Meidän äänestyspaikalta avautuvassa maisemassa on keskeisesti sijoittuneena talo, jossa asumme....
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Siinä on hyvin merkitty betonipylväät ja muut, noihin ei ainakaan voi törmätä.Tauvo kirjoitti:Pinkkiä ja ympyröitä P-hallissa.
Hieno yksityiskohta, "low key" meininkiä. En tunnista mistä on, kerrotko?hatey kirjoitti:Yksityiskohta
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Onko se alkuperäinen? Minä olen päässyt pikkupoikana pitelemään aitoa Luger Parabellumia vaikka taisinkin olla liian nuori ampumaan sillä, kun isot sedät vain ampuivat. Se oli hieno kokemus se.hatey kirjoitti:^ Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken Aktien-Gesellschaftin logo (DWM) Parabellumin lukon polvinivelestä.
On kyllä. Onpa vielä ns "matching numbers" numerotarkka. m/23 eli 7.65 para.Mikael K. kirjoitti:Onko se alkuperäinen? Minä olen päässyt pikkupoikana pitelemään aitoa Luger Parabellumia vaikka taisinkin olla liian nuori ampumaan sillä, kun isot sedät vain ampuivat. Se oli hieno kokemus se.hatey kirjoitti:^ Deutsche Waffen- und Munitionsfabriken Aktien-Gesellschaftin logo (DWM) Parabellumin lukon polvinivelestä.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
hatey kirjoitti: On kyllä. Onpa vielä ns "matching numbers" numerotarkka. m/23 eli 7.65 para.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Olette väärässä,saat anteeksi. Mikaelin kirkko on kyllä hienompi eihän se noin iso ole mutta on siinä enemmän linjaa. Tuo tuomiokirkko on niinkuin J.Palmun lato maalaukset joka kylässä on samanlainen liiteri.amanita kirjoitti:Oi Tauvo, tosi upea kuva kaupunkimme komeimmasta kirkosta ympäristöineen!
Kuvassa Mikken takaovi...kerabit kirjoitti:Olette väärässä,saat anteeksi. Mikaelin kirkko on kyllä hienompi eihän se noin iso ole mutta on siinä enemmän linjaa. Tuo tuomiokirkko on niinkuin J.Palmun lato maalaukset joka kylässä on samanlainen liiteri.amanita kirjoitti:Oi Tauvo, tosi upea kuva kaupunkimme komeimmasta kirkosta ympäristöineen!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Taas näitä makuasjoita, sano, ei siis ole anteeksiannettavaa eikä pyydettävää.kerabit kirjoitti:Olette väärässä,saat anteeksi. Mikaelin kirkko on kyllä hienompi eihän se noin iso ole mutta on siinä enemmän linjaa. Tuo tuomiokirkko on niinkuin J.Palmun lato maalaukset joka kylässä on samanlainen liiteri.amanita kirjoitti:Oi Tauvo, tosi upea kuva kaupunkimme komeimmasta kirkosta ympäristöineen!
Olen kyllä amanitan linjoilla tässä asiassa. Mikaelin kirkkoja on mielestäni Suomi täynnä, johtuisiko Lars Sonckin suosiosta? Hyvin samalta näyttävät esim Chiewitzin piirtämät, joita löytyy ainakin ainakin Loviisasta, Somerolta ja jos silmäni eivät valehtele on Uudenkaupunginkin kirkko hänen kynästään.amanita kirjoitti:Taas näitä makuasjoita, sano, ei siis ole anteeksiannettavaa eikä pyydettävää.kerabit kirjoitti:Olette väärässä,saat anteeksi. Mikaelin kirkko on kyllä hienompi eihän se noin iso ole mutta on siinä enemmän linjaa. Tuo tuomiokirkko on niinkuin J.Palmun lato maalaukset joka kylässä on samanlainen liiteri.amanita kirjoitti:Oi Tauvo, tosi upea kuva kaupunkimme komeimmasta kirkosta ympäristöineen!Minun esi-isäni on haudattu Tuomiokirkon kuoriosaan, se on siis minulle suurin ja kaunein kirkko!
Minenoo mikään käsväskytyyppi, mullon kunnon laukkuja ja reppuja, jalusta on vissiin n. 40 cm kokoon tuupattuna, ja väsky oli Apple-logoinen olkalaukku. Mahtuhan se sinne, mutta ajattelin, että porukat kuskaa noita ehkä ihan omissa pusseissaan...äääh, miten ton nyt sanois rivottomasti: Onko jalustoille suositeltavia kantolaukkuja?hatey kirjoitti:^Täh?
Jalusta kulkee autolla. Kuvaustilanteessa jalkaillessa se kulkee olkapäällä kantaen. Eihännyt jalusta mihnä kassiin tai taskuun mahdu? Mimmonen rimppa se se sinun jaljusta on, jos se kerta sopii johonkin Louis Vittonin käsilaukkuun?