Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
En sentäs. Nuudeleinen ryystäminen kun vaatii lautasen ylle kumartumista, joka taas venyttää niskaa ja selkää. Tikit ei tykkää venytyksestä.hatey kirjoitti:^Oletko ommellut huulesi yhteen?
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ostin Saksasta eli eBaystä hienon design-esineen, on ollut New Yorkin Momassa ja missä vielä. Ja ne kirotut rahtitunarit on paiskoneet sitä kuin mitäkin kahvisäkkiä! Neljään kohtaan on onnistuttu saamaan ihan kunnon halkeamat! On se nyt peeveli, minä menen kaljalle.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Oliko isokin taloudellinen menetys?Maza kirjoitti:Nyt tekisi mieleni päästää ilmoille muutama harkitsematon voimasana!
Ostin Saksasta eli eBaystä hienon design-esineen, on ollut New Yorkin Momassa ja missä vielä. Ja ne kirotut rahtitunarit on paiskoneet sitä kuin mitäkin kahvisäkkiä! Neljään kohtaan on onnistuttu saamaan ihan kunnon halkeamat! On se nyt peeveli, minä menen kaljalle.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
No ei tuo ihan säpäleinä ole, joten esine on yhä toimiva. Eikä se oikeastaan kovin kallis ollut, mutta tässä kunnossa sen arvo ei ole puoliakaan maksamastani, eikä se se takuulla nouse. Puhutaan kuitenkin alle 300 eurosta.iDock kirjoitti:Oliko isokin taloudellinen menetys?Maza kirjoitti:Nyt tekisi mieleni päästää ilmoille muutama harkitsematon voimasana!
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ketsuppia leipään?M.P.T kirjoitti:Ketsuppi loppu ja nyt ruoka ei sitten tietenkään maistuMiksi mistään ei saa näitä 10kg pulloja, koska iso Heinz menee viikossa muutenkin. Nyt tekisi niin mieli leipää ja kerros ketsuppia niskaan.

-
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kyllä. Ja namia onKain kirjoitti:Ketsuppia leipään?M.P.T kirjoitti:Ketsuppi loppu ja nyt ruoka ei sitten tietenkään maistuMiksi mistään ei saa näitä 10kg pulloja, koska iso Heinz menee viikossa muutenkin. Nyt tekisi niin mieli leipää ja kerros ketsuppia niskaan.

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-

-
Minä olen ainoa normaali täällä.
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mikäs Android luuri sulla on? Siis vaihdoitko kokonaan Androidiin vai käytätkö iPhonea vapaa-ajalla?M.P.T kirjoitti:Kyllä tuo android on niin suljettu ja huono järjestelmä, että tulee ikävä iPhonea. Töihin kun sellaista ei voi ottaa mukaan, koska se voi mennä rikki. Tuo android vie hermot ja päivittääkkin pitäisi, mutta siinäkin se vänkää vastaan. Mikä siinä androidissa nyt niin hyvää on? Paljon rajoittuneempi kuin iPhone.
-
Kaksi luuria käytössä. iPhone 4S ja HTC WildFire S. Jälkimmäinen on pieni, joten se on syy sen käytölle. Mahtuu taskuun hyvin.tuomaril kirjoitti:Mikäs Android luuri sulla on? Siis vaihdoitko kokonaan Androidiin vai käytätkö iPhonea vapaa-ajalla?M.P.T kirjoitti:Kyllä tuo android on niin suljettu ja huono järjestelmä, että tulee ikävä iPhonea. Töihin kun sellaista ei voi ottaa mukaan, koska se voi mennä rikki. Tuo android vie hermot ja päivittääkkin pitäisi, mutta siinäkin se vänkää vastaan. Mikä siinä androidissa nyt niin hyvää on? Paljon rajoittuneempi kuin iPhone.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minullakin on 4S! 8)M.P.T kirjoitti:Kaksi luuria käytössä. iPhone 4S ja HTC WildFire S. Jälkimmäinen on pieni, joten se on syy sen käytölle. Mahtuu taskuun hyvin.tuomaril kirjoitti:Mikäs Android luuri sulla on? Siis vaihdoitko kokonaan Androidiin vai käytätkö iPhonea vapaa-ajalla?M.P.T kirjoitti:Kyllä tuo android on niin suljettu ja huono järjestelmä, että tulee ikävä iPhonea. Töihin kun sellaista ei voi ottaa mukaan, koska se voi mennä rikki. Tuo android vie hermot ja päivittääkkin pitäisi, mutta siinäkin se vänkää vastaan. Mikä siinä androidissa nyt niin hyvää on? Paljon rajoittuneempi kuin iPhone.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Määrittele normaali.Kain kirjoitti:Olenko minä ainut normaali täällä?
-
Minulla 4S normikäytössä, 2G harrastuksissa ja ydinpommin täysiskun kestävä Kumisaappaan 6110 Navigator äärimmäisissä olosuhteissa.tuomaril kirjoitti:Minullakin on 4S! 8)M.P.T kirjoitti:Kaksi luuria käytössä. iPhone 4S ja HTC WildFire S. Jälkimmäinen on pieni, joten se on syy sen käytölle. Mahtuu taskuun hyvin.tuomaril kirjoitti:Mikäs Android luuri sulla on? Siis vaihdoitko kokonaan Androidiin vai käytätkö iPhonea vapaa-ajalla?M.P.T kirjoitti:Kyllä tuo android on niin suljettu ja huono järjestelmä, että tulee ikävä iPhonea. Töihin kun sellaista ei voi ottaa mukaan, koska se voi mennä rikki. Tuo android vie hermot ja päivittääkkin pitäisi, mutta siinäkin se vänkää vastaan. Mikä siinä androidissa nyt niin hyvää on? Paljon rajoittuneempi kuin iPhone.
-
Minä olen normaaliuden määritelmä.Anniel kirjoitti:Määrittele normaali.Kain kirjoitti:Olenko minä ainut normaali täällä?
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ja minä.hatey kirjoitti:^Et
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
NormaaliAnniel kirjoitti:Määrittele normaali.Kain kirjoitti:Olenko minä ainut normaali täällä?
-
Eikun minä.hatey kirjoitti:Minä olen normaaliuden määritelmä.Anniel kirjoitti:Määrittele normaali.Kain kirjoitti:Olenko minä ainut normaali täällä?

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sallinette minun nauraa, makeasti ja hartaasti, ehken vallan kippurassakin. Tuntien, jotenkin kuitenkin molemmat, voin todistaa, että kumpikin on erittäin epätavallinen. Seikka ilahduttaa minua suuresti, sillä pidän kummallisista ihmisistä.Lihapipo kirjoitti:Ja minä.hatey kirjoitti:^Et
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Mutta eihän tavallisia kansalaisia pidetä osastolla?KunkkuJ kirjoitti:Tässäkö selitys, kun Ama-neiti ei ole vielä vastannut minulle ehdottoman myönteisesti? Ehkä olen liian tavallinen?

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka