Minäpä ostin keltaisen kevätesikonhatey kirjoitti: Samalla reissulla voisi käydä kukkakaupassa ostamassa Tulilatvan, jos löytyisi keltainen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Minäpä ostin keltaisen kevätesikonhatey kirjoitti: Samalla reissulla voisi käydä kukkakaupassa ostamassa Tulilatvan, jos löytyisi keltainen.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kaikki keltaiset kukat haisevat pahalle.hatey kirjoitti:Keltaiset kukat ovat kauneimpia kukkia.
Mun piti just nyt vastata että itte haiset, mut joku ehti ennen muaarttula kirjoitti:Kaikki keltaiset kukat haisevat pahalle.hatey kirjoitti:Keltaiset kukat ovat kauneimpia kukkia.
No voi p**, niinhän me kaikki ollaanhatey kirjoitti:Minä en ole mikään joku, Minä olen Minä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Hihi. Voi sua äitin lutumussua.tuomaril kirjoitti:Huomenna olisi takoitus mennä ostamaan äitin kanssa uusi takki mulle.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Veditkö edellisen loppuun ?mercury kirjoitti: Mun pitäis ostaa hanska.
Kukaan ei ymmärrä tuota selostustasi.Citruuna kirjoitti:No voi p**, niinhän me kaikki ollaanhatey kirjoitti:Minä en ole mikään joku, Minä olen Minä.! Siis kaikkihan me ollaan minä eikä sinä, tarkoitan että ei citruuna-minä vaan... no hitsinpitsi vieköön jokainen normaalijärjellä varustetu kai ymmärtää mitä tarkoitan?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Eikun vedin lainahanskalla. Haluun oman hanskan jossa ei ole toisten ruumiinnesteitä.arttula kirjoitti:Veditkö edellisen loppuun ?mercury kirjoitti: Mun pitäis ostaa hanska.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Keltainen on KEVÄINEN väri, taidat olla jo kyllästynyt talveenhatey kirjoitti:Keltaiset kukat ovat kauneimpia kukkia.
Ohoops hmm... et siis ymmärrä? Vika saattaa olla sinussa tai sitten jossain muussahatey kirjoitti:Kukaan ei ymmärrä tuota selostustasi.Citruuna kirjoitti:No voi p**, niinhän me kaikki ollaanhatey kirjoitti:Minä en ole mikään joku, Minä olen Minä.! Siis kaikkihan me ollaan minä eikä sinä, tarkoitan että ei citruuna-minä vaan... no hitsinpitsi vieköön jokainen normaalijärjellä varustetu kai ymmärtää mitä tarkoitan?
En. Keltaiset kukat ovat talven väri.Jussi68 kirjoitti:Keltainen on KEVÄINEN väri, taidat olla jo kyllästynyt talveenhatey kirjoitti:Keltaiset kukat ovat kauneimpia kukkia.![]()
JL
Keltainen on KEVÄINEN väriJussi68 kirjoitti:Keltainen on KEVÄINEN väri, taidat olla jo kyllästynyt talveenhatey kirjoitti:Keltaiset kukat ovat kauneimpia kukkia.![]()
JL
Mikään mielikuvitus oo! Jokainen koiranomistaja tuon tietää. Ja ensi kerralla ku joku koiran omistaja kusettaa lemmikkiään mein pihatien liittymässä mä ammun sen saakelin rakinhatey kirjoitti:^Yöks kuinka likainen mielikuvitus. Ei nuo ole kukkia.
No mutta sinä tietenkin, kaikkihan sen tietäähatey kirjoitti:^Kukahan se täällä on sotaisa kiukkublondi?
Polje jalalla sitä pehmustinmattoa ja pihise ensin ihan rauhassa. Hyperventilaatioon auttaa paperipussiin hengittäminen, kunhan lakkaat vispaamasta käsiäsi samalla kun kihiset. Sen jälkeen mene sen aviomiehesi kainaloon rauhoittumaan.Citruuna kirjoitti:Seuraava hankintani on sinkkuus!