![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
kyllä vaikeaa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Luistelun jälkeen kävin äänestämässä.
JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Jussi68 kirjoitti:Luistelin ensimmäistä kertaa kahteenkymmeneen vuoteenpysyin pystyssä, mutta oli
kyllä vaikeaa
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tuliko sievä lopputulos?hatey kirjoitti:Sain ranskalaisen manikyyrin valmiiksi.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kokeile rakennekynsiä. Niistä kuitenkin pieni varoitus: näppikset kuluvat.hatey kirjoitti:Muuten hyvä, kunhan ei olisi tuota taannoin katkennutta kynttä. Se pilaa täydellisyyden.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Pitkät kynnet sopivat blondeille, jotka eivä tee mitään!tuomaril kirjoitti:Tuliko sievä lopputulos?hatey kirjoitti:Sain ranskalaisen manikyyrin valmiiksi.
Teenhän minä.Citruuna kirjoitti:Pitkät kynnet sopivat blondeille, jotka eivä tee mitään!tuomaril kirjoitti:Tuliko sievä lopputulos?hatey kirjoitti:Sain ranskalaisen manikyyrin valmiiksi.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
No siinä tulee näköjään annettua lupa liki mihin vaan.richidi kirjoitti:Mitä siinä luki? Menin hyväksymään tuosta noin vaan…tosikko kirjoitti:Lukaisin uudet käyttöehdot ja katkaisin Spotify Premium sopimukseni.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Höh! Jatkuvasti valitat naisen puutetta - taitaa todellisuus olla jotain ihan muuta? Naisia joka sormelle ja muillekin ulokkeille? Et saa öisinkään niiltä hetken rauhaa?M.P.T kirjoitti:Heräsin ja käynnistin tietokoneen. Minut herätti eräs neitonen tekstiviestillään ja harvemmin nousen näin virkeänä. Ennen kuin minusta aletaan luulemaan ihan liikoja niin sanon, että elkää mahdottomia luulko. Vaikka sain kivan viestin kivalta vapaalta tyttöseltä niin ei luulla mahdottomia minusta. Tässä nyt sitten mietin, että mitähän tänään söisi, koska nälkäkin alkaa olemaan.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyseinen tyttö oli viettämässä aikaansa perheensä luona davao cityssä. On aika pitkä matka sinne lähteä. Englannin kielikylpyä tulee siis saatua. En näe tyttösiä livenä. Parhaat ystävät on naisia ja ystävät kirjoittavat toisilleen. Eroaako se onko mun bestikset naisia tai miehiä. Voin olla myös kaveri naisten kanssa ja olla hetero. Jos kosisin aamuista viestin lähettäjää niin vastaus olisi varmasti kyllä. Minulla ei vaan ole ikinä varaa matkustella. Hänen kanssaan tullut viedtiteltyä 16vuotta joten tunnetaan ihan hyvin.KunkkuJ kirjoitti:Höh! Jatkuvasti valitat naisen puutetta - taitaa todellisuus olla jotain ihan muuta? Naisia joka sormelle ja muillekin ulokkeille? Et saa öisinkään niiltä hetken rauhaa? Ettet vaan olisi niitä kyltymättömiä, joille mikään ei riitä?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Annoit jonkun koskea sinuun?hatey kirjoitti:Kotiuduin hierojalta.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Minä en voisi ikinä mennä hierojalle juurikin tuosta syystä!Hieno kirjoitti:Annoit jonkun koskea sinuun?hatey kirjoitti:Kotiuduin hierojalta.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Entä jos hieroja käyttää kumisuojusta?Citruuna kirjoitti:Minä en voisi ikinä mennä hierojalle juurikin tuosta syystä!Hieno kirjoitti:Annoit jonkun koskea sinuun?hatey kirjoitti:Kotiuduin hierojalta.
Mutta kun tämä hieroja onkin hieno ihminen.Citruuna kirjoitti:Minä en voisi ikinä mennä hierojalle juurikin tuosta syystä!Hieno kirjoitti:Annoit jonkun koskea sinuun?hatey kirjoitti:Kotiuduin hierojalta.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Onneksi on keksitty semmonen juttu kuin lihashuolto. Ei tartte hierojaa.Citruuna kirjoitti:Minä en voisi ikinä mennä hierojalle juurikin tuosta syystä!Hieno kirjoitti:Annoit jonkun koskea sinuun?hatey kirjoitti:Kotiuduin hierojalta.