paulaw kirjoitti:Mulla on käsitys, että iDock on aika nuori kaveri. Eikä välttämättä ole koskaan tavannut edes yhtään homoseksuaalia (saati ollut pridekulkueessa) eli asia on täysin vieras. Ennakkoluuloja tai epävarmuutta, ehkä ja kyllä, mutta yleensä maailman avartuminen ja erilaisiin ihmisiin törmääminen voi auttaa kummasti asiaa. Sitä en tiedä, auttaako provosointi. Koska olet moderaattori, sulla on taviskirjoittajaa suurempi vastuu olla provosoimatta. Ikävä kyllä, tältäkin palstalta löytyy varmasti homovastaisia henkilöitä enemmän kuin yksi, mutta sen kanssa on vain elettävä. Samoin iDockin (ja parin muun) on myönnettävä että kaiken todennäköisyyden perusteella tällä foorumilla on pakko olla homojakin (Apple-foorumi hei:) ), eikö totta?
Totta; olen kyllä nuori. Tähän on vain kommentoitava että mielipiteeni eivät mitenkään liity ennakkoluuloihin ja siihen, että olisin käsitykseni heistä muodostanut "tynnyrissä". Asiasta olen ottanut selvää lukemalla aiheesta ja tutustumalla kyseisiin ihmisiin. Aivan; tuttavapiiristäni löytyy kyllä sekä homoja että lesboja ja olemme asioista keskustelleet että miksi on näin.
Ok; esitin mielipiteeni ehkä liian jyrkästi, mutta kuten on moneen kertaan huomattu, saa tekstistä erilaisen käsityksen kuin kasvotusten jutellessa. Suotakoon se minulle anteeksi.
Luulenpa, että moraalini ja arvoni tulevat suvusta, perheestä, lähikulttuuristani ja uskonnostani. Ottakaa huomioon, että on niitä homouden vastustajia myös ns. "ei-uskovissa" piireissäkin

Ja kuten olen tainnut sanoakin, en suhtaudu asiaan niin ehdottomasti. Kuten tuolla jokin kirjoittelikin; homotkin ovat ihmisiä. Totta kai he ovat!
Haluan silti pyytää anteeksi jos jokin kirjoituksistani oli esitetty liian räikeästi ja jotakin asianomaiskuntaa loukkaavasti.