Rakas iLuuri 4S jää tietenkin kotiin.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minulla oli iHupatin -15° pakkasessa 4 tuntia ihan penkillä ulkona, hyvin toimi. Akun varaustila kylläkin laski ko aikana 12%.tuomaril kirjoitti:Lähteä kaverin kanssa tuonne -10 asteen pakkaseen.![]()
Rakas iLuuri 4S jää tietenkin kotiin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Älä yritä. Lehdessä luki aivan selvästi, että iLuurilla ei tee pakkasessa yhtään mitään. Ja painettu sana on aina totta.hatey kirjoitti: Minulla oli iHupatin -15° pakkasessa 4 tuntia ihan penkillä ulkona, hyvin toimi. Akun varaustila kylläkin laski ko aikana 12%.
Kyllä minulla n. vuosi sitten toimi iPhone 4:nen ihan hyvin parin kymmenen asteen pakkasessa. Tuota uutta 4S:ää en vain jostain syystä uskalla ottaa pakkaseen pitkiksi ajoiksi.KunkkuJ kirjoitti:Älä yritä. Lehdessä luki aivan selvästi, että iLuurilla ei tee pakkasessa yhtään mitään. Ja painettu sana on aina totta.hatey kirjoitti: Minulla oli iHupatin -15° pakkasessa 4 tuntia ihan penkillä ulkona, hyvin toimi. Akun varaustila kylläkin laski ko aikana 12%.
Parin kymmenen? Eli pari kertaa kymmenen asteen pakkasessa? Entä muulloin?tuomaril kirjoitti: Kyllä minulla n. vuosi sitten toimi iPhone 4:nen ihan hyvin parin kymmenen asteen pakkasessa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tarkoitin että toimi ihan hyvin noin 20 asteen pakkasessa.KunkkuJ kirjoitti:Parin kymmenen? Eli pari kertaa kymmenen asteen pakkasessa? Entä muulloin?tuomaril kirjoitti: Kyllä minulla n. vuosi sitten toimi iPhone 4:nen ihan hyvin parin kymmenen asteen pakkasessa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Sotilas Apteekista ilmeisesti?Kain kirjoitti:Mennä hakemaan tähänhetkiseen vitutukseen lääkettä.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mikä ihmeen Sotilas Apteekki?Carde kirjoitti:Sotilas Apteekista ilmeisesti?Kain kirjoitti:Mennä hakemaan tähänhetkiseen vitutukseen lääkettä.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei ole. Miten sinun jatkuva juomisesi voi olla minun syytäni?arttula kirjoitti:Aion mennä huomenna kiipeämään jyrkälle ja jäiselle katolle rapulapäissäni. Jos putoan, se on Kunkun syytä kaikki.
Masennat Arttulaa?KunkkuJ kirjoitti:Ei ole. Miten sinun jatkuva juomisesi voi olla minun syytäni?arttula kirjoitti:Aion mennä huomenna kiipeämään jyrkälle ja jäiselle katolle rapulapäissäni. Jos putoan, se on Kunkun syytä kaikki.
Miten monta kertaa sinulle pitää sanoa, että älä puutu asioihin, joista et mitään ymmärrä!tuomaril kirjoitti: Masennat Arttulaa?
Nyt on viikonloppu. Saan valvoa pidempään!KunkkuJ kirjoitti:Miten monta kertaa sinulle pitää sanoa, että älä puutu asioihin, joista et mitään ymmärrä!tuomaril kirjoitti: Masennat Arttulaa?Sinä olet aivan liian nuori ymmärtämään elämästä ja sen ongelmista yhtään mitään. Sitä paitsi sinun pitäisi jo olla nukkumassa!
Viesti Kirjoittaja arttula »
Koska pakotat minut jyrkälle, jäiselle katolle ilman turvaköysiä.KunkkuJ kirjoitti:Ei ole. Miten sinun jatkuva juomisesi voi olla minun syytäni?arttula kirjoitti:Aion mennä huomenna kiipeämään jyrkälle ja jäiselle katolle rapulapäissäni. Jos putoan, se on Kunkun syytä kaikki.
Eivätkö ne antaneet sieltä osastolta sinulle viikonloppulääkkeitä noihin pelkotiloihisi? Vai mikä sinut sinne katolle pakottaa? Miten minä tuohon liityn?arttula kirjoitti:
Koska pakotat minut jyrkälle, jäiselle katolle ilman turvaköysiä.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Voi pikkuistatuomaril kirjoitti:Nyt on viikonloppu. Saan valvoa pidempään!KunkkuJ kirjoitti:Miten monta kertaa sinulle pitää sanoa, että älä puutu asioihin, joista et mitään ymmärrä!tuomaril kirjoitti: Masennat Arttulaa?Sinä olet aivan liian nuori ymmärtämään elämästä ja sen ongelmista yhtään mitään. Sitä paitsi sinun pitäisi jo olla nukkumassa!
En ole pikkuinen! Olen 15v.Citruuna kirjoitti:Voi pikkuistatuomaril kirjoitti:Nyt on viikonloppu. Saan valvoa pidempään!KunkkuJ kirjoitti:Miten monta kertaa sinulle pitää sanoa, että älä puutu asioihin, joista et mitään ymmärrä!tuomaril kirjoitti: Masennat Arttulaa?Sinä olet aivan liian nuori ymmärtämään elämästä ja sen ongelmista yhtään mitään. Sitä paitsi sinun pitäisi jo olla nukkumassa!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kuinka pitkä koulumatka?tuomaril kirjoitti:Lähteä kouluun. Pakko mennä bussilla, koska en halua kävellä tuolla-16 asteen pakkasessa.