hatey kirjoitti: Miten joku voi hylätä kaikki elämän perusedellytykset ja asua jossain tikkujen varaan pingotetussa rätissä?
Jos ihminen on valinnut autokseen sitikan, hän on tehnyt jo tuossa vaiheessa tietoisen valinnan hylätä kaikki elämän mukavuudet.
Ps. Tätä en olisi sanonut, jos sitikka olisi myöntänyt kaipaavansa minua edes hitusen verran.
Viimeksi muokannut KunkkuJ, 28.1.2012 klo 17.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
hatey kirjoitti:
Hah, kuka voi kaivata hyttysiä, hiekkapölyä, hiestä tahmeaa ihoa, likaa, kärpäsiä, pahalle haisevia rehuja, siitepölyä, kuumaa ja inhoittavaa, sekä rumia karvakinttuisia hikinahkaisia vyölaukkuihmisiä? Hyi yök, ihan puistattaa koko ajatus.
Rumillakin on oikeus nauttia ihanasta kesästä ja lämmöstä. Sinustako vain kauniilla on oikeus nauttia? Nuo karvakintut ja vyölaukut sitten taas on jotain sellaista, joilta vaan yksinkertaisesti voi sulkea silmänsä tai kääntää pään pois.
KunkkuJ kirjoitti:
Jos ihminen on valinnut autokseen sitikan, hän on tehnyt jo tuossa vaiheessa tietoisen valinnan hylätä kaikki elämän mukavuudet.
Huoh! Senkin hölmö ! Olipas typerä ja asiantuntematon väite ! Kaikki, joka ainoa sinua lukuunottamatta, tietävät ja myös myöntävät että Citroën on erittäin mukava!
KunkkuJ kirjoitti:
Huoh! Senkin hölmö ! Olipas typerä ja asiantuntematon väite ! Kaikki, joka ainoa sinua lukuunottamatta, tietävät ja myös myöntävät että Citroën on erittäin mukava!
Citroen on loistava takapuoli, varsinkin kun sellaista ei ilmesty meikäläisen näköpiiriin. Valitettavasti vainon sukulaisia yrittää kaupata mulle sellaisia härdelleitä melkeen joka viikko. Onnistuneesti olen luistanut semmoisen hankinnasta. Toisaalta jos sellaisen ostamisella loppuu tuo sitikan väkisinmyynti niin voisin ehkä sellaisen investoida tuohon pihanperälle rumentamaan maisemaa...
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
KunkkuJ kirjoitti:
Citroen on loistava takapuoli, varsinkin kun sellaista ei ilmesty meikäläisen näköpiiriin. Valitettavasti vainon sukulaisia yrittää kaupata mulle sellaisia härdelleitä melkeen joka viikko. Onnistuneesti olen luistanut semmoisen hankinnasta. Toisaalta jos sellaisen ostamisella loppuu tuo sitikan väkisinmyynti niin voisin ehkä sellaisen investoida tuohon pihanperälle rumentamaan maisemaa...
KunkkuJ kirjoitti:
Älä ihmeessä osta!!! Et ole Citroënin arvoinen
Sain hyvän tarjouksen uudesta C4-autosta, vaihdossa menisi VW-Golf plus 1,4 Tsi johon olen talviautona todella pettynyt, eikä laatukaan vakuuta, Dsg:t hajoaa, Tsi-koneet porsii, jakoketjut venyy (mulla jakoketju vaihdettiin 45tkm kohdalla:)) Juuri äsken siis tein, mietin vaihtaisinko Sitikkaan...
waiski
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 17 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
hatey kirjoitti:^Itelläni ei ole ollut sitikkaa, kaverilla oli, ja sen pari vuotta kaveri kiroili sitä sitikkaa.
Oliko se Sitikka ja sen ostanut kaveri tapahtunut nyt ihan näinä päivinä vai kasarilla? Viimeaikaiset siis näinäpäivinä tapahtuneet käyttökokemukset kiinnostaisi, jotenkin kun noilla Saksalaisilla on ikänsä ajellut, niin Ranskalainen vähän mietityttää, vaikka olen lähes varma, että se on parempi kuin mun paska VW. Kävin laittamassa VW:n narun päähän, kun aamulla pitää läh.. Ettei se karkaa:)
waiski
iPhone 17 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Pari talvea sitten kaveri manaili sitä Sitikkaa. Tosin ei ollut ihan uusi se. Olisiko ollut vuosituhannen vaihteen malleja? Siinä oli jatkuvana ongelmana ne kummalliset hydrauliikkajutskat ja sähköt. Aika herkkä oli myös ruosteelle.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
hatey kirjoitti:Pari talvea sitten kaveri manaili sitä Sitikkaa. Tosin ei ollut ihan uusi se. Olisiko ollut vuosituhannen vaihteen malleja? Siinä oli jatkuvana ongelmana ne kummalliset hydrauliikkajutskat ja sähköt. Aika herkkä oli myös ruosteelle.
Joo, eli aika vanha kait, Sitikat ja yleensä Ranskalaiset eivät ole ruostuneet ysärin jälkeen, toisin kuin Mersut, Fordit, Mazdat jne...
Kävin sammuttamassa takapihan vuoristomännystä jouluvalot, kevättä odotellessa:)
waiski
iPhone 17 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
hatey kirjoitti:Pari talvea sitten kaveri manaili sitä Sitikkaa. Tosin ei ollut ihan uusi se. Olisiko ollut vuosituhannen vaihteen malleja? Siinä oli jatkuvana ongelmana ne kummalliset hydrauliikkajutskat ja sähköt. Aika herkkä oli myös ruosteelle.
Joo, eli aika vanha kait, Sitikat ja yleensä Ranskalaiset eivät ole ruostuneet ysärin jälkeen, toisin kuin Mersut, Fordit, Mazdat jne...
Kävin sammuttamassa takapihan vuoristomännystä jouluvalot, kevättä odotellessa:)
waiski
Hanki joku iloisen punainen auto, ja ajele sillä jonnekin kylille vähän kattelemaan, virkistyt ja saat kenties uusia hyviä ideoita, ties vaikka uusia tuttavuuksiakin.
Kiva kun jo vaikutat positiivisemmalta, olotilasi eilen, äh, toissa päivänä jäi pitkäksi aikaa vaivaamaan mieltäni.
Viimeksi muokannut amanita, 29.1.2012 klo 0.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
arttula kirjoitti: Vain minä pystyn tekemään siitä NIIN hyvältä maistuvaa.
Onko kukaan muu ollut tuosta asiasta kanssasi samaa mieltä?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli