Hieno kirjoitti:Vaihdoin työpöydän. Nyt mahtuu jalatkin tuonne alle!
Pöydänjalat vai? Kannattaa ostaa sellaisia pöytiä, joiden alle mahtuu pöydänjalat.
Omat jalata mahtuu hyvin. Kyllä nuo pöydänjalatkin juuri ja juuri sopii tuonne.
Minä en pidä jaloista. En sitten yhtään. Siksi olohuoneen ruokaryhmässäkin on vain viisi jalkaa, vaikka ruokailemaan sopii kivasti neljä. Kirjahyllynkin olen ripustanut seinälle, koska en halua sen vievän kallisarvoisia lattianeliöitä.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
darthmother kirjoitti:Eikö suppilovahverossa ole punainen lakki missä valkeat pilkut? ylmäyyhemePipAlo Kattitilaskalimakeimmukii jannsnsnsn *.•’¨nö nönönö
Pöydänjalat vai? Kannattaa ostaa sellaisia pöytiä, joiden alle mahtuu pöydänjalat.
Sellaiset pöydänjalat on parhaita, joissa ei ole turhaa ilmaa ylä- eikä alaosassa. On siis mitoitettu täydellisesti pöytälevyn ja lattian väliselle alueelle.
Sellaiset pöydänjalat on parhaita, joissa ei ole turhaa ilmaa ylä- eikä alaosassa. On siis mitoitettu täydellisesti pöytälevyn ja lattian väliselle alueelle.
Katselin YLE Areenasta kuinka ikälopun röhnän asiantuntija Hans Hitler taas jutteli 17000-luvusta ja 18000-luvusta ja 19000-luvusta ja toki välillä oli myös tarinaa vuodesta 18-9 ja sen semmoisista.
Lihapipo kirjoitti:Katselin YLE Areenasta kuinka ikälopun röhnän asiantuntija Hans Hitler taas jutteli 17000-luvusta ja 18000-luvusta ja 19000-luvusta ja toki välillä oli myös tarinaa vuodesta 18-9 ja sen semmoisista.
Huh huh! Mahtaa kantaa asiantuntijalla tiedot pitkälle.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
hatey kirjoitti:Laitoin Pikku-Kettusen omaan makuupussiinsa ja asettelin hänet nukkumaan. Onhan jo ilta.
Hienot kuviot noissa lakanoissa. Olisi kyllä kiva nähdä hatey livenä kun kettukin peitettiin noin hellästi.
Itse heitin vaatteet kaappiin ja söin sen päälle rasian kananmunia. En oikein tykkää kotitöistä, mutta pakko ne on jonkun tehdä.
Viimeksi muokannut M.P.T, 29.1.2012 klo 22.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.