Otan tietty maanantaina yhteyttä Irlantiin ja selvitän asian.
AppleCare mokailee?
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Josku
- Viestit: 146
- Liittynyt: 20.2.2004 klo 21.22
- Paikkakunta: Helsinki
AppleCare mokailee?
Viesti Kirjoittaja Josku »
Tarkemmin linkin takaa. Ymmärtäisin, yhden virheen (Case No.), mutta kun tuon lisäksi koneen tietoihin on kahteen kertaan laitetettu minut. Mitä on tapahtunut? Onhan ne mokaillut ja hoitanut asioita mun kohdalla harvinaisen huonosti, mutta tuskin ne sentään haluaa mua lepytellä tollasella
Kyllähän AC:n pitäisi seriaalilla kone löytää, mutta joku onneton joutuu taatusti odottelemaan konettaan luvattua kauemmin.
Otan tietty maanantaina yhteyttä Irlantiin ja selvitän asian.
Otan tietty maanantaina yhteyttä Irlantiin ja selvitän asian.
-
strong
- Viestit: 4887
- Liittynyt: 20.2.2004 klo 23.21
Re: AppleCare mokailee?
Viesti Kirjoittaja strong »
Kyllä tuo robottipuhelinhierarkiassa odottelu voi olla turhauttavaa. Eikö Protection planin puitteissa laiteetta olisi voinut korjata esim Tectorissa, pitikö lähettää ulkomaille?
Neuvoa voi ensin kysyä suomalaisilta Apple Centereiltä: Tector, Officeline, Machuolto (viimeinen tietyllä varauksella).
Jos toimittaja on UPS, älä ihmettele jos iBookisi tai PB -lippulaiva kuljettaa sen tähtitieteen laitokselle. Näin kävi kerran kun tilasin USA:sta erään tuotteen. Ei sopinut heidän astronomisiin laitteisiinsa ja osoitetiedot olivat puutteelliset. Jossain vaiheessa asia kuitenkin selvisi kuten usein käy.
Ehkäpä ibookin ovat päässeet loppumaan tehtaalta ja saat Powerbookin korvikkeeksi. Kaikkea kun ei kannata nykyisin korjata takuuna vaan vaihtaa uuteen. Toisaalta P-planin suhteenkin kannattaa olla tiukkana, Apple on toisinaan pyrkinyt poissulkemaan tiettyjä mahdollisesti kulumisesta johtuneita ilmeisiä valmistusvikoja, esim näppis kuuluu planiiin samoin PB:n titaanikuorten hilseily.
Neuvoa voi ensin kysyä suomalaisilta Apple Centereiltä: Tector, Officeline, Machuolto (viimeinen tietyllä varauksella).
Jos toimittaja on UPS, älä ihmettele jos iBookisi tai PB -lippulaiva kuljettaa sen tähtitieteen laitokselle. Näin kävi kerran kun tilasin USA:sta erään tuotteen. Ei sopinut heidän astronomisiin laitteisiinsa ja osoitetiedot olivat puutteelliset. Jossain vaiheessa asia kuitenkin selvisi kuten usein käy.
Ehkäpä ibookin ovat päässeet loppumaan tehtaalta ja saat Powerbookin korvikkeeksi. Kaikkea kun ei kannata nykyisin korjata takuuna vaan vaihtaa uuteen. Toisaalta P-planin suhteenkin kannattaa olla tiukkana, Apple on toisinaan pyrkinyt poissulkemaan tiettyjä mahdollisesti kulumisesta johtuneita ilmeisiä valmistusvikoja, esim näppis kuuluu planiiin samoin PB:n titaanikuorten hilseily.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit