Itselläni kävi samoin ja on toiminut ihan hyvin.Belinife kirjoitti:Nyt löytyy Cydia puhelimesta, mutta komentorivi ei päässyt loppuun... onko normaalia ?
iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Voi olla, että teksti tuli ja meni koska tuo komento näyttää kokoajan sitä logia ja sinnehän generoituu aina jossain välissä uutta kamaa.Belinife kirjoitti:Moikka ! Laitoin VPN päälle vaikka ei videon tekstiä näkynytkään, ja johan alkoi rullaamaan ! nyt löytyy cydia 4S. Onnea sulle !!TJR77 kirjoitti:laitoin itekki tuon uudelleen... minuutteja on ollut paikoillaan, mutta mulla näemmä komentorivillä aina silloin tällöin tulee lisää rivejä.. eli toivottavasti tuo etenee... katoppa omasta komentorivistä tapahtuuko siellä mitään...Belinife kirjoitti:cinject -w kohdan jälkeen ollut minuutteja ilman tekstin tulemista...
-
Viesti Kirjoittaja TJR77 »
sanoi ensin että jaahas sitä ollaan yritetty jailbreikata onnistumatta.. sit se korjas ite sen ja pyysi käyttämään puhelinta irti...
sit klikkasin jailbreak nappia ja aikansa kun se lataili pyysi painamaan iPhonesta jailbreak nappia (mikä on siis absinthe kuvake)
klikkasin... ilmesty cydia... klikkasin nii riistarttas ja nyt ollaan cydiassa
JEEEEEEEEEEEEEEEE
-
Viesti Kirjoittaja jussi75 »
Sama homma täälä, paitsi miten toi cydia nyt sit toimii tai siis mistä saan ohjelmia/yms.TJR77 kirjoitti:ite nappasin tuon absintin ja laitoin sen menemään
sanoi ensin että jaahas sitä ollaan yritetty jailbreikata onnistumatta.. sit se korjas ite sen ja pyysi käyttämään puhelinta irti...
sit klikkasin jailbreak nappia ja aikansa kun se lataili pyysi painamaan iPhonesta jailbreak nappia (mikä on siis absinthe kuvake)
JEEEEEEEEEEEEEEEE
Mulla tulee tossa cydiassa kun klikkaa vaikka jotain ohjelmaa niin tällanen virhe: Note: Cannot Locate Package
iPhone 4S 32GB iOS 6.0
iPad 2 32GB Wi-Fi + 3G iOS 5.0.1 JB
Kaikki hauska on kielletty!
-
Oletko tarkistanut, että sourcet on paikallaan? Toki nyt voi olla enempi ruuhkaa kun tuo helppokäyttöinen jb tuli, niin ei ole saanut päivitettyä heti pakettilistaa.jussi75 kirjoitti:Sama homma täälä, paitsi miten toi cydia nyt sit toimii tai siis mistä saan ohjelmia/yms.TJR77 kirjoitti:ite nappasin tuon absintin ja laitoin sen menemään
JEEEEEEEEEEEEEEEE
Mulla tulee tossa cydiassa kun klikkaa vaikka jotain ohjelmaa niin tällanen virhe: Note: Cannot Locate Package
-
iPhone 4S 32GB iOS 6.0
-
Viesti Kirjoittaja MacSaukko »
IPad 2017
Oneplus 5
-
Viesti Kirjoittaja augustmoon2010 »
Olen pariin otteeseen nyt yrittänyt iPhone 4s:n jailbreakia Greenpois0nin Absinthe for Windowsilla, mutta ei onnistu. iOS on siis tuo 5.0.1 niin kuin pitääkin.
Homma lähtee käyntiin ihan hyvin, eli ensin Absinthe ilmoittaa että viimeksi Jailbreakin tekeminen päättyi virheeseen, ja käskee käyttämään puhelimen pois pc:stä ja kytkemään uudestaan. Tämän jälkeen lähtee pelittämään taas ihan hyvin; palautus onnistuu, puhelin reboottaa niin kuin pitääkin, jonka jälkeen alkaa itse jailbreakin asennus. Absinthessa tällöin teksti Preparing Jailbreak data... hetkeen ei tapahdu mitään, sitten tyssää ja pc:n näyttöön ilmestyy virheilmoitus "Absinthe.exe lakkasi toimimasta", jolloin Windows käskee sulkea ohjelman. Itse en siis nyt pääse juuri alkua pidemmälle, eli en edes siihen asti, että tuo Absinthe-applikaation saisi puhelimeen asti. Ideoita, vinkkejä, mikä menee väärin?
Kiitos jo etukäteen!
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Suorita se järjestelmävalvojana ja Windows XP service pack 2 yhteensopvivuustilassa.augustmoon2010 kirjoitti:Apua kaivataan nyt JB-asiassa.
Olen pariin otteeseen nyt yrittänyt iPhone 4s:n jailbreakia Greenpois0nin Absinthe for Windowsilla, mutta ei onnistu. iOS on siis tuo 5.0.1 niin kuin pitääkin.
Homma lähtee käyntiin ihan hyvin, eli ensin Absinthe ilmoittaa että viimeksi Jailbreakin tekeminen päättyi virheeseen, ja käskee käyttämään puhelimen pois pc:stä ja kytkemään uudestaan. Tämän jälkeen lähtee pelittämään taas ihan hyvin; palautus onnistuu, puhelin reboottaa niin kuin pitääkin, jonka jälkeen alkaa itse jailbreakin asennus. Absinthessa tällöin teksti Preparing Jailbreak data... hetkeen ei tapahdu mitään, sitten tyssää ja pc:n näyttöön ilmestyy virheilmoitus "Absinthe.exe lakkasi toimimasta", jolloin Windows käskee sulkea ohjelman. Itse en siis nyt pääse juuri alkua pidemmälle, eli en edes siihen asti, että tuo Absinthe-applikaation saisi puhelimeen asti. Ideoita, vinkkejä, mikä menee väärin?
Kiitos jo etukäteen!
-
Ihan sieltä sources valikosta. Onko siellä mitään.jussi75 kirjoitti:Mistäs se tarkistetaan?
-
iPhone 4S 32GB iOS 6.0
-
Kiitos vinkistä, enpä ollut tuota XP Packia tullutkaan ajatelleeksi... Eipä auttanut järjestelmänvalvojana ja XP -yhteensopivuustilassakaan JB:n runnominen Absinthella. Ei mene perille, sama herja edelleen; "Absinthe .exe lakkasi toimimasta". Voisiko kyse mitenkään olla puutteellisista ajureista mun pc.ssä, tms.? iTunes kyllä tunnistaa luurin aina ihan ok, eikä tämäntyyppisiä ongelmia ole muutenkaan ollut aiemmin...tuomaril kirjoitti:Suorita se järjestelmävalvojana ja Windows XP service pack 2 yhteensopvivuustilassa.augustmoon2010 kirjoitti:Apua kaivataan nyt JB-asiassa.
Kiitos jo etukäteen!
-
Kun avaat Cydian, niin sieltä vaan search ja kirjotat mitä haluat. tai sections kohdasta selaat kategorioita. Siellä ylhäällä näkyy sitten semmoinen Done ja pyörivä rinkula mikä skannaa nämä pakettien muutokset läpi, olethan sen antanut mennä läpi? Yksi tapa on kokeilla poistaa joku source ja lisätä se uudestaan, jos päivitys jumittaa. Tällä hetkellä serverit on kyllä ruuhkaisia kun jokainen lataa jostain.jussi75 kirjoitti:On vaikka kuinka paljon mutta mistäs niitä ohjelmia sit saa....
-
Kiitos ohjeesta! Muutaman kerran se on ton päivityksen tehnyt mutta on tullu joku error, mut se varmaan johtuu tosta ruuhkasta...Tege kirjoitti:Kun avaat Cydian, niin sieltä vaan search ja kirjotat mitä haluat. tai sections kohdasta selaat kategorioita. Siellä ylhäällä näkyy sitten semmoinen Done ja pyörivä rinkula mikä skannaa nämä pakettien muutokset läpi, olethan sen antanut mennä läpi? Yksi tapa on kokeilla poistaa joku source ja lisätä se uudestaan, jos päivitys jumittaa. Tällä hetkellä serverit on kyllä ruuhkaisia kun jokainen lataa jostain.jussi75 kirjoitti:On vaikka kuinka paljon mutta mistäs niitä ohjelmia sit saa....
iPhone 4S 32GB iOS 6.0
-
Osa noista sourceista antaa virhettä tällä hetkellä. Mutta kyllä ne pitäisi ajankanssa saada ladattua. Esim. five dock icon on hyvä testi miten nuo toimivat.jussi75 kirjoitti:Kiitos ohjeesta! Muutaman kerran se on ton päivityksen tehnyt mutta on tullu joku error, mut se varmaan johtuu tosta ruuhkasta...Tege kirjoitti:Kun avaat Cydian, niin sieltä vaan search ja kirjotat mitä haluat. tai sections kohdasta selaat kategorioita. Siellä ylhäällä näkyy sitten semmoinen Done ja pyörivä rinkula mikä skannaa nämä pakettien muutokset läpi, olethan sen antanut mennä läpi? Yksi tapa on kokeilla poistaa joku source ja lisätä se uudestaan, jos päivitys jumittaa. Tällä hetkellä serverit on kyllä ruuhkaisia kun jokainen lataa jostain.jussi75 kirjoitti:On vaikka kuinka paljon mutta mistäs niitä ohjelmia sit saa....
-
"Vika" selvitetty, ja puhelin nyt jailbreakattu. Vika oli jälleen tuolin ja näppäimistön välissä...augustmoon2010 kirjoitti:Kiitos vinkistä, enpä ollut tuota XP Packia tullutkaan ajatelleeksi... Eipä auttanut järjestelmänvalvojana ja XP -yhteensopivuustilassakaan JB:n runnominen Absinthella. Ei mene perille, sama herja edelleen; "Absinthe .exe lakkasi toimimasta". Voisiko kyse mitenkään olla puutteellisista ajureista mun pc.ssä, tms.? iTunes kyllä tunnistaa luurin aina ihan ok, eikä tämäntyyppisiä ongelmia ole muutenkaan ollut aiemmin...tuomaril kirjoitti:Suorita se järjestelmävalvojana ja Windows XP service pack 2 yhteensopvivuustilassa.augustmoon2010 kirjoitti:Apua kaivataan nyt JB-asiassa.
Kiitos jo etukäteen!

-
Viesti Kirjoittaja Rutku »

Vaatiiko/tekeekö puhelin synkronoinnin eli häviääkö kaikki sälät kun päivitän? Viimeksi 3->4 päivittäessä ei tainnut hävitä juuri mitään, joka oli positiivinen yllätys.
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Jos et tarvitse mitään unlockkia niin päivitys on helppo tehdä.Rutku kirjoitti:Kysynpä vain mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta, että onko kukaan 3GS:n omistaja tehnyt iOS5+JB? Onko puhelin paljonkin nopeampi/hitaampi kuin 4-firmiksellä? Entä virran kulutus? Pitäisi saada muutama appi ladattua eikä toi 4.1 enää riitä niille. Millä työkalulla on paras sitten päivittää jos päivittelen? Unlockia en tarvitse vaikka tuskinpa se nopeuteen muutenkaan vaikuttaa.
Vaatiiko/tekeekö puhelin synkronoinnin eli häviääkö kaikki sälät kun päivitän? Viimeksi 3->4 päivittäessä ei tainnut hävitä juuri mitään, joka oli positiivinen yllätys.
Aluksi otat iTunesilla normaaliin tapaan varmuuskopion. Sitten päivität samalla ohjelmma uusimman fw:n sisään.
Tämän jälkeen tai jo miksei aiksemmin voit käydä katsomassa täältä ohjeet miten teet jailbreakin: http://www.iclarified.com/jailbreak/
-
Viesti Kirjoittaja Qrre »
Mää jailbreikkasin oman iPhone 3GS:ni (jossa on 5.0.1) ensimmäistä kertaa. Pari päivää oon käyttäny ja tuntuu kyllä hidastuneen jaibreikittomaan 5.0.1:seen verrattuna. Koti-valikossakin sivuja selatessa tuntuu tökkivän, mitä ei ennen ole tehnyt. Akkukin menee helposti päivässä. En tiä johtuuko tää pelkästä jailbreikista vai mun lataamista ohjelmista, mutta hidastunut on. Täytyy vaan toivoo että tää on vaan väliaikaista.Rutku kirjoitti:Kysynpä vain mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta, että onko kukaan 3GS:n omistaja tehnyt iOS5+JB? Onko puhelin paljonkin nopeampi/hitaampi kuin 4-firmiksellä? Entä virran kulutus? Pitäisi saada muutama appi ladattua eikä toi 4.1 enää riitä niille. Millä työkalulla on paras sitten päivittää jos päivittelen? Unlockia en tarvitse vaikka tuskinpa se nopeuteen muutenkaan vaikuttaa.
-
Viesti Kirjoittaja Olse »
-
Bugia jb:stä, respringiä vaan kehiin.Olse kirjoitti:Jailbreakkasin iPad kakkoseni lauantaina, sen jälkeen jotkin kuvakkeet ovat muuttuneet valkoisiksi ja jollain mennyt pois. Mistä johtuu?
-
Viesti Kirjoittaja Qrre »
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Oma 4.1:llä olevakin tekee välillä tuota jonkin verran. Joskus tekee myös ns. "Android-lagia" (älkää androidin käyttäjät ottako nokkiinsa mutta eniten nähnyt tätä niillä) eli kaikki jämähtää näytöllä hetkeksi ja puhelin ei vastaa kosketuksiin ja jos vastaakin niin vasta lagipiikin jälkeen.Qrre kirjoitti: Mää jailbreikkasin oman iPhone 3GS:ni (jossa on 5.0.1) ensimmäistä kertaa. Pari päivää oon käyttäny ja tuntuu kyllä hidastuneen jaibreikittomaan 5.0.1:seen verrattuna. Koti-valikossakin sivuja selatessa tuntuu tökkivän, mitä ei ennen ole tehnyt. Akkukin menee helposti päivässä. En tiä johtuuko tää pelkästä jailbreikista vai mun lataamista ohjelmista, mutta hidastunut on. Täytyy vaan toivoo että tää on vaan väliaikaista.
Ehkä johtuu siitä kun puhelin on niin täynnä kaikkee sälää ja JB (ainakin) ajan kanssa tuntuu hidastuvan pikkuhiljaa vaikkei mitään sen kummempaa tekisi. Ehkä ei, en tiedä.
En haluaisi menettää JB:n loistavia lisäominaisuuksia, mutten toisaalta haluaisi puhelimen tökkivän. Onko esimerkiksi Cydiasta saatavilla jotain kevennyspakettia 3GS:lle ja iOS5?
Mitä tuohon muistin määrään tulee niin siinä 100mb molemmin puolin pysyy jos ei ole mitään softaa taustalla ja respringattuna/rebootattuna ~110-120mb vapaata. Osa tuosta muistista on varmaan varattu raudalle ja ties mille ja loput sitten softwarelle.
P.S. Kokeile karsia Spotlight-hausta mahdollisimman paljon haettavaa, se kuulemma jouduttaa puhelinta vähän.
edit. kokeilin tuota kikkaa ^ omalle puhelimelle (otin kaikki pois, ennen olin jo karsinut osan) ja vaikutus on ainakin ekan päivän jälkeen ollut jäätävän iso ja ei ole tökkinyt springboardilla juuri yhtään tai jäätyillyt. Suosittelen siis kokeilemaan!!
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Laitatko listaa asennetuista ohjelmista niin auttaa analysoimaan onglemaa. Uskoisin että yleisin virhe alottavilla jailbreakkaajilla on se että pumppaavat puhelimen täyteen niitä Cydian purkkavirityksiä - ei ihme jos puhelin vähän köhii. Itse asennan tätä välttääkseni vain välttämättömät. Esim. Winterboard-lähti mäkeen ekan kokeilun jälkeen reilu 4 vuotta sitten...Qrre kirjoitti: Mää jailbreikkasin oman iPhone 3GS:ni (jossa on 5.0.1) ensimmäistä kertaa. Pari päivää oon käyttäny ja tuntuu kyllä hidastuneen jaibreikittomaan 5.0.1:seen verrattuna. Koti-valikossakin sivuja selatessa tuntuu tökkivän, mitä ei ennen ole tehnyt. Akkukin menee helposti päivässä. En tiä johtuuko tää pelkästä jailbreikista vai mun lataamista ohjelmista, mutta hidastunut on. Täytyy vaan toivoo että tää on vaan väliaikaista.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka