Snow Leopard iMacissa, Lion uudessa Mac Minissä. Musat ja kirjastot vanhemmalla iMacilla, täysipäiväiseksi käyttökoneeksi nousee nyt Mac Mini ja haluaisin ideaalisesti tähän uuden koneen käyttöön nuo kirjastot. Kotijaolla sain toki näkymään Mac Minin puolella soittolistat ja biisejä voi kuunnella, mutta haluaisin saada käyttöön kaikki vapaudet eli listojen muokkaus, arvosanat jne.
Onko mahdollista?
iTunes ja jako?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes ja jako?
Viesti Kirjoittaja Riku7 »
• MacPro5,1 2 x 2,4 GHz 6-Core Intel Xeon • iMac G4 1Ghz 17" • iBook G3 blueberry clamshell •
-
Re: iTunes ja jako?
Viesti Kirjoittaja Raikka »
Koitapa kopioida se iTunes Library vanhasta koneesta uuteen.
Katso myös, että musat löytyy asianomaisesta paikasta, tai voit joutua manuaalisesti siirtelemmään.
iTunesista ostetun musiikin ja iTunes ostovalutuuttelutilien suhteen minulla ei ole kokemusta, selaa vielä hiukan foorumia niiden osalta...
Katso myös, että musat löytyy asianomaisesta paikasta, tai voit joutua manuaalisesti siirtelemmään.
iTunesista ostetun musiikin ja iTunes ostovalutuuttelutilien suhteen minulla ei ole kokemusta, selaa vielä hiukan foorumia niiden osalta...
Huom! Vain oma vaatimaton arveluni - ei välttämättä tietoa!
R.
R.
-
Mikä on se niksi, että arvostelut, listat, tagit ja kuvitukset eivät häviä? Olen käyttänyt niihin paljon aikaa.
• MacPro5,1 2 x 2,4 GHz 6-Core Intel Xeon • iMac G4 1Ghz 17" • iBook G3 blueberry clamshell •
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Käsittääkseni riittää kun kopioit vanhasta koneesta koko sen iTunes Media-kansion. Tai vanhemmissa asennuksissa pelkkä iTunes-kansio, jossa on sisällä vaikka mitä.Riku7 kirjoitti:Mikä on se niksi, että arvostelut, listat, tagit ja kuvitukset eivät häviä? Olen käyttänyt niihin paljon aikaa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Kopioitu... Miten saan vielä iTunesin tunnistamaan nämä kaikki? Pelottaa hieman että menetänkö nyt kaikki.....
-
Ei kun sori, mua sotki tuo Mac Minin tuplalevy nyt vain. Olin siirtänyt vanhalta koneelta serverillä olevaan kansioon joka oli oikea, mutta Mac Minihän ei lue sieltä niin kuin se olisi järjestelmän kansio. Kamat siirretty koneen varsinaiselle HD:lle ja siellä lepää. Asia selvä & ratkaistu.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka