Mitenköhän sinä sen ymmärtäisit?Tauvo kirjoitti:Kokeile minulle ensin?Anniel kirjoitti:Jos mä nyt lähetän "pus"-viestin Thothille niin mitenköhän hän sen ymmärtää?
pus
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mitenköhän sinä sen ymmärtäisit?Tauvo kirjoitti:Kokeile minulle ensin?Anniel kirjoitti:Jos mä nyt lähetän "pus"-viestin Thothille niin mitenköhän hän sen ymmärtää?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
En kerro. Olen ambivalentti. Menen nukkumaan, hyvää yötä kaikille, myös modeille!Anniel kirjoitti:Jos mä nyt lähetän "pus"-viestin Thothille niin mitenköhän hän sen ymmärtää?
Kauniita unia mussukkaThoth kirjoitti:En kerro. Olen ambivalentti. Menen nukkumaan, hyvää yötä kaikille, myös modeille!Anniel kirjoitti:Jos mä nyt lähetän "pus"-viestin Thothille niin mitenköhän hän sen ymmärtää?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Et saa sitä macilla formatoitua ntfs muotoon. joudut tekemään sen sillä vintoosalla. fat muotoon sen saa mutta se ei muistaakseni tue yli 4gb tiedostoja.Tauvo kirjoitti:Ei sitä tullut formatoitua. Miten se tehdään Macillä?Carde kirjoitti:Oliskos tuo formatoituna ext2:seksi ja wintoosa tahtoo sen olevan ntfs modessa
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mmmm...Anniel kirjoitti:Mitenköhän sinä sen ymmärtäisit?Tauvo kirjoitti:Kokeile minulle ensin?Anniel kirjoitti:Jos mä nyt lähetän "pus"-viestin Thothille niin mitenköhän hän sen ymmärtää?
pus
Hmmm...Carde kirjoitti:Et saa sitä macilla formatoitua ntfs muotoon. joudut tekemään sen sillä vintoosalla. fat muotoon sen saa mutta se ei muistaakseni tue yli 4gb tiedostoja.Tauvo kirjoitti:Ei sitä tullut formatoitua. Miten se tehdään Macillä?Carde kirjoitti:Oliskos tuo formatoituna ext2:seksi ja wintoosa tahtoo sen olevan ntfs modessa
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
ehkä mutkan kautta niin, että ensin macilla fat-muotoon, jotta se näkyy windowsissa, sitten windowsilla ntfs-muotoon?Tauvo kirjoitti:Hmmm...Carde kirjoitti:Et saa sitä macilla formatoitua ntfs muotoon. joudut tekemään sen sillä vintoosalla. fat muotoon sen saa mutta se ei muistaakseni tue yli 4gb tiedostoja.Tauvo kirjoitti:Ei sitä tullut formatoitua. Miten se tehdään Macillä?Carde kirjoitti:Oliskos tuo formatoituna ext2:seksi ja wintoosa tahtoo sen olevan ntfs modessa
Mitenkähän sen tekisi, kun se näy?
Pusi pusi sullekin harmaahyljemussukkahatey kirjoitti:Miksei kukaan sano minua mussukaksi koskaan.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ei pitäisi olla tarvetta. Formatointi/partitioiden teko jotakuinkin control panel->system maintenance->admin tools->storage->disk management ja sieltä eteenpäin. (Sivuhuomiona levy tuskin on ext2, vaan hfs+ formaatissa.)jakkumasa kirjoitti:ehkä mutkan kautta niin, että ensin macilla fat-muotoon, jotta se näkyy windowsissa, sitten windowsilla ntfs-muotoon?
Miten käännän sen fatiksi?jakkumasa kirjoitti: ehkä mutkan kautta niin, että ensin macilla fat-muotoon, jotta se näkyy windowsissa, sitten windowsilla ntfs-muotoon?
Tuo voisi toimia, kokeilen sitä. Kiitos...gramdel kirjoitti:Ei pitäisi olla tarvetta. Formatointi/partitioiden teko jotakuinkin control panel->system maintenance->admin tools->storage->disk management ja sieltä eteenpäin. (Sivuhuomiona levy tuskin on ext2, vaan hfs+ formaatissa.)jakkumasa kirjoitti:ehkä mutkan kautta niin, että ensin macilla fat-muotoon, jotta se näkyy windowsissa, sitten windowsilla ntfs-muotoon?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Jos olisit tyttö niin voisin kutsua. Siksi en kutsu mussukaksi, mutta mukava kaveri olet.hatey kirjoitti:Miksei kukaan sano minua mussukaksi koskaan.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tauvo kirjoitti:Miten käännän sen fatiksi?jakkumasa kirjoitti: ehkä mutkan kautta niin, että ensin macilla fat-muotoon, jotta se näkyy windowsissa, sitten windowsilla ntfs-muotoon?![]()
Kastan pekonirasvaan?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Täh?Anniel kirjoitti:Jootuomaril kirjoitti:Kuuluuko tuolta "profiilista" hävitä 5000 viestin kohdalla "Aktiivisin alueella" ja "Aktiivisin viestiketjussa"-kohdat?
Viesti Kirjoittaja Macco »
arisel kirjoitti:Täh?Anniel kirjoitti:Jootuomaril kirjoitti:Kuuluuko tuolta "profiilista" hävitä 5000 viestin kohdalla "Aktiivisin alueella" ja "Aktiivisin viestiketjussa"-kohdat?![]()
Kui?
Normisettiä. Postatkaa vähemmän 8)phpBB kirjoitti:If you have a big board and many users have over 5000 posts (which is the hardcoded limit) and you want to show their activity, you can manually set a higher number of posts which satisfies your needs. On the contary, regardless the size of your board (big or small) if you want to show user's activity, but believe that 5000 posts are too many and overload your server, you can use this mod to lower the limit, thus lighten your server load.
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mielenkiintoinen idea. Toisaalta mitä fiMug alue käsittelisi? fiMug jäsenien miitit ja muut sellaiset olisivat kivoja. Ai mistä tiedän? Kaikkien foorumien miiteissä on ollut kivaa missä olen käynyt. Nyt en kuitenkaan kovin mielellään tahtoisi kenenkään naispuolisen jäsenen kanssa mennä hostelliin kuten muutamassa miitissä. Syy oli se, että olimme ainoat kehä III ulkopuolella olevat siellä miitissä. Värikuulasota fiMug:in jäsenille olisi aika näpsäkkä ja siihenkin voin järkätä radan ja autopaikat.jomppa kirjoitti:Kun nyt meistä kohtuullisen moni tunnustautuu olevansa fiMug Ry:n jäsen sigussaan niin pitäisikö hompun suhde fimugiin näkyä jotenkin implisiittisemmin? Eli pitäisikö fimugilla olla oma säikeensä (kuten ompussa oli) tai pitäisikö fimugius näkyä jotenkin muuten?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
On se toisinaan ollut kipeänä. Lähinnä sellaista jomottavaa kipua. Apuna on ollut se, että pitää rentouttaa se, kunnes ei enää satu.Jamac kirjoitti:Osaako kukaan sanoa mikä nyt tuli, kun sattuu ihan tolkuttomasti tuosta lihas-pallukasta mikä on siinä kohtaa missä peukalosormi kiinnittyy käteen. Siis kämmenpuolella sellainen pallukaksoikiolihas.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onko sinulla kuukautiskipuja? Siinä kohtaa sijaitsee Hegu-piste.Jamac kirjoitti:Osaako kukaan sanoa mikä nyt tuli, kun sattuu ihan tolkuttomasti tuosta lihas-pallukasta mikä on siinä kohtaa missä peukalosormi kiinnittyy käteen. Siis kämmenpuolella sellainen pallukaksoikiolihas.
Ajatuksissani hieroin sitä toisen käden sormilla, ihan ilman mitään varsinaista syytä, ja sitten tuntu yht'äkkiä että sattuu, SATTUU, SATTUUUU... Ja nyt se on sattunut puolitoistatuntia!Aika takapuoli! Mulla jäi vimevuoden viisaudenhammasleikkauksesta jotain Panacodeja, nappasin yhden semmosen kun sattuu niin. Hieraisinko jonku hermon mäsäks vai kui, mitään mustelmaa ei näy.
http://www.kookas.fi/articles/read/4672Hegu-piste sijaitsee peukalon ja etusormen välisessä lihaksessa. Painamalla pistettä noin viiden minuutin ajan saadaan helpotusta .....kuukautiskipuihin.......
Hopeisen omenan ja fiMUGin tulevaisuus on suunnittelussa ja kirkastumassa. Tavoitteena (kuten alun alkaen molemmilla tahoilla, ja nykyään yhteisesti) on suomalaisten Mac-käyttäjien etujen ja yhteisöllisyyden edistäminen. Jatkossa tavoitteena on synergiaetujen ja aallonharjalla-kulkemisen korostuminen, niin perinteisellä Mac-puolella, kuin uudemmilla i-puolen jutuillakin. Suomen Apple-tuotteiden käyttäjillä tulee olla vahva kotimainen, käyttäjien kokemuksiin pohjautuva ja ylläpitämä taho. Ja tähän tähdätään, sekä toivotaan mahdollisimman laajaa aktiivisuutta Apple-tuotteistaan nauttivilta ihmisiltä. Suomeksi sanottuna: kannattaa olla kuulolla. Ja aktiivisuus kannattaa aina. Jos on hyviä ideoita, niin antaa kuulua. Suunnittelussa ja toteutuksessa tarvitaan kaikkia teitä.jomppa kirjoitti:Kun nyt meistä kohtuullisen moni tunnustautuu olevansa fiMug Ry:n jäsen sigussaan niin pitäisikö hompun suhde fimugiin näkyä jotenkin implisiittisemmin? Eli pitäisikö fimugilla olla oma säikeensä (kuten ompussa oli) tai pitäisikö fimugius näkyä jotenkin muuten?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Carde »