Laitoitko Amalle vai?KunkkuJ kirjoitti:Lähetin just kiukkuisen YV:n yhdelle modelle, koska siltä tuli minulle herjaava viesti.
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei kai Ama osaa ketään herjata, kun sillä on niin kauniit silmätkin?tuomaril kirjoitti:Laitoitko Amalle vai?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Palautin CD:n ja DVD:n, lainasin pari CD:tä - huokeampaa kuin ostaminen / laillisempaa kuin piratismi 8)
JL
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Inhoan talvea. Ulkona oli tänään 18 astetta pakkasta. Pukeuduin oikein ja painuin ulos muutaman kilometrin lenkille. Nautin kovasti auringonpaisteesta pikkupakkasessa, raikkaasta ilmasta ja valon välkkymisestä valkoisilla hangilla. Eikä palellut.Citruuna kirjoitti:Tulin ulkoa sisälle. Hyi hemmetti että oli kylmä. Mittari näyttää 8 pakkasastetta, ja minä olen nyt ihan jäässä. Jos joku tykkää talvesta ja palelemisesta nii sen on pakko olla vähän masokisti
. Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää! Nauttikoot eskimot talvesta, minä tykkään lämmöstä ja kaikesta ihanasta!
Elämä on pukeutumiskysymys.
-
-
Ei ymmärrätuomaril kirjoitti:Päästin velijen iPhonen vankilasta.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Jailbreikkasin hänen iPhonensa. Ymmärrätkö nyt?Citruuna kirjoitti:Ei ymmärrätuomaril kirjoitti:Päästin velijen iPhonen vankilasta.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Joo, koska tuon jailbreikkaamisen olen kysynyt jo aiemmin sinultatuomaril kirjoitti:Jailbreikkasin hänen iPhonensa. Ymmärrätkö nyt?Citruuna kirjoitti:Ei ymmärrätuomaril kirjoitti:Päästin velijen iPhonen vankilasta.
-
Jaa, en kyllä muista.Citruuna kirjoitti:Joo, koska tuon jailbreikkaamisen olen kysynyt jo aiemmin sinultatuomaril kirjoitti:Jailbreikkasin hänen iPhonensa. Ymmärrätkö nyt?Citruuna kirjoitti:Ei ymmärrätuomaril kirjoitti:Päästin velijen iPhonen vankilasta.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
– – –
iMac QuadCore i5 21,5" Mid 2011, 2,7 Ghz, 16 GB, 1 TB, Mac OS X 10.11.6
MacBookAir M1, 13"
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kas, tuo seniili savolainen osui taas oikeaan, pitäsköhän sen kävästä lottoamassa kun tuntuu arvaukset osuvan kohdilleen. Jaa ei sentään elä meekkään. Kyllä nuo sylinterienlämmittimet menivät juurikin sinne mihin pitikin ja olivat ihan oikeanlaiset. Mutta olet sentään oikeassa siinä että olen yleensä siellä mihin koneet uppoa tai hajoaa tms vastaavaa. Siksi nuo omituiset ihmiset maksavat mullen siitä kohtuullista korvausta että menen paikalle ja pistän koneet takaisin toimintaan.KunkkuJ kirjoitti:Se mitään itte tehny! Etkö oo huomannu, että karsee on aina siellä, missä koneet hajoaa, uppoaa suohon tai muuta semmosta? Sitä paitsi nuo kynttilät on takuulla väärän malliset, eikä satu sinne, mihin on tarkoitettu.Macco kirjoitti:Rakennapa itse 4 kpl hehkutulppia. Ei se kaikilta onnistu.KunkkuJ kirjoitti:Ilman tietoa, taitoa ja osaamista on vaikea pystyä tuon parempaan.
-
olisi tuo oikeastaan pitäny pikku kielikäännösajattelullakin pysyä päättelemäänCitruuna kirjoitti:Joo, koska tuon jailbreikkaamisen olen kysynyt jo aiemmin sinultatuomaril kirjoitti:Jailbreikkasin hänen iPhonensa. Ymmärrätkö nyt?Citruuna kirjoitti:Ei ymmärrätuomaril kirjoitti:Päästin velijen iPhonen vankilasta.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Unohdit minut ja Oton tuosta listasta?Citruuna kirjoitti:. Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää!
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Kunkku luulee selvästikkin liikaa itsestään.KunkkuJ kirjoitti:Unohdit minut ja Oton tuosta listasta?Citruuna kirjoitti:. Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää!
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä olin ulkona koko päivä. Ihan oli mukavaa, pidän talvesta. Kesällä on mahdottomuus olla ulkona koko päivää, ei semmoista masokistia olekaan, kuka siihen tuskaan kykenisi. Olin ulkoilemassa Lupinmäen ulkoilualueella.Macco kirjoitti:Inhoan talvea. Ulkona oli tänään 18 astetta pakkasta. Pukeuduin oikein ja painuin ulos muutaman kilometrin lenkille. Nautin kovasti auringonpaisteesta pikkupakkasessa, raikkaasta ilmasta ja valon välkkymisestä valkoisilla hangilla. Eikä palellut.Citruuna kirjoitti:Tulin ulkoa sisälle. Hyi hemmetti että oli kylmä. Mittari näyttää 8 pakkasastetta, ja minä olen nyt ihan jäässä. Jos joku tykkää talvesta ja palelemisesta nii sen on pakko olla vähän masokisti
. Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää! Nauttikoot eskimot talvesta, minä tykkään lämmöstä ja kaikesta ihanasta!
Elämä on pukeutumiskysymys.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
TAAS!tuomaril kirjoitti: Kunkku luulee selvästikkin liikaa itsestään.

-
joku fiksu voisi huomata, että kyseessä ei ole unohdus 8)KunkkuJ kirjoitti:Unohdit minut ja Oton tuosta listasta?Citruuna kirjoitti:. Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää!
Ja olen hyvin ylpeä itsestäni, kun en raivostunut, vaan vastaan ihan rauhallisen sivistyneesti. 8)
-
Sitikka on fiksu!Citruuna kirjoitti:joku fiksu voisi huomata, että kyseessä ei ole unohdus 8)KunkkuJ kirjoitti:Unohdit minut ja Oton tuosta listasta?Citruuna kirjoitti:. Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää!
-
Hah, kuka voi kaivata hyttysiä, hiekkapölyä, hiestä tahmeaa ihoa, likaa, kärpäsiä, pahalle haisevia rehuja, siitepölyä, kuumaa ja inhoittavaa, sekä rumia karvakinttuisia hikinahkaisia vyölaukkuihmisiä? Hyi yök, ihan puistattaa koko ajatus.Citruuna kirjoitti:.....Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää! Nauttikoot eskimot talvesta, minä tykkään lämmöstä ja kaikesta ihanasta!
-
En ole koskaan telttaillut talvella, mutta kesäisin kyllä, ja silloin kyllä tulee oleiltua ulkona monta päivää ja yötä. Eiköhän telttailunkin voi laskea ulkoiluksi?hatey kirjoitti: Kesällä on mahdottomuus olla ulkona koko päivää, ei semmoista masokistia olekaan, kuka siihen tuskaan kykenisi. Olin ulkoilemassa Lupinmäen ulkoilualueella.
-
Kesässä on sekin hyvä puoli, että voi ajaa skootteria!hatey kirjoitti:Hah, kuka voi kaivata hyttysiä, hiekkapölyä, hiestä tahmeaa ihoa, likaa, kärpäsiä, pahalle haisevia rehuja, siitepölyä, kuumaa ja inhoittavaa, sekä rumia karvakinttuisia hikinahkaisia vyölaukkuihmisiä? Hyi yök, ihan puistattaa koko ajatus.Citruuna kirjoitti:.....Kaipaan suloista kesää, lempeää auringon lämpöä, ihanaa vihreyttä, suloista kesätuulta, kukkien tuoksua, perhosia, lintuja, uimarantaa, kaipaan niin että tekee kipeää! Nauttikoot eskimot talvesta, minä tykkään lämmöstä ja kaikesta ihanasta!
-
Eihän teltassa ole ilmastointilaitetta ja parkettilattiaa, eikä kaakeliseinäistä suihkua, eikä kromipintaisia hanoja, jääkaappia, Bluray/DVD-soitinta....eihän teltassa ole mitään! Miten joku voi hylätä kaikki elämän perusedellytykset ja asua jossain tikkujen varaan pingotetussa rätissä?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka