Kivasti sai veren kiertämäänMacco kirjoitti:Jos kuuma nainen käy siellä, niin ei.iDock kirjoitti:^Eikö lumihanki ole vähän turhan viileä tuohon hommaan?

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kivasti sai veren kiertämäänMacco kirjoitti:Jos kuuma nainen käy siellä, niin ei.iDock kirjoitti:^Eikö lumihanki ole vähän turhan viileä tuohon hommaan?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mikäs se on tuo teitin "tummu"?Carde kirjoitti:Ohos, tuo tummukin elää
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mikä on "abso"?M.P.T kirjoitti:Kävin nesteellä, mutta nätti blondi ei ollut töissä. Noh lukaisin myös sähköpostini ja mukavan tuntuinen 29v tummahiuksinen pimatsu oli mulle laittanut tykkäyksen. Deittisivulta se siis tullut ja nyt toivonkin, että kukaan ei sitä täällä ala etsimään. Minulle voi laittaa kyllä suoraan yksityisellä, jos seura kiinnostaa. Minulle vastannut oli sinänsä erikoinen tapaus, että nainen on abso ja ei SuomalainenPitääkö tässä englantia alkaa opettelemaan?
Oliskos se Affenanmaalainen lepso?tuomaril kirjoitti:Mikä on "abso"?M.P.T kirjoitti:Kävin nesteellä, mutta nätti blondi ei ollut töissä. Noh lukaisin myös sähköpostini ja mukavan tuntuinen 29v tummahiuksinen pimatsu oli mulle laittanut tykkäyksen. Deittisivulta se siis tullut ja nyt toivonkin, että kukaan ei sitä täällä ala etsimään. Minulle voi laittaa kyllä suoraan yksityisellä, jos seura kiinnostaa. Minulle vastannut oli sinänsä erikoinen tapaus, että nainen on abso ja ei SuomalainenPitääkö tässä englantia alkaa opettelemaan?
Abso on Absolutisti. Se on lyhenne kuten liikka on liikunta, Ussa on uskonto jne.Carde kirjoitti:Oliskos se Affenanmaalainen lepso?tuomaril kirjoitti:Mikä on "abso"?M.P.T kirjoitti:Kävin nesteellä, mutta nätti blondi ei ollut töissä. Noh lukaisin myös sähköpostini ja mukavan tuntuinen 29v tummahiuksinen pimatsu oli mulle laittanut tykkäyksen. Deittisivulta se siis tullut ja nyt toivonkin, että kukaan ei sitä täällä ala etsimään. Minulle voi laittaa kyllä suoraan yksityisellä, jos seura kiinnostaa. Minulle vastannut oli sinänsä erikoinen tapaus, että nainen on abso ja ei SuomalainenPitääkö tässä englantia alkaa opettelemaan?
EDIT: siis turkulainen lepso tietenkin
Pidän ihmisistä ketkä pidättäytyvät alkoholista ja päihteistä.M.P.T kirjoitti:Abso on Absolutisti. Se on lyhenne kuten liikka on liikunta, Ussa on uskonto jne.Carde kirjoitti:Oliskos se Affenanmaalainen lepso?tuomaril kirjoitti:Mikä on "abso"?M.P.T kirjoitti:Kävin nesteellä, mutta nätti blondi ei ollut töissä. Noh lukaisin myös sähköpostini ja mukavan tuntuinen 29v tummahiuksinen pimatsu oli mulle laittanut tykkäyksen. Deittisivulta se siis tullut ja nyt toivonkin, että kukaan ei sitä täällä ala etsimään. Minulle voi laittaa kyllä suoraan yksityisellä, jos seura kiinnostaa. Minulle vastannut oli sinänsä erikoinen tapaus, että nainen on abso ja ei SuomalainenPitääkö tässä englantia alkaa opettelemaan?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Nyt alkaa tosissaan Omena-käyttäjien mielikuvat käydä toteen.Carde kirjoitti:Oliskos se Affenanmaalainen lepso?tuomaril kirjoitti: Mikä on "abso"?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
...ja roskaruoasta!tuomaril kirjoitti: Pidän ihmisistä ketkä pidättäytyvät alkoholista ja päihteistä.
...ja Intia-musasta!Jussi68 kirjoitti:...ja roskaruoasta!tuomaril kirjoitti: Pidän ihmisistä ketkä pidättäytyvät alkoholista ja päihteistä.
JL
Viesti Kirjoittaja iMies »
Niistä poskista sitten pitää saada kuva. En ole ennen luomunpunaisia poskia nähnytkään. Itselläni on vain pakkasen piiskaamat posket, että moni luulisi minut nähdessään, että olen puhunut tuhmia tytöille ja saanut avarilla poskelle.hatey kirjoitti:Siirsin ratakamppeet pois aiemmasta ratalaukusta uuteen jakkarareppuun. Aiempi ratakassi oli joku keskieurooppalaisen NATO-maan kampe, joka ei kestänyrt pakkasta, vaan kovettui posliiniksi. Huonoa NATO-kampetta. Huomenna pitäisi reippailla koko päivä Lupinmäellä, arktista meininkiä. Lämmintä toppavaatetta ja lapasta vaan päälle, niin kyllä tarkenee. Tuleepahan ainakin ihan luomupunaiset posket.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Macco »