!
Näyttää liikuskelevan täälläpäin.
Eihän ulkona kohta uskalla käydä röllittelemässä kun sormet jäätyy.
Hurrr....
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Kävin äsken kaupunkilla, hupaisaa katseltavaa kun osa ihmisistä on ihan ajotaidottomia, kun lunta tupruttaa. En tarkoita ajotaidolla nyt ajoneuvon hallintaa, vaan liikennesääntöjä ja yleistä järjenkäyttöä. Äskenkin lyhyellä aikajänteellä sattui kaksi läheltä piti tilannetta: Rinnakkaiselta kaistalta, josta olisi saanut kääntyä vain vasemmalle, joku sankari kääntyikin oikealle ja meinasi ajaa sivuovesta sisään. Hetikohta miltei vastaava tilanne keskustassa. Ryhmityskaistalla oli auto ikäänkyin ryhmittynyt vasemmalle kääntyäkseen, mutta jatkoikin suoraan, taas oli aika vähän tilaa autojen kylkien välissä. Mikähän tuossa sekoilussa on taustalla osalla ihmisiä? Häikikelillä ajetaan ihan ok, mutta jos sataa vettä, saati lunta niin aivot jäävät kotiin osalla ihmisiä. Ärh! Huusin kyllä kummallekin pää punaisena oman autoni sisällä, mutta luulen etteivät kuulleet kuitenkaan.
Vieläkin suututtaa. Rauhoittuakseni laitoin vihreää teetä hautumaan ja kohta rauhassa nautin sen.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:Kävin äsken kaupunkilla, hupaisaa katseltavaa kun osa ihmisistä on ihan ajotaidottomia, kun lunta tupruttaa. En tarkoita ajotaidolla nyt ajoneuvon hallintaa, vaan liikennesääntöjä ja yleistä järjenkäyttöä.---
Ja parkkeeraus lumella vasta ylivoimaista onkin! Kymmenen auton riviin mahtuu korkeintaan kahdeksan autoa. Kyllä se on niin, että anarkia ei toimi. Rajat pitää antaa, muuten ei mikään toimi.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
hatey kirjoitti: Ärh! Huusin kyllä kummallekin pää punaisena oman autoni sisällä, mutta luulen etteivät kuulleet kuitenkaan.
Vieläkin suututtaa. Rauhoittuakseni laitoin vihreää teetä hautumaan ja kohta rauhassa nautin sen.
Sen voin kyllä uskoa. Olisin halunnut olla näkemässä kun hienostoelintasoshoppailijakiukkublondi huutaa autostaan muille pää punaisena Muista, että maltti on valttia liikenteessä!
Heippa vaan, pullukat. Tiedättekö mikä on loma? Se on semmoinen, joka setällä on nyt. Tällaisen tilanteen mahdollistaa vain ja ainoastaan demokraattinen äänestys, johon kaikkien on pakko osallistua, oli asiasta mielipidettä tai ei, tai laitetaan porukalla turpaan. Tämä äänestys päättyi luvuin Jaa 1 - Ei 0. Tämän saavutetun edun (josta ei muuten tingitä, vaikka henki menisi) kunniaksi lämmittelen tuopillisen namibialaista pesukarhun hikeä ja raastan joukkoon hieman kesällä keräämiäni hämeenkylmäkukkia.
Oi, loistavaa, ihanaa, foorumin satusetä on saapunut foorumille iltakahveelle piiiitkästä aikaa. Et sittenkään ole unohtanut meitä, mehän emme unohda sinua millään (voi olla että me = minä )
Jos tulet baarin, tarjoan ihan justiinsa ja tuosta vain lasillisen kuohuvaa tuon juuri nyt nauttimasi ja oudon söhröiseltä näyttävän juotavaliemesi jälkkäriksi!
Viimeksi muokannut amanita, 20.1.2012 klo 20.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Lihapipo kirjoitti:Heippa vaan, pullukat. Tiedättekö mikä on loma? Se on semmoinen, joka setällä on nyt.
Eo. Pitää parin tunnin päästä lähteä töihin.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
amanita kirjoitti:Jos tulet baarin, tarjoan ihan justiinsa ja tuosta vain lasillisen kuohuvaa
Minä olen täällä koko ajan, mutta mitään ei koskaan tarjota Sama kuin puhelinoperaattoreiden kanssa: jos et maksa heille mitään, tarjoavat he sinulle maat ja taivaat. Jos olet maksava asiakas, niin mitään palvelua et saa, etkä hinnanalennuksia, ja jos operaattori mokaa vaikka laskutuksessa, niin mitään vastuuta ei oteta ja itse saat selvittää asiat palkkanasi harmaat hiukset.
Kylläpä vihreä tee maistuukin hyvältä, varsinkin kun siivosin asuntoni tänään. Täällä on niin puhtoista, että kävin ihan suihkussakin äsken ihan puhtauden kunniaksi.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
amanita kirjoitti:Jos tulet baarin, tarjoan ihan justiinsa ja tuosta vain lasillisen kuohuvaa
Minä olen täällä koko ajan, mutta mitään ei koskaan tarjota Sama kuin puhelinoperaattoreiden kanssa: jos et maksa heille mitään, tarjoavat he sinulle maat ja taivaat. Jos olet maksava asiakas, niin mitään palvelua et saa, etkä hinnanalennuksia, ja jos operaattori mokaa vaikka laskutuksessa, niin mitään vastuuta ei oteta ja itse saat selvittää asiat palkkanasi harmaat hiukset.
No ekkö sää tajua, että nakupellehikoilijoita lähellekään en mene, saati kuoharia tarjoile. Muistuu muuten mieleeni semmoinenkin kerta, kun kesken loistavaa viskimaistajaisitaa eräs muuan katsoi houkuttelevammaksi kipittää tervehtimään Nukkumattia...
Macco kirjoitti: Sinunkin asunnossasi olen alasti hikoillut, ja kuohariakin tarjosit Kaiken lisäksi: ilman sinun toimiasi en olisi päätynyt alasti hikoilemaan...
MITÄ??
Ama, onko tuo totta?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Macco kirjoitti: Sinunkin asunnossasi olen alasti hikoillut, ja kuohariakin tarjosit Kaiken lisäksi: ilman sinun toimiasi en olisi päätynyt alasti hikoilemaan...
MITÄ??
Ama, onko tuo totta?
Saunaan en tarjoile hikoileville herroille kuoharia, joten nämä kaksi toimintoa eivät ole tapahtuneet samaan aikaan.
EDIT: Ostin vokaalin...
Viimeksi muokannut amanita, 21.1.2012 klo 1.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Carde kirjoitti:^ Missäs tuossa oli sauna mainittu? mistäs me voidaan tietää miten paljon El Maco on hikoillut vaikka esim makkarissa?
Jokainen vähänkin pidempään Homppua seurannut tietää kunniallisen ja siveellisen luonteeni, eikä saata edes kuvitella mitään mainitsemasi kaltaista sivettömyyttä kohdalleni.
Carde kirjoitti:^ Missäs tuossa oli sauna mainittu? mistäs me voidaan tietää miten paljon El Maco on hikoillut vaikka esim makkarissa?
Jokainen vähänkin pidempään Homppua seurannut tietää kunniallisen ja siveellisen luonteeni, eikä saata edes kuvitella mitään mainitsemasi kaltaista sivettömyyttä kohdalleni.
Mikäs tuollekkin nyt taas tuli? vai eikö se ole tullut? No kunkku voi kävästä auttamassa... Mistäs tällainen ujo ja hiljainen maalaispoika voi tietää mitä siellon tehty. Toisilla nyt vaan sattuu olemaan soutulaite makkarissa...
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
Mikäs tuollekkin nyt taas tuli? vai eikö se ole tullut? No kunkku voi kävästä auttamassa... Mistäs tällainen ujo ja hiljainen maalaispoika voi tietää mitä siellon tehty. Toisilla nyt vaan sattuu olemaan soutulaite makkarissa...
Ai teillä soudetaan ja huovataan makkarissa, minun luonani on tapana siirtyä suoraan kohteeseen, peiton alle.
amanita kirjoitti:Ai teillä soudetaan ja huovataan makkarissa, minun luonani on tapana siirtyä suoraan kohteeseen, peiton alle.
Todella moraalitonta ja paheksuttavaa - jaaha, seuraava IC Turkuun lähteekin 05:36.
On miellyttävä havaita foorumilaisten kiinnostuksen herääminen kaunista ja kiehtovaa läntisen Suomen historiallista rannikkokaupunkiamme kohtaan. Ihan kokemuksen perusteella suositan kuitenkin äkkilähdön sijaan keskittymään hetkeksi kaupungin laajaan kulttuuritarjontaan ja valitsemaan sieltä sopivat kohteet, sekä aikatauluttamaan (pahoittelen epäoikeinkirjoituksellista sanaa) visiittinsä, jotta vierailusta saa maksimaalisesti kaiken sen tyydytyksen, jonka uskon kauniin kaupunkimme voivan tarjota.